sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 9


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 9 - Danielle, Perrie, Eleanor a Chladnička



"Možno si vyhrala túto bitku, ale Larry je silnejší, ako váš vzťah a nakoniec zvíťazí!" povedal výhražne Louis, ale kútiky úst mu cukali do úsmevu. Je mi jasné, že o Harryho sa proste budem musieť s Louisom deliť do konca života, ale prečo to nevyužiť a občas Harryho trošku podráždiť?
"Louis? Už zase?" ozval sa dievčenský hlas.
"El, zlatko! Ty si tu!" zvískol Louis a rozbehol sa ju objať.
"Čo si to pred chvíľou hovoril o Larrym?" spýtala sa.
"Nič zlatko, vieš, že milujem len teba." povedal Louis a ja som sa uškrnula.
"No pekne!" zašomral Harry.
"Nič? El poď so mnou. Ukážem ti, čo Larry spôsobil!" povedal Niall a ťahal ju hore k vykopnutým dverám jeho izby.
"Pozri sa! Pozri sa čo mi spravili? Ako mám mať teraz súkromie?" fňukal Niall.
"Čo ste zase Niallovi spravili?" spýtal sa Liam, ktorý práve vošiel aj z Danielle. Na mňa sa ani nepozrel.
"Poď sa pozrieť." fňukal ďalej Niall. Liam vybehol na poschodie
"Vy nie ste normálny!" skomentoval Liam.
"To Larry!" zvolali sme s Niallom naraz. Danielle s El podišli ku mne.
"Ahoj, ja som Danielle." prihovorila sa mi.
"Ahoj. Ja som Taylor, teší ma." povedala som jej.
"A ja som Eleonor." usmiala sa na mňa El.
"Teší ma." odpovedala som jej s úsmevom. Harry s Louisom sa už zas k sebe túlili na gauči.
"No pochopíš to?" spýtali sme sa s El naraz jedna druhej. Dan sa rozosmiala.
"Sleduj ako rýchlo budeš mať Louisa len pre seba." šepla som Eleonor a znova sa usadila do Niallovej náruče. S Niallom sme si vymieňali pusinky na líce. Teda on mi stihol dať dve a ja jemu len jednu, lebo ma Harry zas vytrhol z jeho náruče. El hneď obsadila miesto vedľa Louisa, z ktorého sa Harry postavil.
"Že ma také niečo nenapadlo vyskúšať." poznamenala El. Plácli sme si.
"No Niall! Už len ty si musíš nájsť priateľku." podpichla ho Dan.
"Ale ja mám priateľku." povedal Niall. Všetci sme na neho šokovane dívali.
"To vážne? A kde je?" spýtal sa Harry.
"V kuchyni." odpovedal Niall. Všetci sme sa nahrnuli do kuchyne.
"Niall! Ale tu nik nie je!" povedala El.
"Ale je." povedal Niall.
"Kde?" spýtali sme sa.
"No predsa tu." povedal a objal chladničku.
"Niall ty si debil! A ja som sa tešil, že niekoho naozaj máš!" povedal Harry.
"Veď aj mám." povedal Niall a nahodil smutný face.
"Čo riešite?" spýtal sa Zayn, ktorý práve aj s Perrie vošiel do kuchyne.
"Niallovu frajerku." odpovedal Louis so smiechom.
"Ty máš frajerku? To vážne?" spýtal sa ho Zayn.
"Áno, chladničku." odpovedala som so smiechom namiesto Nialla. Zayn len pretočil oči a Perrie sa zachichotala. Prišla som k nej.
"Ahoj, ja som Taylor." predstavila som sa jej.
"Ahoj, ja som Perrie." povedala.
"Ja viem, som tak trochu mixer." povedala som s úsmevom. Perrie sa na mňa milo usmiala.
"Harry? Bude ti vadiť, ak si na chvíľu Taylor ukradneme?" spýtala sa Dan.
"Nie. Len mi ju potom vráďte. A nepoškodenú prosím!" odpovedal Harry.
"Ja ti dám nepoškodenú!" povedala som a buchla ho do ramena. Zaliezli sme do mojej izby.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára