sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 10

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 10 - Vieme pravdu...


"Harry? Bude ti vadiť, ak si na chvíľu Taylor ukradneme?" spýtala sa Dan.
"Nie. Len mi ju potom vráďte. A nepoškodenú prosím!" odpovedal Harry.
"Ja ti dám nepoškodenú!" povedala som a buchla ho do ramena. Zaliezli sme do mojej izby. Dan skontrolovala, či nikto nepočúva, ale chalani boli von na dvore. Všetky štyri sme sa usadili na posteľ.
"Liam mi všetko povedal." povedala Danielle a pozerala mi pri tom priamo do očí.
"Super!" zašomrala som.
"O čo tu ide?" spýtala sa Perrie.
"To že Taylor klamala, keď sem prišla." povedala Danielle. Ja som len sklopila oči.
"Neviem čo všetko ti Liam povedal, ale on o tom skoro nič nevie, takže..." povedala som.
"Tak nám to vysvetli. Ja ti teraz poviem, čo mi povedal Liam a potom chcem počuť tvoju verziu." povedal Dan.
"Liam mi povedal, že ťa našiel v Paulovej kancelárii a počul ťa hovoriť: Nemôžem sa Harrymu pozerať do očí a pritom brať peniaze za to, že som mu na blízku." povedala.
"Takže ti povedal len toto?" spýtala som sa.
"Áno. Viac nič." povedala Danielle.
"Tak dobre. Deň pred tým, ako som sa nasťahovala sem, môj otec dostal infarkt. Jeho kamarát, Josh mi povedal, že má pre mňa prácu a že veľa zarobím....." začala som. Videla som ich šokované pohľady, no hlavu som nezvesila. Nemám sa za čo hanbiť.
"Josh vedel, že mojim snom bolo stať sa policajtkou, alebo tajnou agentkou, ale nemali sme na školu peniaze a tak mi chcel aspoň z časti splniť sen.: Robila by si bodyguardku jednej chlapčenskej skupine. povedal mi. Vzala som to bez zaváhania. Robiť niečo také, to bol pre mňa splnený sen." povedala som.
"Počkať.... čo?" spýtala sa El.
"Liam mi povedal, že si bola platená za to, že si s Harrym." povedala Daniel. Usmiala som sa.
"Nie. Som niečo ako ich anjel strážny! Ich osobný bodyguard. Všetkých piatich. Teda, bola som, do dnes." povedala som. Ako dôkaz som im ukázala zbraň, paralyzér, mikrofón aj sluchátko.
"Pááni!" zvolala Perrie.
"Čo to je?" spýtala sa El a vzala do ruky paralyzér.
"To je paralyzér. S tým dáš niekomu elektrický šok." povedala som. El si to hneď vyskúšala na Dan.
"Au!" sykla Dan a šúchala si trafené miesto. Ešte že ho mám stále nastavený na najslabšiu intenzitu. Nechcem si predstaviť, čo by sa stalo, keby El dala Dan plný elektrický šok.
"Daj to sem, než niekomu ublížiš." zasmiala som sa a vzala si ho späť. Odložila som si všetky veci späť do šuflíka.
"Takže ty si bola celý čas ich ochranka? A oni na to neprišli?" spýtala sa udivene Perrie.
"No.. párkrát to bolo o fúz a Harry dostal aj s paralyzérom dosť silnú ranu, keď sa mu podarilo odzbrojiť ma. Tiež som ich uspala tabletkami, keď chceli zdrhnúť do baru." priznala som sa.
"Počkať čo? To pred dvoma dňami, čo mi Liam rozprával, že sa opili a že si nič nepamätajú, to si bola ty?" spýtala sa Dan.
"Áno. Dostala som od Paula príkaz za každú cenu ich udržať v dome, tak dostali do večere zamiešané prášky na spanie." uchechtla som sa.
"Ďakujem." šepla Danielle.
"Za čo?" spýtala som sa.
"Že si nám na nich dávala pozor." odpovedala mi El.
"Nie je začo. Bola to moja práca. Ale ochraňovať ich neprestanem. Ale prosím vás, udržte to ako tajomstvo, nech to je len medzi nami." poprosila som ich.
"Jasne, neboj sa." povedala Perrie.
"Mlčím, ako hrob." povedala El.
"Ja budem ticho, ale Liamovi to vysvetlím, nech si o tebe nič zle nemyslí." povedala Dan.
"Ďakujem." povedala som im. Všetky sme sa objali. Myslím, že z nás budú dobré kamarátky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára