sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 8


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 8 - Larry thing!



Keď som sa vrátila, Louis už znova sedel v obývačke tesne natisnutý v Harryho objatí.
"Harry? Tak ja si na chvíľu odskočím a ty si zatiaľ nájdeš iného?" spýtala som sa s nadvihnutým obočím.
"Harry je môj!" vyštekol na mňa Louis až priam dievčenským hlasom a ja som mala čo robiť, aby som udržala nahnevaný výraz tváre.
"OK! Ako myslíš, tak vy sa tu objímajte a ja idem za Niallom. On bude možno ku mne milší," povedala som a vybehla hore k Niallovým dverám. Zaklopala som.
"Niall! Louis mi prebral Harryho! Potrebujem utešiť," povedala som plačlivým hlasom. Niall mi otvoril a vzal ma do náruče. Vtiahol ma k sebe do izby.
"Odpustím ti tie hlúpe reči v obývačke, keď pre mňa niečo urobíš," povedala som šeptom a šibalsky sa na neho usmiala. Niall pochopil. Buchol poriadne do dverí.
"Bože Niall!" zavzdychala som. Niall zamkol dvere. Začuli sme tiché kroky približujúce sa k dverám. Premiestnili sme sa na posteľ a začali po nej skákať. Posteľ začala vydávať divné zvuky. Vzala som vankúš a šmarila ho do Nialla.
"Taylor!" zavzdychal. Vzal druhý vankúš a šmaril ho po mne.
"Niall!" zvrieskla som.
"Chceš ešte?" spýtal sa Niall a ja som mala čo robiť, aby som sa nerozrehotala. Bola som si stopercentne istá, že Harry, alebo Louis určite počúvajú za dverami, ak nie obaja. A tie zvuky museli spoza dverí znieť fakt divne.
"Áno!" vykríkla som a šmarila Niallovi vankúš presne do hlavy. V tej chvíli niečo riadne treplo. S Niallom sme sa otočili za tým zvukom. Dvere boli vykopnuté z pántov a vo dverách stál rozčúlený Harry. My sme neprestali skákať po posteli ale sme vybuchli do obrovského smiechu. Harry na nás nechápavo hľadel.


Pohľad Harry:
Chcel som Taylor trošku podráždiť, tak sme sa Louisom k sebe túlili na sedačke.
"Harry? Tak ja si nachvíľu odskočím a ty si zatiaľ nájdeš iného?" spýtala sa s nadvihnutým obočím.
"Harry je môj!" vyštekol na ňu Louis až priam dievčenským hlasom. Taylor vyzerala nahnevane.
"OK! Ako myslíš, tak vy sa tu objímajte a ja idem za Niallom. On bude možno ku mne milší." povedala vybehla hore k Niallovým dverám. Myslel som, že si len robí srandu, no ona k nemu naozaj zaklopala.
"Niall! Louis mi prebral Harryho! Potrebujem utešiť." povedala plačlivým hlasom. Nechal som ju tak, veď ona sa len hrá. Po chvíli však bolo počuť otvorenie dverí a potom zas zavretie. Potom náraz na dvere a počul som Taylor zavzdychať.
"Bože Niall!" To som už bol na schodoch. Počul som, ako niekto z vnútra zamkol dvere. Podišiel som k dverám a započúval sa. Bolo počuť vrzganie postele.
"Taylor!" vzdychol si Niall. Čo tam robia?
"Niall!" vykríkla zas Taylor.
"Chceš ešte?" ozval sa zas po chvíli Niall. V hlave sa mi tie slovíčka skladali do hrozivého scenára.
"Veď oni práve.... Nie, ona by to neurobila." Presviedčal som sám seba. Louis načúval vedľa mňa a celý čas sa priblblo usmieval.
"Áno!" skríkla Taylor na celý dom a vtedy som už chytil nervy. Z celej sily som kopol do dverí a tie vyleteli s pántov. Tí dvaja skákali po posteli a bili sa vankúšmi. Keď ma zbadali, rozrehotali sa. Nechápal som, čo sa deje.
"Ty si žiarlil, miláčik?" spýtala sa nevinným hláskom Taylor.
"Prečo by som mal žiarliť?" spýtal som sa.
"Keby si nežiarlil, tak nevykopneš dvere, láska." povedala so smiechom a pritisla sa na moje pery. Okej odpustené, jej bozky sú až príliš úžasné. Z myšlienok nás vytrhlo obrovské buchnutie.


Pohľad Taylor:
Z myšlienok nás vytrhlo obrovské buchnutie. Vybehli sme na chodbu, aby sme zistili, čo buchlo. Louis sa zjebal zo schodov. ( Sorry za neslušný výraz, ale musela som.) Hneď sme zbehli k nemu, že či je v pohode, no on sa len smial jak retardovaný.
"Louis? Tebe jebe?" spýtal sa ho Niall. Louisov smiech bol ale nákazlivý, tak sme sa už smiali všetci.
"Vas happenin, boys?" spýtal sa Zayn, ktorý práve vošiel do domu aj s Perrie.
"Louis sa učil lietať a zjebal sa zo schodov," skomentoval Harry.
"Kedy tebe už prestane jebať, Louis?" vzdychol si Zayn a aj s Perrie vyšli na poschodie.
"What´s the fuck is this?" zhíkol a díval sa na vyvalené dvere Niallove izby.
"Za to môže Larry," odpovedal Niall so smiechom.
"Vám už fakt drbe, chalani!" povedal a odišiel aj s Perrie do jeho izby.
"Nie že rozbijete posteľ!" zakričal za nimi Louis a mi sme vybuchli do smiechu.
"Ha ha!" zakričal Zayn a zabuchol dvere svojej izby. Keď sa nám podarilo upokojiť, tak sme sa pomaly pozdvíhali zo zeme a šli späť k telke. To by ale nebol Louis, keby ma nepodsadol a Harryho kolená, ktoré boli určené pre mňa už okupoval on.
"Harry?" spýtala som sa nahnevane. On sa na mňa len žiarivo usmial.
"Ako chceš." povedala som mu a sadla si na kolená Niallovi. Ten sa len zazubil a silno ma objal.
"A to som ja debil bola Larry shiper!" vzdychla som si nahlas. Niall mi vlepil pusu na líce a presne v tej chvíli Louis zletel s Harryho kolien, pretože Harry sa postavil z gauča a vražedným pohľadom sledoval Nialla. Ja som vrátila Niallovi bozk na líce a to už ma Harry ťahal preč s Niallovho náručia.
"Ešte stále tvrdíš, že nežiarliš?" spýtala som sa.
"Žiarlim a veľmi len už vypadni z Niallovej náruče," sykol.
"Možno si vyhrala túto bitku, ale Larry je silnejší, ako váš vzťah a nakoniec zvíťazí!" povedal výhražne Louis, ale kútiky úst mu cukali do úsmevu. Je mi jasné, že o Harryho sa proste budem musieť s Louisom deliť do konca života, ale prečo to nevyužiť a občas Harryho trošku podráždiť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára