sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 20


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 20 - Tetovanie



Sam zabodovala, to by nebola ona.
"Bože! To je Niall Horan," zvýskla a vzápätí sa zložila k zemi. Ona odpadla. Niall ju našťastie zachytil, takže sa neudrela ani nič.
"Ach sestrička! To ma musíš vždycky strápňovať!" povzdychol si Kiowa. Niall Samanthu položil na gauč, z ktorého sa chalani pár sekúnd pred tým vypratali. Trošku som Sam prefackovala, ale len tak jemne, aby sa prebrala. Niall stále stál nad ňou. Ona otvorila oči a zase bol prvé, čo uvidela.
"Ja som v nebi," šepla.
"Nie sestrička, len sa zase strápňuješ," nahol sa nad ňu Kiowa.
"Tak to určite nie som v nebi, keď si tu ty. Teba by do neba nevzali," opáčila mu Sam.
"A teraz uhni, nevidím na anjela," dodala.
"Ten anjel som ja?" spýtal sa Niall a celý sa červenal. Sam sa posadila na gauči.
"Čo myslíš?" odpovedala mu protiotázkou, "mimochodom, som Samantha," povedala.
"Ja viem," zasmial sa Niall. Do toho sa im zaplietol Harry, za čo si vyslúžil odo mňa škaredý pohľad.
"Teší ma Samantha. Mimochodom, pekne spievaš. Zvlášť sa mi páčila tvoja úprava Rock me," podpichol. Sam celá zčervenela.
"Bože! Ty si bol s nami v aute? Ja sa idem radšej zakopať niekam na záhradu. Nemáte tu niekto niekde lopatu?" spýtala sa Sam. Zasmiala som sa.
"Mohla si ma upozorniť," sykla na mňa.
"Počkať! Odkiaľ ich vlastne poznáš?" spýtala sa ma.
"No vieš, ja tu akosi bývam už nejaký ten piatok," zasmiala som sa.
"WHAT?" vyletelo z nej. Harrymu sa zjavne nepáčilo, ako to naťahujem, tak ma objal zozadu okolo pása a pobozkal na krk.
"Prestaň," zasmiala som sa.
"Páni! Tak moja najlepšia kamarátka chodí s Harrym Stylesom a ja o tom ani neviem," vzdychla si.
"To by si musela nebyť furt zavretá v izbe," povedal jej Kiowa.
"Ty dobre vieš, prečo som tam bola zavretá, tak nezačínaj," sykla na Kiowu.
"Tak prepáč," povedal. Sam sa len pousmiala.
"Kedy sa už pôjdeme kúpať? Niall! Ja chcem aby si ma zas učil plávať!" zamiešala sa do rozhovoru Tracey.
"Tak ideme hneď, nie?" spýtal sa Niall. Všetci sme súhlasili a šli sme sa prezliecť. Všetci sme sa naraz rozbehli a skočili hromadnú bombu do bázena. Pritom sme vyšpliechali mimo bazéna asi polovicu vody z bazéna. Rozhodli sme sa, že si zahráme volejbal, ale nakoniec sa to podobalo na všetko iné, len nie ne volejbal. Smiali sme sa ako šialený. Nakoniec sme sa mi dievčatá rozhodli vyliezť von a opaľovať sa. Chalani ostali vo vode a hrali sa Tracey a Lucasom. Vyvalili sme sa na lehátka a oddychovali.
"To je fakt úžasné! Ja som fakt v dome One Direction! Splnil sa mi sen," vzdychla si Samantha. Zasmiali sme sa.
"Čo sa smeješ? Chceš povedať, že ty si sa správala ináč," podpichla do mňa Sam.
"Ja som musela byť seriózna, ja som sem prišla pracovne," povedala som.
"Ako to?" spýtala sa.
"To ti potom vysvetlím, ale musíš to udržať ako tajomstvo," zasmiala som sa. Samantha sa na mňa zadívala so zdvihnutým obočím, ale nechala to tak.
"A prečo zas máš plavky, ktoré zakrývajú to tetovanie? Hambíš sa zaňho? Vedia o ňom vôbec?" spýtala sa. Pozrela som sa na miesto môjho tetovania. Úspešne ho prekrýval prúžok plaviek.
"Aké tetovanie?" spýtala sa Perrie.
"Takže nevedia," zasmiala sa.
"Harry vie," povedala som.
"Chalani viete o tom, že Tay má tetovanie?" zakričala na ostatných El.
"A veľmi pekné tetovanie," zasmial sa Harry.
"Ty máš tetovanie?" spýtal sa ostatný.
"Áno, mám," povedala som.
"Kde?" spýtali sa.
"Na mieste srdca," odpovedala som.
"To vysvetľuje, prečo ho z nás videl len Harry." podpichol Louis.
"Tak nám ho ukáž," žobronili.
"Nie," povedala som rázne.
"Ale no ták!" ozvala sa Sam.
"Ty si ho videla, tak čo?" zasmiala som sa. Zrazu sa na mňa všetci vrhli. Samantha mi sadla na nohy. Harry na brucho. Kiowa mi držal ruky nad hlavou.
"Harry! To mi nespravíš!" zakňučala som...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára