sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 1


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 1 - I´m bodyguard!



Ráno som vstala a zavolala som Traceynej triednej, že Tracey do konca týždňa nepôjde do školy. Povedala som jej, že to kvôli otcovmu stavu ale v skutočnosti som absolútne nevedela, ako to bude s tým mojim miestom a viac som sa bála toho, že ju nebudem stíhať vyberať zo školy. Nechala som ju spať, ani som ju nebudila a zbalila moje aj jej veci. Vstala okolo desiatej a bola prekvapená, prečo nejde do školy ale bola rada. Zatiaľ som jej nič nevysvetľovala, len že zrejme budeme bývať inde, kým bude ocko v nemocnici. O dvanástej po nás prišiel Josh a zaviedol ma k ich manažérovi. Zatiaľ vzal Tracey do parku.
"Ahoj Taylor. Som Paul. Teší ma, že si moju ponuku prijala." povedal ten muž.
"Aj mňa teší." odpovedala som mu.
"Pozri. Tvojou úlohou bude mať chalanov pod kontrolou a snaž sa aby sa tá kontrola blížila k 24 hodinám denne. Najviac však potrebujem aby si dohliadla na Harryho. S tým mám v poslednom čase najviac problémov. Ten najviac odmieta ochranku." povedal Paul. Ako ináč. Kudrnáč Harry. To sa môže stať len mne. Mám dávať pozor na svojho idola!
"Dobre. Mám jednu otázku. Čo bude s mojou sestrou. Viete, môj otec je teraz v nemocnici a ak som správne pochopila, tak ja mám bývať v ich dome a moja sestra má len 7 rokov, takže nemôže byť sama doma." povedala som.
"O to sa ty neboj. Tvoja sestra môže byť v dome s tebou. A ešte niečo. Oficiálne sa poznáme už dlho a som priateľom tvojho otca. To len aby si si nečudovala, keď to budeš počuť z mojich úst pred chalanmi." povedal.
"Chápem. Chalani nevedia, že som bodyguard?" spýtala som sa pre istotu.
"Nie, nevedia." povedal. Do miestnosti vošiel nejaký muž.
"Teraz choď s Marcom. Je šéfom ochranky a všetko ti vysvetlí." povedal a ukázal na toho muža.
"Samozrejme." odpovedala som a odišla som za tým mužom. Všetko mi povysvetľoval a napojili ma do systému, aby som bola v kontakte s ostatnými. Mikrofón som si pripla na podprsenku a sluchátko som si dala do ucha. Bolo užasne štýlové a vyzeralo ako pirsing v uchu. Aj na toto mysleli. Potom som znova šla za Paulom. Josh sa už medzitým vrátil s Tracey a tak nás Paul odviezol do domu chalanov. Vystúpili sme pred ich vilou.
"Skúška! skúška!" ozvalo sa mi v uchu až som nadskočila. Bol to Luca, jeden z ochrankárov.
"Ježiši Luca! Ešte raz mi takto zvrieskneš do ucha a keď ťa stretnem, tak si na tebe vyskúšam všetky karate chvaty!" zasyčala som do mikrofónu. Paul sa uchechtol.
"Prepáč. Ja som nechcel. Chalani si zo mňa spravili srandu a zosílili mi mikrofón." povedal smutne.
"Dobre. Ale nabudúce aspoň zakašli, alebo niečo, nech viem, že budeš niečo hovoriť." odpovedala som mu.
"okej." odpovedal.
"Tak poďte." povedal Paul s úsmevom.
"Ja sa bojím." povedala mi Tracey. Vydvihla som si ju do náruče, aj keď nebola ľahká, vládala som ju bez problémov.
"Nemáš sa čoho báť. Budeme bývať z piatimi chalanmi, ktorý sú určite zábavný a veľmi milí." povedala som jej. Len čo sme vošli do domu, Paul zvrieskol na celý dom.
"Chalani! Okamžite nech ste v obývačke!" Malo to zázračný účinok. Všetci boli v obývačke do dvoch minút.
"Tak chalani. Toto je Taylor a toto je Tracey. Chcel by som vás poprosiť, aby ste ich prichýlili u seba. S ich otcom sa poznám už dlho a včera dostal infarkt a je v nemocnici a ja ich proste samé nemôžem nechať napospas osudu. A myslím si, že s vami sa tu budú mať lepšie, ako u mňa." povedal Paul.
"Páni! Paul sa nám rozcítil." ozvalo sa mi zas v uchu. Uchechtla som sa a chalani sa na mňa začudovane zadívali.
"Jejda, prepáč! Teraz si budú myslieť, že si cvok. To som nechcel." ospravedlnil sa Luca.
"V pohode. Rada som za blázna." pomyslela som si.
"Samozrejme. Nie je problém, aby tu zostali." povedal Liam. Ostatný len prikývli.
"A ešte niečo Harry! Žiadne flirtovanie! Taylor je ako moja dcéra." upozornil Paul Harryho.
"Tak po tomto upozornení sa priprav, že Harry už len z trucu s tebou bude flirtovať." ozval sa zas Luca.
"Dobre, tak ja musím ísť. Prosím, postarajte sa o nich." povedal Paul.
"S radosťou." povedal Harry a nahodil flirtovací úsmev.
"Vidíš? Čo som ti hovoril." ozvalo sa mi zas v uchu. Keď Lucu stretnem, niečo mu fakt asi spravím! Usmiala som sa na Harryho. "
Máš pekný pirsing." povedal Harry.
"Keby tak vedel." ozvalo sa mi do ucha.
"Ďakujem." odpovedala som s úsmevom.
"Poďte, ukážem vám izby." povedal Niall a Harry ho za to prepichol pohľadom.
"Ej! Niall vstúpil Harrymu do hry. To bude sranda." ozvalo sa mi zas v uchu.
"Dobre. Tracey, už zo mňa zlez, prosím ťa, si ťažká." povedala som jej. Ona poslušne zliezla.
"Ahoj Tracey. Ja som Niall. Chceš vidieť svoju novú izbu?" spýtal sa jej a čupol si k nej. Ona len prikývla. Niall si ju vyhodil na krk a ona sa rozosmiala. Spolu s ňou na krku vybehol niekam hore na poschodie.
"Poď. Ukážem ti to tu." povedal Harry a vzal ma za ruku.
"Stavím sa, že ti najprv ukáže aj svoju izbu." skomentoval Luca.
"Dobre." povedala som. Ako Luca povedal, najprv ma vzal k sebe.
"Ak budeš všetko komentovať, tak si ťa vypnem." zasyčala som do mikrofónu, keď bol Harry dostatočne ďaleko odo mňa na to, aby ma počul.
"Tak prepáč." povedal Luca. Uchechtla som sa. Ďalej som pozorovala Harryho. Zacítil môj pohľad.
"Čo je?" spýtal sa.
"Nič!" odpovedala som.
"Bacha. O chvíľu niečo skúsi!" upozornil ma Luca. Uchechtla som sa.
"Tak ti sa mi posmievaš?" spýtal sa Harry s nadvihnutým obočím.
"Zdrhaj." upozornil ma Luca. Ja som sa však ani nehla z miesta. Až keď bol skoro pri mne, cúvla som o krok do zadu. Potom zase o krok. Stena! Sakriš!
"A si v pasci." povedal Luca. Harry sa rukami oprel o stenu a zatarasil mi únikovú cestu, Teda, aspoň si to myslel.
"Pusti ma." pošepla som.
"A keď nie?" spýtal sa.
"Nechci, aby som ti ublížila." upozornila som ho. Harry sa rozosmial.
"Už sa bojím, maličká." povedal mi. To nemal robiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára