sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 36

 
Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 36 - Bábo



Pohľad Harry
Zobudil som sa na to, ako sa mi Tay vytrhla z náruče. Už som len videl, ako zmizla v dverách kúpeľne. Rýchlo som vyliezol z postele a šiel za ňou. Kľačala nad záchodovou misou a vracala.
"Choď preč, toto nemusíš vidieť," povedala a pomaly sa zdvíhala zo zeme.
"Zlatko z časti som za tieto stavy zodpovedný ja," zasmial som sa.
"Vtipný už zrána," zadudrala.
"Ale no ták, zlatko. Bude blbé pozvať ťa na raňajky?" spýtal som sa.
"Som hladná viac, ako Niall," šepla.
"A to sa vôbec dá?" spýtal som sa.
"By si sa čudoval. A poďme už, lebo my dvaja zomrieme od hladu pri tebe," povedala.
"A to chceš ísť na raňajky v pyžame?" spýtal som sa.
"Raňajkýýýý!" ozval sa Liamov krik z chodby.
"Konečne!" skríkla Tay a rozbehla sa za Liamom. Šiel som za ňou. Liam doniesol jedlo do spoločenskej miestnosti na poschodí hotela, keďže toto poschodie bolo celé naše a nikto okrem 1D týmu sem nemal prístup, tak sme si z nej spravili "menšiu" obývačku. Všetci sme sa tam zbehli a hneď sme sa pustili do jedla. Bolo toho strašne veľa. Vlastne sme dostali skoro všetko. Či sladké, či slané, cez rôzne zeleninové šaláty až po slaninu a vajíčka. Samozrejme nechýbala Nuttela a Donuts. Tay si vzala francúzsku bagetu a rozrezala ju napoly. Začala do nej dávať všeličo. Ak som dobre videl, tak si tam dala slaninu, kečup, syr, šalátu, Nuttelu a arašidové maslo.
"Tay? To chceš vážne zjesť?" spýtala sa jej El. Perrie s Dan na to tiež pozerali z nechuťou.
"No a?" spýtala sa Tay a ukusila do bagety, "náhodou je to dobre!" povedala ešte z plnými ústami.
"To ti pripomeniem, keď budeš zas kľačať nad záchodovou misou," zasmial som sa. Hodila po mne chery paradajku. Keď zjedla tú bagetu, tak si ešte dala klobásu a potom ešte čokoládové donuts.
"Tay? Čo máš pásomnicu, že toľko ješ?" spýtal sa Louis.
"Hej, pásomnicu, ale takú dočasnú," zasmial sa Niall. Tay po ňom hodila vražedný pohľad.
"Ja vám dám pásomnicu. Proste musím jesť za dvoch," zasmiala sa Tay a žmurkla na mňa.
"Počkaj... ty si...?" začala sa pýtať Danielle, ktorej asi jedinej došlo, čo tým Tay myslela. Tay len prikývla.
"Ó môj bože!! To je úžasné!" zvrieskla Dan preletela okolo stola a silno Tay objala.
"Blahoželám," dodala, kým ju objímala. Ostatný na nás len nechápavo hľadeli.
"Bože vy ste taký blbí, abo vám stojíme na kábli?" spýtal sa Niall. Oni na neho hodili pohľad typu Čo tým akože myslíš?.
"Bože! Veď vám tu nadhodili minimálne dve narážky na to, čo sa deje a jedinej to doplo Dan. A mne," zazubil sa Niall.
"O čom tu teraz točíš?" spýtal sa ho Louis.
"Bože! Šak musí jesť za dvoch! Má ranné nevoľnosti, divné chute, rýchlo meniace sa nálady..." začal Niall. Už počas Niallovho vymenúvavania to Perrie a El vzali útokom na Tay. Objímali ju a poskakovali okolo nej ako opičky.
"Rýchlo meniace sa nálady? Kedy?" spýtala sa Tay.
"Mám ti pripomenúť, zlatko?" spýtal som sa.
"Dobre no, už som ticho," zasmiala sa. Ale chalani, márna snaha. Prišiel som k nej a objal ju okolo pása.
"Im to ešte stále nedoplo čo?" spýtala sa pobavene.
"Tak vidíš že nie. Musíme im to povedať polopatisticky," zasmial som sa.
"Som tehotná," vyslovila Taylor tie dve krásne slovíčka. Pobozkal som ju na líce, "teda, myslím si," dodala som.
"Ako to, myslím si?" spýtal som sa.
"Tak robila som si test, ale u lekára som nebola," povedala.
"Tak to hneď napravíme. Poď," povedal som jej.
"Harry..." zastavila ma.
"Čo je?" spýtal som sa.
"Nechaj ma sa aspoň prezliecť," šepla. Šli sme sa prezliecť a vyrazili do nemocnice. Doktor Tay vyšetril a potvrdil, že je tehotná. Urobil jej ultrazvuk. Prvýkrát som videl nášho drobca. Dostali sme obrázok aj CDčko. Doktor vypísal Tay tehotenskú knižku. Celú cestu späť do hotela Tay skúmala tú fotku. Vyšli sme k nim hore. Chalani sedeli nad notebookom a strašne sa rehotali.
"Čo je také vtipné?" spýtal som sa.
"Ale nič," odpovedali jednohlasne.
"Ukáž!" dobehla k nim Tay. Keď sa pozrela na monitor, vybuchla do smiechu. To som už aj ja obišiel notebook.
"No ha ha! Veľmi vtipné!" sykol som na nich. Animácia! "Mohli by ste so mnou aspoň trošku súcitiť. Vážne to bolelo!" povedal som.
"Ale my súcitíme zlatko," šepla Tay.
"No to vidím," povedal som.
"A čo ste vy dvaja zistili?" zmenil tému rozhovoru Louis. Tay mu podala obrázok z ultrazvuku.
"Fajn. A čo tam mám vidieť?" spýtal sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára