sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 13


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 13 - Ha-ha-ha-ha-rry!



"Hmm... Harry, dnes nie. Nie je mi dobre," povedala som, keď odlepil svoje pery od mojich.
"No ták, zlatko, prosím," zašepkal a urobil na mňa psie oči.
"Nie, Harry," povedala som no nechala som ho rukou vkĺznuť do mojich pyžamových nohavíc.
"Rýchlo zmeníš názor!" pošepol mi.
"To si nemyslím," šepla som mu späť.
"Ale áno, zmeníš," povedal so svojim šibalským úsmevom.
"Nie," odpovedala som.
"Uvidíš ako rýchlo zmeníš nie na áno," šibalsky sa usmial. Odhodil z nás paplón a začal ma vyzliekať. Ležala som pevne rozhodnutá ani sa nehnúť. Neuľahčiť mu robotu. Nech sa chlapec snaží, keď niečo chce. Vyzliekal ma a nadhadzoval so mnou, ako s bábikou. Ja som však nehla ani svalom. Keď ma vyzliekol, vyzliekol aj seba. Začal ma bozkávať na krku. Kusla som si do jazyka, aby som nezavzdychala. Rukou zašiel na ono citlivé miestočko a usmial sa.
"Tak vlhká, to znamená áno," pošepol.
"Nie," šepla som znova. Nespokojne zakrútil hlavou a začal mi dráždiť klitoris. Vnikol do mňa dvoma prstami a prirazil presne na môj bod G. To som už nevydržala.
"Áno, tam," zašepkala som. Harry nahodil víťazoslávny úsmev.
"Hovoril som, že zmeníš názor," zašepkal a pokračoval vo svojej práci. Slastne som vzdychala jeho meno. Keď už som skoro bola, prestal.
"Harry!" zvolala som rozhorčene. On sa len šibalsky usmial a vzápätí sa presunul s hlavou medzi moje nohy. To som už vedela, čo bude nasledovať. Začal ma uspokojovať jazykom. To som už bola v siedmom nebi. Strašne ma to vzrušovalo a zároveň ma na podbrušku šteklili jeho kučery.
"Ha-ha-ha-ha-rry!" zvrieskla som, keď moje telo pohltil ten sladký pocit orgazmu. Chvíľu som rozdýchavala a potom som mu to oplatila. Vzdychal moje meno ako šialený. Urobil sa mi do úst a ja som to poslušne zhltla. Pohladil ma po vlasoch a znovu ma prevalil pod seba. Začal ma bozkávať. Začala sa vojna jazykov a ja som sa už nemohla dočkať, kedy do mňa konečne vnikne. No on sa len obtieral svojim kamarátom o môj vstup a stále ma bozkával.
"No ták, Harry!" zavzdychala som. Uškrnul sa.
"Čo je zlatko?" spýtal sa nevinným tónom.
"Už to urob," šepla som.
"Už ti nie je zle?" spýtal sa a ďalej sa uškŕňal.
"Je," odvrkla som a otočila som sa mu chrbtom. Chvíľu ma pozoroval.
"Taylor, spíš?" spýtal sa po chvíli. Neodpovedala som. Vstal z postele a obišiel ju, aby sa mi pozrel do očí. Zavrela som ich a tvárila sa, že spím.
"Zlato toto mi nerob! Ja si s teba už nebudem uťahovať. Zlatko, že ešte nespíš," kňučal Harry. Sadol si na kraj postele a začal rukami blúdiť po mojom tele.
"Harry prestaň," povedala som a znovu sa mu otočila chrbtom.
"No tak sa nehnevaj, zlatko..." šepol mi do ucha.
"A čo ak sa budem hnevať?" spýtala som sa.
"Tak budem zlý," šepol mi.
"Už sa bojím," šepla som mu spať. Začal ma štekliť. Zo šteklenia sme sa dostali k bozkom a potom som ho už cítila v sebe.
"Harry!" vzdychla som. Začal prirážať. Šepkali sme svoje mená. Potom sme obaja zaspali v tesnom objatí. Ráno som sa zbudila s veľmi dobrou náladou. Ruka v ruke sme s Harrym vošli do kuchyne. Ostatný už boli hore a keď sme vošli priblblo sa uškŕňali.
"Čo je?" spýtala som sa.
"Ha-ha-ha-ha-rry!" podpichol Louis, ostatný sa rozosmiali.
"No ha ha!" povedala som a hrala urazenú.
"Neviem s ktorej izby sa minule ozývalo El, bože! El áno! Eleanóóóóór!!! A my sme nerýpali." povedal Harry. Louis hneď stíchol a El sa začervenala....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára