sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 14


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 14 - Späť v službe



Dva týždne neskôr:

Sedela som z dievčatami v záhrade. Chalani hrali futbal. Liam si na chvíľu odbehol a potom prišiel za mnou.
"Máš ísť čo najskôr za Paulom. Je to vraj veľmi súrne," povedal mi a znova odišiel.
"Čo?" spýtala som sa ale Liam ma už nevnímal.
"Harry? Požičiaš mi auto? Musím si ísť niečo vybaviť," zakričala som na neho.
"Jasné. Vieš kde sú kľúče. Mám ísť s tebou?" spýtal sa.
"Netreba! Nebudem dlho. Dúfam," povedala som.
"Dobre. Buď opatrná," povedal. Pobozkal ma a potom sa znova venoval hre. Rozlúčila som sa s babami a ponáhľala sa za Paulom.
"Taylor! Vďaka Bohu že si prišla!" zvolal nadšene.
"O čo ide Paul?" spýtala som sa, "potrebujem, aby si znova začala pracovať pre ochranku. Máme typ, že na Harryho sa chystá únos," povedal. Zabolelo ma pri srdci. Nedovolím, aby ho niekto uniesol.
"Čo mám spraviť?" spýtala som sa.
"Potrebujeme len, aby si mala pri sebe stále zapnuté sluchátko a mikrofón, aby si sa s nami mohla spojiť ale hlavne sa od Harryho nesmieš pohnúť ani na krok," povedal Paul.
"Pozri sluchátko mať aktivované môžem a budem znovu chodiť ozbrojená, ale mikrofón nebudem mať zapnutý, len ak bude niečo súrne," povedala som.
"Dobre, je to na tebe. Ale každú pol hodinu sa budeš hlásiť," povedal Paul.
"Dobre," povedala som.
"Tak vitaj späť v týme. Plat budeš mať taký, ako si mala pred tým..." hovoril.
"Paul, ja nechcem peniaze," povedala som.
"Dobre, budeme platiť liečbu tvojho otca. Ber to ako tvoju výplatu," povedal Paul.
"Ale..." začala som protestovať.
"Žiadne ale. Bude to tak ako hovorím a hotovo! A ochranka bude mať príkaz počúvať ťa na slovo, ale zas rozmysli si, svoje konanie veľmi dobre, než im niečo prikážeš," povedal mi.
"Jasné neboj sa. A teraz ak dovolíš, idem. Harrymu som sľúbila, že nebudem dlho," povedala som.
"Dobre. Tak ahoj. Ale prvé, čo sprav, keď prídeš domov je, že sa pripoj do systému," povedal Paul.
"Jasne, neboj sa. Vieš, že najviac mi zaleží na tom, aby bol Harry v bezpečí," povedala som mu. Rozlúčili sme sa a ja som sa vrátila domov. Vybehla som do svojej izby. Vybrala som si zo šuflíka sluchátko a nasadila som si ho. Aktivovala som mikrofón.
"Obnovujem spojenie. Bodyguard 2531 sa hlási k službe," povedala som.
"Taylor! Tak rád ťa počujem. Chýbala si nám," ozval sa Luca.
"Aj ja ťa rada počujem, Luca," povedala som. Potom som sa ešte ozbrojila a zbehla dolu. Oni boli ešte stále vonku.
"Ahoj Taylor!" zvrieskol Harry a pribehol ku mne. Vyobjímal ma, jak keby som bola preč 2 dni a nie dve hodiny.
"Počkaj Harry, veď ma zadusíš," vydýchla som.
"Kto ťa potom bude chrániť Harrynko, keď si zadusíš bodyguardku?" ozval sa Luca posmešne. Pretočila som očami.
"Ty si si dala zas ten pírsing?" spýtal sa Harry.
"No, hej. Už mi chýbal," povedala som. Nechcem mu klamať, ale je to pre jeho dobro.
"Si s ním krajšia," povedal mi. Usmiala som sa. Vrátila som sa k dievčatám.
"Tak čo chcel Paul?" spýtala sa Dan.
"Som späť v službe," šepla som po tichu a ukázala im sluchátko.
"Čo to robíš? Oni o tom vedia? To ako?" vrieskal mi do ucha Luca.
"Áno vedia. Sú to moje najlepšie kamarátky, nič im netajím," povedala som do mikrofónu. Dievčatá sa na mňa divne pozreli ale potom im došlo, že to nehovorím im.
"Pozri rob čo chceš, je to na tebe, ale nezabúdaj, že máš byť v utajení!" povedal mi Luca.
"Nebo sa Luca. Oni ani nekecnú, že dievčatá?" povedala som.
"Jasne že nie," usmiala sa Dan. El a Perrie len prikývli.
"Vidno ti zbraň," upozornila ma.
"K sakru," zanadávala som.
"Pozri Luca, hlásiť sa mám len každú pol hodinu, takže vypínam mikrofón. Kebyže niečo vážne, tak sa ozvem," povedala som a deaktivovala ho.
"Jasne Taylor," povedal mi do sluchátka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára