piatok 23. augusta 2013

You light up my world... 9



Part 9 - Škaredé tajomstvo




Pohľad Zayn
Spolu s lekárom som sa vracal späť do Anežkinho bytu. Dvere na byte boli otvorené. Usúdil som, že si zrejme Elen niekam odbehla. Keď sme však vošli do Anežkinej izby, ostali sme šokovane stáť. Elen a ešte nejaký muž ležali na zemi v bezvedomí. Aspoň som dúfam, že v bezvedomí. Anežkina posteľ bola prázdna.
"Pane Bože!" Vysúkal zo seba doktor. Hneď sa snažil Elen prebrať.
"Anežka!" zvolal som na celý byt.
"Tu som." ozval sa uplakaný hlas spoza skrine. Sedela pritlačená ku skrini. V rukách pevne zvierala malú Lacey.
"Anežka. čo sa tu preboha stalo?" spýtal som sa.
"Ja... ja som ho zabila. Nechcela som ho zabiť. Zabila som ho! Nechcela som to, nechcela som." opakovala stále dookola. Vzal som Lacey a položil ju do postieľky.
"Nie je mŕtvy," ozval sa doktor, "len si ho poriadne omráčila." Elen sa pomaly prebrala k vedomiu. Anežka sa k nej hneď vrhla.
"Elen. Si v poriadku?" pýtala sa jej.
"Samozrejme zlatko. Mňa ten chlap do márnice nedostane," povedala a s chuťou do neho kopla. "Ale tebe tentoraz nespravil nič?" spýtala sa jej Elen.
"Nie. Nestihol." šepla Anežka a už plakala.  Zosunula sa jej do náruče. Tentoraz zamdlela ona.
"To dievča musí ísť do nemocnice." zakrútil hlavou lekár.
"Zayn. Vezmi ju odtiaľto. Ona si nezaslúži takýto život. Vezmi ju ďaleko. Ďaleko od tohto sviniara." prosila ma Elen.
"A čo s ním?" spýtal som sa.
"Do pol hodiny sa preberie." povedal doktor.
"Choďte. Choďte skôr, ako sa preberie!" zvolala Elen. Hneď začala baliť Anežkine a Laceyne veci. Zavolal som chalanom, nech mi prídu pomôcť. Všetky veci som poznášal dolu do kufra svojho auta. Keď som znášal posledná veci, tak vedľa môjho auta zaparkoval Harry zo svojim.
"Čo je také súrne, Zayn?" spýtal sa Louis.
"Vezmite moje auto domov a všetky veci z kufra dajte do hosťovskej izby. Harry, zostaň prosím ťa, zo svojim autom. Budeme potrebovať odvoz." povedal som im. Liam si hneď presadol za volant môjho auta.
"Dúfam, že nerobíš nič nezákonné." povedal Liam starostlivo.
"Nie, všetko vám potom vysvetlím. Teraz ale musím vziať Anežku do nemocnice!" povedal som a rýchlo som utekal späť hore. Elen zatiaľ zabalila malú do perinky. Vzal som Anežku do náruče.
"Môžeme ísť?" spýtal som sa.
"Samozrejme." povedal doktor.
"Elen, poďte s nami." povedal som jej.
"Rada. Bojím sa o Anežku." povedala. Všetci sme rýchlo opustili byt. Doktor si sadol vedľa Harryho, ja s Elen sme boli vzadu. Elen mala v náručí malú Lacey, ja zas Anežku. Cítil som sa hrozne. Vedel som, že za týmto, čo sa teraz stalo, je niečo viac. Nejaké veľké tajomstvo, ktoré nebude veľmi pekné...



 Viete čo? Milujem vás!!!! Ste úžasné/ý!  Ďakujem, že čítate túto hroznú zlátaninu!
Túto časť venujem:
Lole, od ktorej si nachádzam komentár pri každej časti. Tvoje slová ma vždy zahrejú pri srdiečku :* (na onedirection-ff)

A tiež Beatrix za to všetko čo pre mňa robí a že stojí pri mne. Nikdy som si nemyslela, že nájdem takú úžasnú kamarátku len cez internet. :*
With all love, Your Wild Crazy Mofo ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára