sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 15

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 15 - Najkrajší koncert


 

Dva mesiace neskôr:
/Prepáčte, že tak skáčem, ale absolútne som nevedela, čo tam mám písať/

Prešli dva mesiace. S Harrym sme sa už stihli na 3 dni rozísť. Pohádali sme sa na úplnej blbosti. Ale aj tak bolo najkrajšie uzmierovanie. Ten blázon bol normálne schopný uniesť ma z domu. A to myslím doslova. Kým som spala, tak ma preniesol do chatky na pláži. Keď som sa zobudila všade okolo mňa horeli sviečky a boli rozsypané tisícky ruží a do toho Harryho hlas znejúci celou izbou spievajúc More than this. Myslela som, že som v nebi. Ale ak sa mieni stále takto ospravedlňovať, tak to sa sním pohádam aj častejšie. Dnes majú chalani zas koncert. Paul chce, aby som bola pri ochranke, čiže pod pódiom, lebo im vypadol jeden z ochranky. Vraj mu rodí manželka, či čo, tak nemôže prísť. Najťažšie bude vysvetliť Harrymu, prečo som tam, ale to nejako zvládnem. Už sme na mieste koncertu. Chalani sa už pripravujú v šatniach.
"Harry, bude ti vadiť, ak počas koncertu nebudem v zákulisí?" spýtala som sa ho.
"A kde by si chcela byť?" spýtal sa Harry.
"No, vieš, jeden z ochrankárov nemohol prísť, tak ma Paul poprosil, či by som mu nepomohla," povedala som. V podstate som ani neklamala.
"Zlatko to je nebezpečné," povedal Harry.
"Prečo? Sám si na sebe párkrát zistil, že sa dokážem účinne brániť," povedala som. Obaja sme sa zasmiali pri spomienke, ako som ho v prvý deň v ich dome trikrát zložila k zemi.
"Ale aj tak. Nechcem, aby ti nejaká šialená fanúšička ublížila," povedal Harry.
"Neboj sa zlatko. A navyše, budem hneď pod pódiom, aspoň budem bližšie k tebe," povedala som. Tento argument zabral. Koncert sa začal a ja som stála pod pódiom medzi Paulom a Lucom v rozostupe asi na meter od seba. My sme boli tá bariéra, čo delila fanúšikov a chalanov na pódiu. My a ešte železné zábrany pred nami. Chalani spievali svoje piesne. Harry počas svojho sóla vo WMYB sa niekoľkokrát posúvol dopredu, lebo mu chalani zas nedali pokoj a nakoniec stál až tesne nado mnou. Venoval mi prekrásny úsmev a potom dospieval koniec svojho sóla. "You don´t know you are beautiful!" Potom spievali She´s afraid a potom malo byť Little things. Chalani si posadali na kraj pódia s nohami zvesenými s pódia pomedzi nás ochrankárov. Medzi mnou a Paulom sedel Harry a z druhej strany medzi mnou a Lucom zas sedel Niall s gitarou. Keď Louis dospievaval svoje sólo, Harry zoskočil z pódia ku mne. Chytil ma za ruku a celý čas, čo spieval svoje sólo sa mi díval do očí. Myslela som, že omdliem od šťastia. Počas Niallovho sóla som od Harryho dostala dlhý sladký bozk. Dospievali a Harry ma ešte stále držal za ruku.
"Zlatko dnes sú to tri mesiace, čo si vstúpila do môjho života. Milujem ťa Tay a ďakujem ti, že si pri mne," povedal. Objala som ho a pobozkala.
"Lásku si jej vyznal a teraz už padaj späť na javisko," zasyčal na neho Paul. Harry sa poslušne vyštveral späť na pódium a chalani pokračovali v koncerte...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára