sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 29


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 29 - Záškodníci 2/2




"Tak čo? Ideme ďalej záškodníčiť?" spýtal sa Harry s úsmevom.
"Že váhaš," zasmiala som sa a pohľadom sledovala chatu. Všade už bolo pohasené, to znamená, že spia.
"Tak ideme na to," zasmial sa Harry a už ťahal ma za ruku opatrne smerom k chate. Potichu sme sa vkradli do chatky.
"Tak, kto bude prvá obeť?" spýtala som sa šeptom.
"Že sa vôbec pýtaš, samozrejme, že Louis, alebo mám povedať Boobojko?" zasmial sa Harry.
"Nie náhodou Boobear?" spýtala som sa, "nie, od dnes ho budem volať Boobojko," povedal.
"Dobre, tak ideme na Boobojka," zasmiala som sa. Vošli sme do ich izby. Louis ležal roztiahnutý skoro cez celú posteľ. Tu mu z postele vysela noha, tu ruka. El ležala hlavou na jeho hrudi s rukou na jeho bruchu. Tú ruku hneď Harry opatrne presunul na Louisove boxerky presne na miesto, kde sa z pod boxeriek črtal Louisov kamarát.
"Ty si ale úchyl," zasmiala som sa.
"No čo? Napadlo ti niečo lepšie?" spýtal sa ma. Ja som odišla do kúpeľne, vzala žiletku a podišla k Louisovi. Oholila som mu z obidvoch strán polku obočia.
"Počúvaj ale ty si ináč zákerná," zasmial sa Harry. Eleanor sme na chrbát očnou linkou napísala refrén WMYB. V kúpeľni sme im ešte rúžom napísali na zrkadlo "Haf Haf". Všetko sme si to nakoniec, vyfotili. Usúdili sme, že sa nám tie fotky možno niekedy zídu.
"Teraz narcis Zayn," šepla som. Tomu sme nagélovali vlasy, ale tak, že v nich mal harakiri. Potom sme to ešte posilnili lakom na vlasy, aby to pevnejšie držalo. Vzala som čiernu špirálu a zvýraznila mu ňou chĺpky na hrudi, zatiaľ čo Perriena ruka spočinula s malou Harryho pomocou na Zaynovom rozkroku. -_- To nevie vymyslieť nič iné? -_- Perrie som ešte spravila fúziky s modrou očnou linkou. V kúpeľni na zrkadle sme im nechali taký istý odkaz, samozrejme fotodokumentácia musí byť.
"Teraz na Daddyho," zasmial sa Harry. Tak sme sa vkradli do Liamovej a Daniellinej izby. Oni ležali tuho v objatí, tak sa im toho nedalo veľa vyviesť. Harry Daniellinu ruku presunul z Liamovho pásu na jeho zadok a Liamovu zas z jej pásu na prsník. Liamovi na chrbte pribudlo krásne abstraktné tetovanie z modrou a zelenou očnou linkou. Danielle som spravila nodrými očnými tieňami akoby monokel pod okom. Odkaz v kúpeľni, pár fotiek a môže sa ísť ďalej. Namierili sme si to do Niallovej izby. Na naše prekvapenie s ním spala Samantha.
"Harry, nerob! Tu niečo začína, aby si to tým nerozbil," sykla som po ňom, keď sa chystal na Samanthinu ruku.
"Joj, dobre dobre," vzdychol si. Trošku som ich oboch skrášlila. Harry niekam odbehol a vrátil sa zo šľahačkou a nutellou.
"Že mi to skorej nenapadlo," zasmial sa. Niallová tvár dostala nutellový makeup a obočie sme mu skrášlil šľahačkou. Samantha dostala trochu nutelly na líca a na nos. Fotodokumentácia a mali sme hotovo. Potom sme im ešte ponastavovali rôzne patičky typu, keď otvorí skrinku, niečo na neho spadne, alebo keď pôjde tade na niečo stúpi, poprípade zakopne. Celý dom bol v tej chvíli ako časovaná bomba. Škoda, že nebudeme môcť byť v dome, keď sa zobudia. Každopádne určite budeme niekde nablízku. Toto si nenecháme újsť. Opatrne sme sa vyplížili von z domu a usalašili sa v našom "pohodlnom" autíčku. Na chvíľku sme si ešte obaja zdriemli.
"Taylor!" zobudil ma Harry.
"Čo je?" spýtala som sa.
"Poďme si nájsť nejakú skríšu skade ich budeme môcť pozorovať. Čochvíľa budú stávať." povedal. Nemusel mi to hovoriť dvakrát. S Harrym sme sa vyštverali na strom, z ktorého bolo perfektne vydno do väčšiny izieb. Samanthinho výkriku sme sa tak zľakli, že sme z toho stromu skoro zleteli. Na to vyletel z izby Louis s tým svojím napoly vyholeným obočím z bejsbalovou pálkou v ruke Liam s Nerf pištoľou v ruke a stým svojím tetovaním na chrbte a Zayn s tým svojím účesom a nočnou lampičkou v rukách. V tom vyšiel z izby Niall s tou čokolávovou tvárou a to sme chytili taký záchvat smiechu, že som sa na tom strome ledva udržala. Harry to všetko zúrivo fotil. Celé ráno sa navzájom obviňovali z toho, čo sa im v noci stalo. K tomu ešte Zaynovi na nohu spadla kniha a vysypala sa na neho soľ. Liam sa pošmykol na nagélovaných dlaždiciach v ich kúpeľni a tiež sa na neho niečo vysypalo, ale myslím, že to bola múka. Louis schytal s panvicou po hlave a keďspadol na zem, tak uvoľnil ďalšiu pasť a knižka mu spadla rovno do rozkroku. Niall trikrát zakopol na naších pasciach a skončil na zemi, raz zo sebou stiahol aj Samanthu a Danielle, no a mne sa ako bonus na zasmiatie pre Harryho podarilo zletieť z toho stromu. Dievčatá po tom vyhlásili, že už tu nezostanú ani o minútu dlhšie a všetky svorne zaliezli do auta a počkali, kým hcalani všetko pobalia, aby mohli konečne odísť. Okolo 10 doobedu už boli zbalený a už len kontrolovali dom. Harry znova pustil vlkov a Lousi bol do sekundy zalezený v aute pri dievčatách. Po piatich minútach odišli a my sme si šli pokojne obsadiť dom. Harry omylom našiel jednu z pascí a roztiahol sa na dlážke. Myslela som, že zomriem od smiechu.
"Ha ha," zadudral sa vyniesol veci hore. Šli sme sa osprchovať a potom dospať skoro prebdenú noc.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára