sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 12


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 12 - Nie, nejde sa!



"Tak, teraz ma pozorne počúvajte, urobíme to takto....." začala som im vysvetľovať čo a ako. Nakoniec sme urobili palacinky s Nutelou /Hotové kuchárske umenie sme predviedli!/ Do toho po kvapke preháňadla, nechceme, žeby behali na WC každú minútu, len aby im bolelo brucho a nechceli nikam ísť. Ak nezjedia viac ako 4-5 ani im nič nebude skoro. Diabolský plán, ja viem :D
"Hmm..... Tu niečo vonia." ozval sa Louis, keď sa všetci piati natrepali do kuchyne.
"Palacinkýýýýýý!!!!!" zvolal Niall a rozbehol sa k svojmu tanieru. Toho jediného sme nechali ako tak na pokoji. Ten má preháňadlo len v jednej. Alebo v dvoch? Ja už neviem :D. Každopádne všetci piati sa s chuťou pustili do jedenia. Samozrejme, že aj my, dievčatá. Konečné skóre bolo: Louis- 7 palaciniek, Zayn - 7 palaciniek, Liam -6 palaciniek, Harry 8 palaciniek a Niall - 10palaciniek. My sme zjedli len tak po 3 palacinky. Prvému začalo byť zle Zaynovi. Potom Harrymu a mne. /áno, ja som tiež jedla tie z preháňadlom, aby to nevyzeralo, že sme to na nich ušili/ Potom už bolo zle aj Liamovi a Louisovi, len Niallovi nič nebolo. Zvláštne! Baby sa pobavene uškŕňali na ich výrazoch tváre. Harry sa správal dosť statočne, lebo keď videl, že je mne zle, tak sa snažil tváriť, akože jemu zle nie je a staral sa o mňa. Bolo to príjemné, ako ma obskakoval. Nakoniec sme si všetci dali tabletku na žalúdok. Bolo nám lepšie, ale už nikto nechcel riskovať a ísť do baru. Veď čo keby nám znova prišlo zle. Ja som sa ešte chvíľu hrala, že mi nie je dobre, aj keď som už tiež bola v pohode, lebo sa mi páčilo Harryho obskakovanie. Ten ma z obývačky vyniesol na rukách hore do spálne a starostlivo uložil do postele. Ľahol si vedľa mňa a pritiahol ma k sebe čo najviac. Ležala som chrbtom k nemu úplne pritisnutá na ňom. Pousmiala som sa, keď som cítila, že ma zozadu začína trošku tlačiť. Trošku som sa zahniezdila, akože sa snažím nájsť si dobrú polohu na spanie a obtrela som sa o jeho rozkrok. Z Harryho úst sa vydral slastný ston.
"Dobrú noc, láska." popriala som mu a uložila sa spať. Znova som sa trocha pohniezdila a Harry znova vzdychol. Zrazu sa na mňa prevalil a začal ma bezhlavo bozkávať.
"Hmm... Harry, dnes nie. Nie je mi dobre." povedala som, keď odlepil svoje pery od mojich. "No ták, zlatko, prosím." zašepkal a urobil na mňa psie oči......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára