sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 47

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 47 - Joke?


 



"Čo chcete spraviť?" spýtala som sa.
"Ty a Niall ste najlepší kamaráti, že?" spýtal sa Paul.
"Áno, čo to s tým má spoločné?" spýtala som sa.
"Čo ak Harry načape teba a Nialla pri rozhovore o tom, že to malé je Niallovo?" spýtal sa a potmehúcky sa usmieval.
"Neviem, či je to dobrý nápad. Harry je dosť žiarlivý, aby sa to nejako nezvrtlo," povedala som z miernymi obavami, aj keď sa mi ten nápad celkom pozdával.
"Neboj sa, ak by sa k čomukoľvek schyľovalo, hneď zasiahneme," povedal Paul.
"Niall súhlasil?" spýtala som sa.
"Samozrejme. Všetci okrem Hazzu o tom vedia a už sa čaká len na to, ako sa ty rozhodneš," povedal Paul.
"Som v tom s vami," povedala som nakoniec. V duchu som sa modlila, aby Harrymu rýchlo došlo, že to je len vtip. Keď som sa vrátila do obývačky, Nialler sa na mňa díval spýtavým pohľadom. Jemne som prikývla. Niall sa usmial. Chalani si znova šli zahrať futbal, tak ako do obedu a my sme sa znova slnili na terase. Niall po chvíli odišiel a naznačil mi, aby som šla za ním.
"Pochopil som to správne, ideš do toho?" spýtal sa.
"Áno, idem," odpovedala som.
"Fajn," zasmial sa.
"Ale ja som si tým, istý!" povedal. Najprv mi nedochádzalo, čo tým myslí, ale hneď som sa pridala.
"Vážne? A odkiaľ berieš tú istotu?" spýtala som sa a dívala sa na neho so zdvihnutým obočím...

Pohľad Harry
Len čo zmizol dnu Niall, zmizla aj Tay. Už dlhšie som si všímal, že sa na seba vždy nejak divne usmievajú.
"Niall a Tay práve zmizli v dome. Mám žiarliť?" spýtal som sa Louisa.
"Prečo by si mal?" spýtal sa.
"Ja neviem. tak divne sa po sebe usmievajú," povedal som.
"Harry, si strašne paranoidný," presviedčal ma, ale znelo to, akoby skôr o tom presviedčal aj seba.
"Takže keď teraz pôjdem dnu, tak ich nenájdem spolu, hej?" spýtal som sa a nasmeroval si to k domu.
"Harry počkaj," snažil sa ma Louis zastaviť. To ma ešte viac nakoplo ísť dnu. Vošiel som dnu. Boli v kuchyni, na niečom sa dohadovali. Započúval som sa.
"Ale ja som si tým, istý!" povedal Niall.
"Vážne? A odkiaľ berieš tú istotu?" spýtala sa ho.
"Vyrátal som si to," povedal.
"Tak si asi rátal zle," povedala mu.
"O čom sa to preboha bavia," prebleslo mi hlavou.
"Tak už to konečne priznaj! Obaja vieme, že to dieťa nie je Hazzove, ale moje," zvolal Niall a ja som vtej chvíli skamenel , ako tá stena, o ktorú som sa opieral.
"Mne je jedno, čo si ty myslíš. To malé je Hazzove a nemienim o tom diskutovať," povedala mu.
"Ale to nevychádza. Vtedy ste boli rozídený. Si v 12 týždni a pred 12 týždňami ste boli od seba. To bolo vtedy, keď ťa ponoril v bazéne a skoro utopil. To bolo vtedy, keď sme my dvaja boli spolu," povedal jej Niall. V tej chvíli, akoby sa mi zrútil svet. Ona spala s Niallom? Zatiaľ čo ja som behal po meste a zháňal všetko na to, aby som ju mohol odprosiť za svoju chybu, ona sa vyspala s Niallom? Ako mi to mohla spraviť? A ešte sa potom tváriť, akoby nič.
"Niall tá noc bola chyba! Bola to jedna obrovská chyba. Spali sme spolu jediný raz, Niall. A navyše, ty si použil ochranu. To na druhý deň, keď sme sa z Harrym uzmierili, sme ju nepoužili. To dieťa je Harryho," hovorila Tay. Rozmýšľal som nad tým a bol som si istý, že to, čo práve povedala, nie je pravda. Vtedy som ochranu použil, to si pamätám.
"Neklam. Vtedy sme našli vo vašej izbe na zemi pri posteli použitý kondóm," povedal jej Niall.
"Niall ma pravdu. Vtedy sme ochranu použili," povedal som a s chladnou tvárou vošiel do kuchyne.
"Ako dlho tu stojíš?" spýtali sa obaja naraz.
"Od: Ale ja som si tým istý!" citoval som Nialla.
"Harry, ja..." začala Tay.
"Povedz mi pravdu! Čie je to dieťa!" zvrieskol som na ňu. Tay sa až zachvela. Cúvla predo mnou. Na to sa zbehli snáď všetci, až na deti.
"Čo tu vrieskate?" spýtal sa Zayn.
"Spýtaj sa Taylor a rovno sa môžeš aj spýtať, že kto je otcom jej dieťaťa," povedal som Zaynovi.

Pohľad Taylor
Cúvla som pred ním. Neviem prečo. Nikdy som sa Harryho nebála, ale teraz veľmi. Došli ostatní. Ľutovala som, že som sa na to dala. Pozrela som na Nialla. Pochopil môj pohľad. Taký nahnevaný nebol, ani keď zistil, to s bodyguardstvom. Rozhodla som sa improvizovať.
"Harry, to dieťa je naozaj Niallovo," povedala som. Čakala som, že vyletí, že zaútočí na Nialla, alebo niečo, ale on nespravil nič. Ani sa nehol z miesta, len na mňa civel.
"A ešte niečo, Harry," povedala som a podišla som k nemu. Zmučene na mňa pozrel. Bolo vidno, že sa bojí toho, čo poviem. Naklonila som sa čo najbližšie k nemu, "prvý apríl, zlato," šepla som mu do ucha...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára