sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 28


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 28 -Záškodnici 1/2



Večer všetci sedeli pri ohni a spievali si. Harrymu bolo trošku ľúto, že s nimi tam nemohol byť. Boli sme od nich pár metrov. Sedeli sme za už dávno spadnutým mohutným stromom, ktorý tam už takto dávno zarástol. Bola to pre nás skvelá skrýša. Harry sedel hlavou opretou a strom a tíško si pohmkával pesničky, čo si oni tam spievali. Ja som ležala na zemi z hlavou v jeho lone a dívala sa na neho.
"Vymysli niečo zlatko. Poďme ich vystrašiť, alebo niečo," šepla som.
"To je dobrý nápad. Ale ako ic vystrašíme?" spýtal sa Harry.
"Neviem, nič mi nenapadá, a tebe?" spýtala som sa.
"Počkaj," zasmial sa. Do mobilu si z internetu stiahol zvučku zavíjania vlkov. Pustil to nahlas z mobilu.*Haúúúúúúúúúúúú haúúú haúúúúúúúú* Tí pri ohni stuhli.
"Čo to bolo?" spýtala sa vystrašená Samantha. Perrie sa prikvačila k Zaynovi a Dan zas k Liamovi. K nášmu veľkému prekvapeniu sa neskryla El k Louisovi, ale Louis k El. Z toho sme chytili taký záchvat smiechu, že sme sa museli krotiť, aby nás nezačuli.
"To bol len vlk," upokojoval ich Liam.
"Ale tu, tak blízko chát?" spýtal sa prestrašeným hláskom Louis. My sme z neho s Harrym pukali do smiechu.
"Bože Louis! Si tu z nás najstarší, tak sa nechovaj jak malé decko," vzdychol si Liam a pretočil očami.
"A prečo by nie. A nie sú až tak blízko. Bolo to niekde hlboko v lese. Možno chytal nejakého zajaca a ten mu ušiel, tak si trošku zavyl chudáčik, nad svojou nešikovnosťou," uvažoval Liam.
"Hej! A tým zavýjaním povedal: Ja som debííííl! Ako mi ten zajačik mohol utieeeeecť!" poznamenal ironicky Zayn. Harry sa preplazil bližšie k nim a znova pustil to zavýjanie.
"Ale toto už išlo z bližšia," ozvala sa Samantha.
"Neboj sa. Vlci sú plachý. Nepriblížia sa k ľudským obydliam," upokojoval ju Niall a objal ju okolo pliec. To bolo fakt cute! Fakticky k sebe pasujú. A tie pohľady, čo na ňu Niall hádže. Zrejme našiel svoju princeznú. Harry sa znova priplazil bližšie k nim a znova pustil vĺčkov. Louis vyletel zo stoličky ako strela.
"Ááá! Ja sa nehrám, ja sa idem schovať, keď sa vy chcete nechať zjesť, prosím..." povedal a zdrhol.
"Louis! Nechal si tu svoju ustráchanú priateľku!" zakričala za ním Eleanor, no on sa ani neobzrel. My sme zas chytili záchvat z toho. Harry sa snažil dostať späť ku mne a pritom stúpil na nejakú suchú vetvičku, ktorá zapraskala.
"A do riti!" sykol Niall. Všetci zdrhli za Louisom do chaty ako vystrašené srnky. My sme s Harrym chytili ešte väčší výbuch smiechu.
"To sú ale padavky," zasmiala som sa.
"No to hej! Škoda, že sme to nenatáčali, to by bolo úžasné videjko." zasmial sa Harry.
"A čo myslíš, čo celý čas robím?" zasmiala som sa a namierila kameru na neho.
"Ty si proste úžasná, zlatko," zasmial sa.
"Ďakujem," zasmiala som sa a vypla kamerovanie.
"A čo teraz?" spýtala som sa.
"No, mohli by sme im ešte niečo vyviesť. Začalo ma to baviť," zasmial sa Harry.
"Jáj ty si ale, jak raz začneš, nevieš prestať," zasmiala som sa.
"Nevšimol som, si, žeby by ti to niekedy vadilo, napríklad v posteli," podpichol do mňa.
"No vidíš? A potom sa hneváš, keď ti niekto povie, že si perverzný. Kam si zas skrútil rozhovor? Zas sme pri sexe," zasmiala som sa.
"Tak čo im ešte vyvedieme?" vrátil sa k pôvodnej téme a tváril sa, že moju poznámku prepočul.
"Teraz už nič, teraz sa idem vyspať. V noci sa vrátim," povedala som a nasmerovala si to späť k autu.
"Ideš spať? Tak to idem s tebou!" zakričal za mnou a v sekunde ma dobehol.
"Ale ideme spať! Jasné?" spýtala som sa.
"Samozrejme zlatko," odpovedal s úsmevom. Nejako sme sa napchali na zadné sedadlá auta. Boli sme na sebe doslova natlačený a nebolo to dvakrát pohodlné.
"Keby som bol v tebe, bolo by to pohodlnejšie," podpichol Harry. Prevrátila som oči.
"Prestaň. Ja chcem spať," povedala som. Najprv som sa mu chcela otočiť chrbtom, ale potom mi došlo, že by som pravdepodobne zletela zo sedadla dolu, tak som radšej len zavrela oči a tvárila sa, že spím, až kým som naozaj nezaspala. Zobudila som sa na to, že mi niekto lízal tvár. Otvorila som oči a uvidela som Sparkles, ako ma hypnotizuje svojimi psími očkami. Znova mi olízala nos. Chcela som sa trošku pretočiť, ale som sa pozabudla, že nemám kde, tak som skončila medzi sedadlami. Na buchnutie sa zobudil aj Harry. Keď ma zbadal, že ležím medzi sedadlami, začal sa na mne smiať.
"Nerehoc sa jak debil ale pomôž mi!" sykla som na neho, lebo sa mi nedarilo sa vytiahnuť späť na sedadlá.
"Už, už miláčik," povedal pomedzi smiech a ťahal ma späť k sebe. Vyliezla som z auta a trochu sa ponaťahovala.
"Tak čo? Ideme ďalej záškodníčiť?" spýtal sa Harry s úsmevom.
"Že váhaš," zasmiala som sa a pohľadom sledovala chatu. Všade už bolo pohasené, to znamená, že spia.
"Tak ideme na to," zasmial sa Harry a už ťahal ma za ruku opatrne smerom k chate...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára