sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 4


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 4 - Dobrú chuť a dobrú noc!




Týždeň ubehol bez menších kompikácii. Tracey už chodí do školy, no sem tam ju vezie alebo ju vyzdviháva niekto z ochranky. Ja sa nesmiem pohnúť od chalanov a hlavne od Harryho. Sedeli sme v obývačke a pozerali nejaké filmy, keď mi zazvonil mobil. Volala mi Traceyna učiteľka.
"Dobrý deň Taylor. Prepáčte, že vás otravujem ale Tracey sa pobila s jedným spolužiakom." povedala.
"Čože?" spýtala som sa šokovane.
"Povedala v triede, že býva u One direction a že Niall je jej kamarát a jeden zo spolužiakov ju vysmial, že klame, tak sa s ním začala biť." vysvetlila učiteľka.
"O chvíľu som tam." povedala som.
"Deje sa niečo?" spýtal sa Niall.
"Tracey v škole povedala, že býva u vás a že ty si jej kamarát a nejaký spolužiak jej to neveril, tak ho zbila. Musím ísť po ňu." povedala som.
"Počkaj! Nemôžeš odísť!" kričal mi Luca do ucha.
"Idem s tebou." povedal Harry.
"A ja, koniec koncov som do toho zainteresovaný." povedal Niall.
"Ako chcete, ale šoférujem ja." povedala som. Harry mi hneď hodil kľúče od svojho auta.
"Vďaka." povedala som. Nasadli sme do auta a vyrazili. Odtiaľto to ku škole bola asi pol hodina cesty. Pre normálneho vodiča, nie pre mňa. Obvolala som troch kamarátov a využila som tak tri skratky. V škole sme boli za necelých 15 minút. Niall vystúpil z auta trochu roztrasený. Harry si ho trochu doberal. Samozrejme v škole hneď vznikol rozruch, veď dvaja členovia One Direction sú na škole. Keď Tracey zbadala Nialla, rozbehla sa k nemu. Ten ju vzal na ruky. To som nedomyslela, mala som s nami vziať aspoň jedného ochrankára. Všetci sa totiž za nami rozbehli a nám sa ledva podarilo újsť do riaditeľne, kde ma už čakala riaditeľka. Keď však zbadala chalanov, tak sa zarazila.
"Prepáčte nám ten rozruch pani riaditeľka, ale vraj je nejaký problém z Tracey." povedal Niall.
"No áno. Pobila sa z jedným chlapcom." povedala riaditeľka.
"A aký trest ju čaká?" spýtala som sa.
"No, je to prvýkrát čo ma Tracey nejaký problém, takže myslím, že bude stačiť, ak sa mu ospravedlní a bude to vybavené." povedala milo riaditeľka a doslova hypnotizovala tých dvoch. Civela na nich tak, že som mala problém zadržať smiech.
"Ja sa mu neospravedlním! On mi povedal, že som klamárka a ja nie som klamárka!" povedala urazene Tracey.
"Tracey!" okríkla som ju.
"Nechaj, ja sa s ňou porozprávam." povedal Niall a vzal ju niekam von.
"Prepáčte, pani riaditeľka. Ona sa mu ospravedlní, to už vybavíme." povedal Harry smerom k riaditeľke. Tá žiarila jak mesiačik na hnoji. Vyšli sme z kancelárie a šli pohľadať Nialla a Tracey. Tí sa obďaleč rozprávali s nejakým chlapcom.
"To je ten chlapec, s ktorým sa pobila." povedala Traceyna triedna a s Harrym sme obaja podskočili. Objavila sa tak zrazu. Vlastne až dovtedy mi nedošlo, že ma Harry drží okolo pása. Nie, všimla som si to, ale som to tak nechala. Niall nakoniec presvedčil Tracey a tá sa ospravedlnila a aj ten chlapec sa ospravedlnil jej. Všetko bolo vyriešené a my sme sa vrátili späť. Tracey sa šla učiť a my sme šli späť do obývačky. Boli tam všetci až na Louisa.
"Dobre. Vzduch je čistý, nikde nikto z ochranky." povedal Louis šeptom, keď vošiel do obývačky.
"To si len myslíš." zaspieval mi do ucha Luca.
"Čo sa svojej ochranky bojíte, alebo čo?" spýtala som sa len tak nevinne.
"Nie, nebojíme, ale chceme večer zdrhnúť do jedného baru a proste tam zo sebou nechceme ochranku." povedal Harry.
"Tak to sa vám nepodarí, miláčkovia. Taylor, nejako ich presvedč, aby nešli." povedal Luca.
"A ty s nami nechceš ísť?" spýtal sa Louis.
"Jasné, rada pôjdem." povedala som.
"Povedal som, že nesmú ísť, nie že máš ísť s nimi! Neblázni sama ich neustrážiš." povedal Luca.
"Ale, ja som vám dnes chcela uvariť jednu špecialitu na večeru." povedala som naoko smutne.
"Tak najprv uvar, najeme sa a pôjdeme až potom." navrhol Harry. Chalani prikývli.
"Dobre. Tak ja idem nakúpiť." povedala som.
"Nie, nakúpiť pôjdeme mi, len nám povedz, čo potrebuješ." povedal Liam.
"V izbe mám recept, tak sa idem pozrieť a napíšem vám zoznam. Hneď som späť." povedala som a vybehla k sebe.
"Čo máš v pláne?" spýtal sa Luca.
"Uvidíš." povedala som. Vyťukala som Paulovo číslo a druhou rukou som písala veci, čo potrebujem.
"Paul? Čo všetko môžem spraviť, aby som chalanom zabránila ísť večer do baru bez ochranky?" spýtala som sa.
"Hocičo. Len ich udrž doma." povedal.
"Môžem ich aj uspať?" spýtala som sa.
"Môžeš. Hovorím ti, sprav čokoľvek, aby sa z domu dnes v noci nepohli." povedal.
"Rozkaz, šéfe." povedala som a zložila.
"Luca? Nech mi niekto zoženie prášky na spanie. A veľa. Dnes chalani pôjdu spinkať trošku skôr." povedala som do mikrofónu.
"Jasné. Chápem." povedal a uchechtol sa. Zbehla som späť dole a dala chalanom zoznam. Nakupovať nakoniec šli len Zayn, Louis a Liam. Harry s Niallom si dali súťaž na playku. Vyšla som na záhradu. Jeden z ochrankárov mi nenápadne predal tabletky na spanie. Chalani sa vrátili z nákupu a ja som začala variť. Oni sa mi začali motať po kuchyni a ujedať ingrediencie.
"A dosť! Ešte raz niekto z vás vkročí do kuchyne, kým mu to nedovolím, tak si na ňom vyskúšam karate!" zvrieskla som výhražne. Od vtedy sa v kuchyni ani neukázali a ja som mohla v kľude variť. Zrazu sa vo dverách objavila biela šatka na paličke.
"Mier, prosím! Som smädný, len sa napijem a odídem." vykukla Harryho hlava spoza dverí.
"Poď, ale opováž sa mi odtiaľto niečo ukradnúť." upozornila som ho. On vzal s chladničky pár chladených plechoviek s colou a odišiel do obývačky. Nezabudol ma však trepnúť po zadku, keď okolo mňa prechádzal.
"Už toho chudáčika toľko netráp. Povedz mu, že ho miluješ, nech je šťastný." povedal Luca.
"Nemôžem mu povedať niečo, čo nie je pravda. Nechcem mu klamať." povedala som.
"Aha, takže už si mu povedala, že si jeho bodyguard?" spýtal sa.
"Vieš čo? Prestaň radšej." povedala som mu.
"Hovorila si niečo?" nakukol Harry späť do kuchyne.
"Nie, nehovorila." odpovedala som.
"Aha. To sa mi asi len zdalo." povedal a odpochodoval do obývačky. Keď bola večera hotová, všetkým som naporcovala na taniere a chalanom tam primiešala do zemiakovej kaše rozdrvené uspávacie prášky.
"Večerááá!" zakričala som na nich a aj na Tracey. Oni okamžite doleteli do kuchyne. Vychválili ma do neba, aká som úžasná kuchárka a potom sa pobrali hore sa obliekať. Tracey sa šla hrať niekam hore. Po piatich minútach som vyšla hore. Šla som do Harryho izby. Ležal rozvalený na posteli a sladko odfukoval. Ostatný na tom boli podobne.
"Chalani sa dnes z domu ani nepohnú. Spinkajú sladúčko ako bábätká." oznámila som Paulovi do telefónu.
"Skvelá práca. Aj keď neviem, ako im to vysvetlíš, keď sa zobudia." povedal.
"Neboj sa. Ja si to už zariadim." povedala som. Zavolala som si na pomoc jedného z ochrankárov a chalanov sme povyzliekali a uložili normálne do postele. Ja som sa potom prezliekla a mikrofón som si zapracovala do pyžama. Vrátila som sa do Harryho izby a ľahla si k nemu. Viem, som zlá. Nech si chlapec potrápi myseľ, keď si nebude vedieť vysvetliť, prečo ležím pri ňom. Po chvíli som zaspala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára