sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 5


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 5 - Bré ránko, miláčik!





Ráno som sa zobudila skôr, ako Harry. Čo ma ale prekvapilo, bolo že ma objímal a bola som natisnutá úplne na ňom.
"Bré ránko, láska." povedala som, keď otvoril oči.
"Teraz si zabila! Najprv ho uspíš, potom ho vyzlečieš a teraz ho ešte oslov láska." zahučal mi do ucha Enrike. To znamená, že ešte nie je deväť ráno, keď je tam ešte Enrike.
"Dobre Enrike. Povedal si čo si chcel a môžeš odísť." ozval sa Luca. Kým sa tí dvaja hašterili v mojom uchu, Harry ma skúmal pohľadom.
"Hneváš sa na mňa?" spýtala som sa Harryho smutne.
"Prečo by som sa mal hnevať?" spýtal sa Harry nechápavo.
"Že som ti nedovolila pokračovať, po tých úžasných bozkoch. Prepáč mi, ale ja ešte nie som na to pripravená." povedala som smutne. Harry absolútne nevedel, o čom točím.
"Čo sa včera stalo?" spýtal sa Harry.
"Začali ste piť už doma. Do toho baru ste už nakoniec ani nešli....." povedala som, začala som, potom som sa akože zarazila a šokovane na neho pozrela. "Takže ty si včerajší večer nepamätáš? Tak to potom pôjdem." povedala som smutne, vstala z postele a šla k dverám.
"Ty si ale potvora. Takto ním manipulovať." povedal Luca. Akoby som si to už sama nevyčítala.
"Taylor, počkaj." pošepol Harry a dobehol ma.
"Čo je?" spýtala som sa. Približoval som ku mne a ja som pred ním začala cúvať. Cúvala som, až kým som nenarazila na posteľ a nespadla na ňu. Harry si na mňa ľahol a díval sa mi do očí.
"Harry, prosím ťa. Pusť ma." pošepla som. On len pokrútil hlavou a nalepil sa na moje pery. Krucinál, prečo musí tak úžasne bozkávať?
"Milenci sa milujú! Milenci sa milujú!" pospevoval si Luca. Harry mi začal rozopínať gombíky na pyžame. Vtedy som sa spamätala.
"Nie, Harry." povedala som. Prestal a zliezol zo mňa. Smutne sa na mňa díval. Naspäť som si pozapínala gombíky a vstala z postele. Odišla som z izby a celý čas, čo som kráčala k dverám som na sebe cítila Harryho pohľad.
"To čo bolo?" spýtal sa Luca.
"Sama neviem." odpovedala som mu. Prezliekla som sa a zišla dolu do kuchyne pripraviť raňajky. Ostatný ešte spali. Po chvíli zišiel dolu aj Harry. Sledoval ma, ako pripravujem lievance. Ten jeho smutný pohľad, čo na mňa hádzal ma strašne rozptyľoval. Zrazu vstal a prešiel za mňa. Objal ma rukami okolo pása a začal ma bozkávať na krku.
"Prestaň. Pripáli sa mi to." povedala som so smiechom.
"Tak nech." povedal.
"Dobre, ale jesť to budeš ty." povedala som.
"Nie. Dáme to Niallovi. Tomu to bude jedno." povedal a naďalej ma bozkával na krk.
"Priznaj si to, ľúbiš ho." povedal Luca. V tú chvíľu som mala chuť ho prizabiť. Jedným nepatrným pohybom som vypla mikrofón.
"Čo to robíš?" spýtal sa nahnevane do sluchátka. Rukou som si akože prehrabla vlasy a pri tom pohybe som vypla sluchátko. Položila som ďalší lievanec na tanier a vypla sporák. Harry ma vysadil na linku vedľa sporáka a začali sme sa bozkávať. Už som nevládala skrývať, čo k nemu cítim.
"Ehm, ehm!" ozvalo sa za nami. Bol to Louis. Rýchlo som od seba odskočili.
"Dobré ránko. Louis." povedala som a vrátila som sa k sporáku a znova začala piecť ďalšie lievance a Harry si sadol späť na miesto, kde sedel pred tým. Rýchlo som naspäť nadviazala spojenie s Lucom.
"Tak toto si urobila naposledy." povedal výhražne.
"To si myslíš ty." pomyslela som si. Kým som dokončila posledný lievanec, dolu už boli všetci. Všetci boli totálne vymletý a nepamätali si od večere nič. Nakecala som im, že sa opili už doma a že sme nakoniec už nikde nešli a že som ich sama musela všetkých podostávať do postelí.
"Ale v Harryho posteli si aj ostala, čo?" podpichol Louis. Hodila som na neho vražedný pohľad.
"Prestaň!" upozornil ho Harry. Ostatný sa rozosmiali, aj Luca a ja som cítila, že sa červenám. Nenapadlo mi nič lepšie, ako zahrať urazenú a zdrhnúť do svojej izby.
"Tak to sa vám fakt podarilo." počula som za sebou Harryho ako nadáva chalanom.
"Aj bojuje za teba, tak ťa ľúbi." skomentoval Luca.
"Prestaň!" povedala som.
"Aj ty ho ľúbiš! Priznaj si to už konečne." povedal.
"Áno, ľúbim ho. Ale mojou prácou je ho držať v bezpečí. A to je pre mňa najdôležitejšie. Ľúbim ho už omnoho dlhšie, ako on vie, že existujem." povedala som.
"Ty sa rozprávaš sama zo sebou?" spýtal sa ma niekto. Nadvihla som hlavu. Bol to Harry.
"Asi to už tak bude." povedala som.
"Prepáč to chalanom. Oni sú niekedy riadny debili." povedal a sadol si vedľa mňa na posteľ.
"A ty si väčšinou ten najväčší." skomentoval Luca.
"Pozri. Viem, že sa asi chovám divne, ale to preto, že ty vieš, že ťa ľúbim ale ja neviem, čo ku mne cítiš ty." povedal smutne. Rýchlim pohybom som si deaktivovala mikrofón.
"Jasné! Rozumiem. Chcete mať súkromie." povedal nahnevane Luca.
"Chceš vedieť, čo k tebe cítim?" spýtala som sa. Prikývol.
"Ľúbim ťa." zašepkala som mu do ucha. On sa na mňa šťastne usmial. Objala som ho a on ma nežne pobozkal. Ruka v ruke sme zišli späť do kuchyne. Zapla som mikrofón.
"Prepáč. Nechcel som ťa nahnevať." ospravedlnil sa mi Louis.
"To je v poriadku." povedala som a usmiala sa na neho.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára