sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 16


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 16 - Ach, Harry!



Ráno ma prebudili slnečné lúče. Harry si ešte spokojne odfukoval vedľa mňa. Ostala som ležať a s úsmevom spomínala na včerajší večer a noc. To s tým sólom bolo tak romantické. A ešte som dostala aj darček k trojmesačnému výročiu. Krásny strieborný náramok. Najprv som odmietla ten náramok, veď ja pre neho nič nemám, ale on sa len šibalsky usmial a povedal, že vie, ako mu to oplatím. Asi si viete domyslieť, čo sa potom stalo, že?
 Rozhodla som sa, že pôjdem spraviť raňajky, tak som sa obliekla, dala som si ten náramok a zbehla do kuchyne. Pripravila som raňajky pre mňa a pre Harryho a vrátila sa do izby aj s tým raňajkami. Položila som ich na parapetnú dosku a podišla k posteli.
"Harry? Vstávaj. Spravila som ti raňajky," prihovorila som sa mu.
"Áno mami, už vstávam, ešte 10 minút," zašomral Harry a pretočil sa na druhý bok.
"Harry! Nestihneš školu," povedala som a snažila sa nevybuchnúť do smiechu. Nič.
"Harry!" zvolala som. Nič, žiadna reakcia.
"69" povedala som.
"Ako chceš, zlatko," povedal a stiahol ma na seba. Zvláštne, ako rýchlo sa zobudil.
"Ani náhodou. Spravila som ti raňajky," povedala som.
"Ale ja by som si radšej dal teba," povedal a šibalsky sa na mňa usmieval.
"V noci ti nestačilo?" spýtala som sa pobavene.
"V noci? Čo v noci? Ja sa nejako nepamätám, čo bolo v noci. Musíš mi to pripomenúť," zaškeril sa Harry. Zasmiala som sa.
"Hm... Pripomenúť, áno? A čo by si presne chcel, aby som ti pripomenula? Toto?" spýtala som a vášnivo ho pobozkala. "Alebo toto?" spýtala som sa a rukami mu hladila nahú hruď. "Alebo toto?" spýtala som sa a obtrela sa o jeho kamaráta v trenkách, ktorý okamžite nabral na rozmeroch. Harry slastne vzdychol. Zasmiala som sa a zliezla z neho.
"Kam ideš?" spýtal sa.
"Dolu. Raňajky máš na parapetnej doske." povedala som.
"Tak to teda nie," povedal. Vyliezol z postele a bežal za mnou. Už som otvárala som dvere, keď ich naspäť pribuchol a natlačil ma na nich.
"Harry, prestaň," povedala som.
"Ale zlatíčko!" zakňučal.
"Čo?" spýtala sa.
"To sa nerobí! Najprv ma dráždiš a potom chceš len tak odísť!" sťažoval sa. Zasmiala som sa.
"A ešte sa mi aj smeješ," zakňučal. Začal na mňa robiť psie oči. Zároveň mi rukou vliezol pod moje, teda jeho tričko.
"A ešte mi aj trička kradneš. Beriem si ho späť," povedal a vyzliekol mi ho.
"Kde máš podprsenku?" spýtal sa udivene. Ja som sa len uchechtla.
"Chcem ťa," šepol.
"To je pekné, ale ja nemám náladu," povedala som, aj keď sama som už bola z jeho dotykov hrozne vzrušená. Rada ho takto dráždim. Vymámila som sa z jeho zovretia a prešla ku skrini, že sa idem obliecť.
"Tak to teda nie! Neopováž sa obliecť," povedal. Jeho hlas začínal byť chrapľavý, ako vždy, keď je nadržaný. Zasmiala som sa a zo skrine som si vybrala kraťasy. Vytrhol mi ich z ruky a pustil ich na zem vedľa mňa.
"Prečo?" spýtala som sa.
"Lebo!" povedal a ťahal ma ku posteli. Drgla som do neho a zvalila ho na posteľ. Vyliezla som na neho. Prekvapene sa na mňa díval. Bozkávala som ho všade možne. Nakoniec som vyslobodila jeho kamaráta z treniek a hodnú chvíľu sa s nim hrala. Olízala som jazykom jeho špičku.
"Tay!" vzdychol nahlas.
"Pšššt! Nesmieme zbudiť ostatných!" povedala som. Harry prikývol. Vzala som si jeho kamaráta do úst. Harry znova hlasno zavzdychal. Prestala som. Harry ma zavraždil pohľadom.
"Povedala som, že máš byť ticho," šepla som.
"To ma chceš umučiť?" šepol aj on.
"Nie, len nemám náladu na Louisove doberanie. Buď budeš ticho, alebo to nedokončím," povedala som. Harry sa na mňa zmučene pozrel. Znovu som si jeho kamaráta vzala do pusy. Harry síce vzdychal moje meno, ale len šeptom. Nemienil riskovať, žeby som prestala. Urobil sa mi do úst a ja som to poslušne prehltla. Harry sa usmial a hneď sa prevalil na mňa. Jedným rýchlim ťahom ma zbavil nohavičiek a vzápätí už sa ma snažil urobiť jazykom. Zatínala som zuby a potichu vzdychala Harryho meno. Harry k jazyku začal pridávať prsty a ja som myslela, že sa zbláznim. Presne nimi triafal môj bod G a jeho šikovný jazyk tiež odvádzal úžasnú prácu. Musela som si na tvár pritisnúť vankúš, aby som stlmila hlasitosť svojich vzdychov. Harry ešte zrýchlil a ja som sa po chvíli prehla v chrbtici pod úžasným pocitom orgazmu.
"Bože Harry! Ty ma raz zabiješ," šepla som, keď som chytila dych.
"A niekto tu nemal náladu," provokoval. Vzápätí do mňa prudko vrazil svojho kamaráta. Stihla som si na tvár stiahnuť vankúš a ten našťastie pohltil môj výkrik. Harry začal prirážať ale mne to bolo málo. Začala som panvou prirážať proti nemu. On sa usmial a začal mi ešte aj prstami dráždiť klitoris.
"Harry ja už...." vysekala som zo seba šeptom.
"Vydrž ešte zlatko," zakňučal. Snažila som sa to vydržať čo najdlhšie, ale on ešte viac začal trieť prstami môj klitoris a zbesilejšie prirážať, že som to nevydržala a urobila sa. Harry ešte nebol, no chcel zo mňa vyjsť, že sa dokončí sám.
"Neprestávaj," šepla som pomedzi vzdychy. Poslúchol a ďalej prirážal. Začala som mu rukou dráždiť koreň jeho kamaráta, aby som mu pomohla. On naďalej prirážal a znova si dopomáhal prstami. Bolo to úžasné! Po chvíľke už som znova cítila, že budem a užívala som si to. Harry sa do mňa urobil a mne to stačilo na to, aby som sa urobila aj ja. Harry sa vysilene zvalil vedľa mňa.
"Páni. Ty sa nezdáš," zašepkal, keď chytil dych. Zasmiala som sa.
"Kvôli tebe spravím všetko, láska," povedala som s úsmevom aj keď som tiež ledva dýchala. Harry sa usmial tým svojim neodolateľným úsmevom a venoval mi nežný bozk. Ešte pol hodinu sme ležali v posteli v objatí, potom sme sa šli osprchovať, obliekli sa, naraňajkovali a zišli dolu. Ostatný už boli v obývačke a sledovali telku. Potešilo náš, že Louis nezapáral, čiže nás asi nepočuli.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára