sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 19


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 19 - Prekvapenie



Zadívala sa na mňa uslzenými očami.
"Preboha Sam! No ale okamžite stávaj z tej postele, choď sa osprchovať, upraviť, pekne obliecť! Ideme von! A to je príkaz, takže žiadne námietky!" povedala som.
"Kam?" spýtala sa.
"To je prekvapenie! Choď sa osprchovať a ja ti zatiaľ vyberiem outfit. A už žiadne slzy. A chcem počuť, že si budeš v sprche spievať, ako vždy, keď si veselá," povedala som a doslova ju dotlačila do kúpeľne.
"Ja si nebudem spievať, keď viem, že ma počúvaš," zasmiala sa už spoza zavretých dverí.
"Veď ja tu nie som," povedala som, "au," sykla som vzápätí, lebo som si trepla hlavu. Z kúpeľne sa ozval smiech.
"Že si ty našla tú tyčku v šatníku?" spýtala sa zo smiechom Sam.
"Keď ťa to urobí šťastnou, tak hej, našla. A teraz už si švihni, lebo nás čakajú," povedala som jej.
"Veď už už," zasmiala sa Potom bolo počuť sprchu a pohmkávanie si a po 5 minútach vyšla z kúpeľne.
"Tvoj osobný rekord," zasmiala som sa.
"Takže ideme niekam k vode," vydedukovala z outfitu.
"Nekecaj a makaj, lebo sa tí piati v aute zbláznia," povedala som jej. Rýchlo sa obliekla a upravila si vlasy.
"Tak ideme," povedala som.
"Počkaj ešte," povedala a vybrala zo šperkovnice náhrdelník a náramok so znakom Directioner. Uchechtla som sa.
"Čo? Veď ty ich zbožňuješ tiež. Veď máš to tetovanie. To ty si ma doviedla k ich hudbe," povedala naoko naštvane. Usmiala som sa. Keď sme vyšli pred ich dom, zastavila som ju.
"Počkaj. Povedala som, že to bude prekvapenie, takže nesmieš vidieť, kam ideme," povedala som a zaviazala jej šatkou oči. Navigovala som ju do auta.
"Môžeme ísť, zlatko," povedala som Harrymu, keď sa mi bezpečne podarilo dostať Sam do auta. On len prikývol. Cestou sme si so Sam a Tracey spievali pesničky. Samozrejme že to boli piesne Live while we young a Rock me. Sam, ktorá nemala ani tušenie o tom, že sa nachádza v aute s jedným s tej skupiny si kľudne znova zmenila slová na Fuck me a to som už videla, že Harry puká od smiechu. Harry mal čo robiť, aby sa sústredil na šoférovanie. Keď sme konečne dorazili k ich domu, tak sme boli všetci červený od smiechu. Pomohla som jej z auta a prikázala som jej, aby ostala chvíľu na mieste. Kiowa ostal s ňou a my sme šli dnu. Zvyšok osadenstva domu sa od nášho odchodu asi ani nehol. Ležali pred telkou presne tak, ako keď sme odchádzali. Tracey hneď skočila Niallovi do náruče.
"Ahoj princeznička," pozdravil ju.
"Počúvajte ma chvíľku. Priviedla som jedného kamaráta aj so sestrou, ona má teraz dosť ťažké obdobie, lebo tri dni pred svadbou našla svojho snúbenca v posteli s inou a je veľká Directionerka, hlavne Niallerka, tak prosím, pomôžte mi ju rozveseliť," robila som na nich psie oči.
"A ja som vzduch?" ozval sa Lucas.
"Nie, ty si Lucas," zasmiala som sa.
"A tvoj snúbenec, si zabudla dodať," povedal s vážnou tvárou. Ostatný na nás vypúlili oči.
"Neriešte," naznačila som im ústami.
"Tak pomôžete mi?" spýtala som sa a znova začala so šteňacím pohľadom.
"Jasne, že hej," povedal Niall.
"Fajn, idem po ňu. Ozaj, volá sa Samantha," povedala som. Vyšla som von a opatrne doviedla Sam do obývačky. Kiowa tiež vošiel. Ukázala som mu nech si sadne a potiahla som Nialla k sebe.
"Postav sa pred ňu. Má ťa najradšej, nech si prvé, čo uvidí," šepla som mu do ucha. Niall prikývol. Dala som Sam dolu šatku z očí.
"Ahoj Samantha. Rád ťa spoznávam," povedal jej Niall a podával jej ruku. Sam zabodovala, to by nebola ona.
"Bože! To je Niall Horan," zvýskla a...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára