sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 11

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 11 - Ide sa do baru! Alebo nie?



Prešiel týždeň. Dievčatá zatiaľ udržali tajomstvo a stali sa z nás dobre kamarátky. Liam si nechal všetko vysvetliť, ale aj tak mi ešte úplne nedôveruje. Vidím to na ňom. Všetci sme boli von pri bazéne, až na Traycy, tá bola v škole. My sme sa opaľovali a chalani boli vo vode.
"Nezájdeme večer do baru?" spýtal sa Louis.
"Máš ešte tie tabletky na spanie?" spýtala sa El šeptom, ale aby ju počuli aj Dan a Perrie. Rozosmiali sme sa.
"Mám, prečo?" spýtala som sa s úsmevom.
"Tak potom padaj variť večeru." podpichla Dan.
"Čo si to tam šuškáte?" spýtal sa Zayn.
"Babské veci, to by vás nezaujímalo." odpovedala mu Perrie.
"Tak schválne!" nedal sa Harry.
"Keď už to chceš vedieť, rozoberali sme, že mi to mešká, takže asi budeš ockom." povedala som mu. On na mňa len vypúlil oči. My sme sa rozosmiali a chalani spustili jedno synchrónne "Malééééér!" zvolanie. S Harryho výrazu som nemohla!
"Ale Harry! Neboj, srandovala som." povedala som a on si vydýchol. Ešte chvíľu sme sa z babami smiali na Harryho vystrašenom výraze tváre. Potom sa Louis vrátil k pôvodnej téme.
"Tak čo, pôjdeme do baru, alebo nie?" spýtal sa znova.
"Jasne, že áno." odpovedali chalani.
"Niee!" zvolali sme podráždene mi baby.
"Sorry zlatíčka, je to 5 proti štyrom." povedal Louis a vyplazil na nás jazyk. Potom zas začali blbnúť v bazéne.
"Tak to sa ešte uvidí." šepla El.
"Taylor, dones tabletky! Ideme variť." šepla Dan. Ja som sa len zasmiala. Dúfala som, že to nemyslia vážne.
"Čo sa smeješ? Máš lepší nápad?" spýtala sa. Pozerala som na nich, čo sa náhodou nezbláznili. V tom mi niečo napadlo.
"Vlastne aj áno." povedala som a zazubila sa na nich.
"Poďte som mnou." šepla som. Všetky sme sa postavili a šli do kuchyne.
"Kamže láska?" spýtal sa Louis.
"Dnu, ideme variť." odpovedala Eleanor.
"HA HA! Dobrý vtip zlatko." zakričal za nami Louis.
"Po tomto nech nečaká, že večer niečo bude." sykla Elanor a my sme sa rozosmiali.
"Neboj sa, aj tak nebude ničoho schopný." odpovedala som jej. Šli sme do kuchyne. Z police som vybrala veľkú kuchársku knihu a položila ju na stôl.
"Tak čo máš v pláne?" spýtala som sa.
"Vydržte, nebuďte nedočkavé." povedala som im a vybehla do svojej izby. Aktivovala som si sluchátko a mikrofón.
"Luca? Počuješ ma?" spýtala som sa.
"Jasne Taylor, čo potrebuješ?" spýtal sa.
"Spoj sa s Paulom, chalani chcú večer zdrhnúť. Spýtaj sa, či smiem konať a potom mi príď oznámiť do kuchyne." povedala som mu.
"Jasan. Hneď sa s ním spojím." povedal. Deaktivovala som ich a zbehla dolu späť do kuchyne.
"No ták! Už nám povedz, čo sa deje!" nedali mi pokoj dievčatá.
"Ešte chvíľku vydržte." povedala som. Luca vošiel do kuchyne, keď zbadal dievčatá, zarazil sa.
"Hovor, všetky máme rovnaký cieľ." povedala som Lucovi.
"Nielenže máš, musíš konať! citujem Paula. Máš povolenie urobiť hocičo preto, aby sa z domu nehli." povedal Luca. "Vďaka." povedala som a Luca chcel odísť.
"Luca, počkaj ešte. Zožeň mi preháňadlo." zakričala som za ním. On sa na mňa len pozrel, či mi náhodou nešibe.
"Myslím to vážne." povedala som mu. On sa len uškrnul a odišiel. Baby sa uškŕňali. Zrejme im už doplo, čo som chalanom nachystala.
"Tak, teraz ma pozorne počúvajte, urobíme to takto....."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára