sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 3


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 3- Záhadná?





Trénovala som v záhrade, keď som periférne zacítila, že je niekto za mnou. Automaticky som zaútočila a pritlačila ho k stene.
"Ešte raz opakujem, Máš ich strážiť, nie zabiť." povedal zo smiechom Luca.
"Chudák Harry. Dnes na neho útočíš už druhý raz." dodal.
"Prepáč Harry. Ja... Neblíž sa mi za chrbtom. Nemám to rada a automaticky sa bránim." povedala som.
"Prepáč. Ja som ťa len pozoroval. Naučíš ma niečo?" spýtal sa ma.
"Zajtra ráno o deviatej A nielen ty. Všetkých piatich vás čakám tu." povedala som mu z úsmevom.
"Ale ja som chcel súkromné lekcie." povedal Harry.
"A najlepšie v posteli." doplnil Luca.
"Teraz spolupracuj a omotáš si ho okolo prstu." dodal Luca po chvíli. S Harrym nás od seba delilo už len pár centimetrov. Harry tu vzdialenosť prekonal a vzápätí sa pritisol na moje pery. Spolupracovala som, no keď mi rukami zablúdil pod tričko a snažil sa rozopnúť mi podprsenku, odsotila som ho.
"Čo si o mne myslíš? Že ma raz pobozkáš a hneď ti vleziem do postele?" spýtala som sa nahnevane.
"Prepáč. Ja ... nemohol som odolať. Si tak krásna." povedal.
"Preklad: Ale no ták. Ja viem, že aj ty to chceš." ozval sa Luca. Nehovorím, že sa mi Harry nepáči, ale keby teraz odhalil môj mikrofón pripnutý na podprsenke, myslím, že by som rýchlo skončila. Otočila som sa na odchod.
"Taylor, počkaj." zvolal za mnou no ja som sa chcela vrátiť d obývačky.
"Nezabúdaj, že ho nesmieš nechávať samého." upozornil ma Luca.
"Fuck it." zahromžila som sa a otočila sa späť k Harrymu.
"Čo chceš?" spýtala som sa.
"Prepáč mi to. Ty sa mi naozaj páčiš. Ja... mám pocit, že som sa do teba zaľúbil." povedal. Roztopila som sa. Harry Styles sa zaľúbil do mňa.
"Páni!" ozval sa Luca.
"Koľkokrát si už túto vetu použil?" spýtala som sa z nadvihnutým obočím.
"No ták! Taylor! Ja vážne neviem, ako ti to povedať, aby si mi uverila." povedal smutne Harry.
"Tak mi to dokáž." povedala som.
"Ako?" spýtal sa.
"Na to už musíš prísť sám." povedala som a s týmito slovami som sa vrátila späť do obývačky. Začalo mi byť horúco, tak som si zhodila mikinu. Keď na mňa všetci vypleščili oči, až vtedy mi došlo, čo zbadali. Moju služobnú zbraň.
"No fasa! Toto sa bude ťažko vysvetľovať!" pomyslela som si.
"Čo je toto?" spýtal sa Harry a než som stihla zareagovať, vytiahol mi ju spoza opasku.
"Nič." odpovedala som.
"Ako nič?" spýtal sa Harry a mieril ňou na mňa.
"Daj to sem! To nie je hračka. Nemôžeš ma len tak odzbrojiť." povedala som.
"Máme zasiahnuť?" spýtal sa Luca.
"Nie." povedala som.
"Čo nie?" spýtal sa Harry.
"Nič! Vráť mi ju!" povedala som.
"Načo ti je?" spýtal sa.
"Harry vráť mi ju." zopakovala som.
"Nie, dokým nepovieš, načo ju máš." povedal Harry.
"Ako chceš." povedala som. Rukou som siahla za opasok. Vybrala som paralyzér a Harry dostal slabú ranu. *Harry leží na zemi a pištoľ je zas v Tayloriných rukách.* Chalani na mňa len čumeli s otvorenými ústami. Skontrolovala som, či je pištoľ zaistená a zas si ju zapichla za opasok. Potom som aj paralyzér vrátila k nej.
"Po tretíkrát! Maš ich chrániť" Nie zabiť!" zopakoval Luca so smiechom.
"Nedívajte sa tak na mňa, áno? Môj otec je policajt. Nikdy som sa z domu nemohla pohnúť bez slzotvorného plynu, paralyzéra a zbrane. A mimochodom, ten tu tiež, mám, ak by ste chceli niekto skúsiť." povedala som s úsmevom a vytiahla zo zadného vrecka malú nádobku so slzotvorným plynom. Zrejme mi to zbaštili.
"Ja už idem. Strieda ma Enrike." ozvalo sa mi v uchu. Harry sa už mierne pozviechal zo šoku.
"Prepáč, Harry. Mal si mi ju vrátiť po dobrom." povedala som a pomohla mu vstať.
"Pripomeň mi, že ťa nemám dráždiť." povedal s úsmevom. Ten sa asi nikdy nevzdá.
"Ešte nejaké tajomstvá, slečna?" spýtal sa Liam. Bol trošku vyvedený z miery.
"Nič, o čom by ste museli vedieť." odpovedala som.
"Aj ja mám slzotvorný plyn." zahlásila hrdo Tracey.
"A zbraň nemáš?" spýtal sa jej Niall.
"Nie, ocko hovorí, že som ešte malá ale keď budem mať 13 dostanem paralyzér." povedala hrdo. Usmiala som sa.
"Tracey? Pozri sa koľko je hodín. Už by si mala byť v posteli." povedala som jej.
"Niall! Prečítaš mi rozprávku?" spýtala sa a začala robiť na neho psie oči.
"Samozrejme." povedal jej s úsmevom. Uložila som ju do postele a Niall si sadol na okraj a čítal jej. Stála som vo dverách a pozorovala ich.
"Niall má rád deti." ozvalo sa za mnou.
"To vidím. A deti majú zas radi jeho." povedala som. Harry ma začal bozkávať na krk.
"Prestaň." povedala som.
"Ale Taylor. Ja ťa milujem." pošepol mi do ucha.
"Hlavne mu nepodľahni hneď prvú noc. Stratíš v jeho očiach cenu." povedal Enrike.
"Už som ti povedala. Dokáž mi to. Ale ináč, nie bozkami." povedala som a odišla do svojej izby. Zvalila som sa na posteľ a bez toho, aby som sa prezliekla som do pár sekúnd zaspala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára