sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 21


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 21 - Chceš ma zabiť?



"Harry! To mi nespravíš!" zakňučala som. On sa len usmial a poodtiahol mi plavky z miesta, kde sa nachádzalo moje tetovanie. Zároveň však držal ruky tak, aby chalani náhodou nezbadali aj niečo iné, okrem tetovania.
"Potvorka Directionerka, ako sa tajila," uchechtol Louis.
"No a čo?" sykla som na neho.
"No a nič! Len je to zaujímavé," zasmial sa. Kiowa mi pustil ruky a Samantha mi zliezla z nôh, len Harrymu sa zo mňa evidentne nechcelo zliezť.
"Harry? Nechceš už zliezť?" spýtala som sa.
"Počkaj, porozmýšľam... HM...Nie!" odpovedal mi.
"Dostaňte ho niekto zo mňa!" prosila som. Oni nás všetci odignorovali a odišli do bazéna.
"No to vám ďakujem za pomoc!" zakričala som za nimi.
"Nie je za čo!" odkričal mi Niall zo smiechom.
"Harry! Zlez zo mňa!" sykla som.
"Čarovné slovíčko?" spýtal sa s úsmevom od ucha k uchu.
"Fuck yourself!" sykla som.
"Tak to nie je to slovíčko, čo som chcel počuť," povedal.
"Harrynko, prosím!" povedala som.
"Nie!" odpovedal mi.
"Veď som povedala prosím," zakňučala som.
"Nie, nezleziem," povedal. Dostala som nápad. Natiahla som ruky k jeho krku a pritiahla ho k sebe. Nežne som ho pobozkala na pery. Začal spolupracovať. Rýchlo som využila príležitosť a pretočila nás. Akonáhle som bola nad ním, tak som sa rýchlo odlepila od jeho pier, vstala a zdrhla za ostatnými do bazénu. Harry za mnou chvíľu napoly šokovane a napoly nahnevane hľadel.
"To si odpykáš, potvorka," sykol a rozbehol sa za mnou. Začal ma naháňať po bazéne pomedzi ostatných. Nanešťastie ma chytil. Ponoril ma pod vodu a držal ma tam. Ja som ale nestihla zavrieť ústa a tak som sa napila trochu vody. Snažila som sa dostať späť nad hladinu, ale Harry ma silno držal pod vodou.
"Harry! Prestaň! Veď ju utopíš!" dohováral Harrymu Liam. To bolo posledné, čo som počula...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Pohľad Niall:
Harry ju chytil a ponoril ju pod vodu. Dlho ju držal pod vodou. Ona sa strašne metala.
"Harry, prestaň! Utopíš ju!" dohováral mu Liam. Harry sa len zasmial a ďalej ju držal pod vodou. No Taylorino telo zrazu ochablo.
"Harry, radšej ju vytiahni," povedal som aj ja. On ju pustil, ale Taylor sa nevynorila, práve naopak. Jej telo klesalo ku dnu.
"Taylor!" vykríkli sme všetci naraz. Harry ju rýchlo vytiahol z vody. Liam ako vždy zachoval chladnú hlavu. Vyliezol z vody, vzal Taylor od Harryho a začal jej dávať prvú pomoc.
"Ty si debil, Harry!" sykla po ňom Danielle.
"Ja... ja....ja som nechcel," hovoril Harry. Bol zúfalý. Liam musel dať Taylor umelé dýchanie. Tá začala vykašliavať vodu a prebrala sa. Našťastie. Harry ju hneď objal.
"Prepáč mi to zlatko. Ja som nechcel. Prepáč mi," opakoval dookola. Taylor sa mu nahnevane vytrhla z náruče.
"Si normálny? Chcel si ma zabiť? Ak sa zo mnou chceš rozísť, sú aj normálnejšie spôsoby, ako to urobiť. A nie ma hneď topiť!" zvrieskla na neho a bežala dnu.
"Ale zlatko, to mal byť len vtip," zakričal za ňou.
"Tak prepáč, že sa nesmejem!" odkričala mu ešte a zmizla v dome. Harry sa rozbehol za ňou.
"Nie Harry, ideme my. Teba nebude chcieť vidieť," povedala mu Danielle. Spolu s ostatnými dievčatami šli za ňou...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára