sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 45

 
Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 45 - 1. apríl?
 



Pohľad Hazza:
1.4.2013 - Londýn
Dnes sme znova v Londýne! Konečne znova doma. S chalanmi sme sa zhodli na menšom prekvapení, pre naše lásky, teda až na Niallera. Ten sa ešte stále nevie pohnúť a bojí sa požiadať Sam, aby s ním začala chodiť. Každopádne, mi, čo máme už dlhodobo naše priateľky a milujeme ich, máme pre nich niečo, čo im určite prinesie radosť...

Pohľad Taylor
"Nezdajú sa vám chalani nejak divný?" pýtala sa El.
"Aj ja som si všimla," šepla Perrie. Pozorovali sme ich, zatiaľ čo oni s Paulom, Tomom, Kiowom, Lucasom, Tracey, Paulovými deťmi a malou Lux hrali futbal. Aj to bolo zvláštne, že bol takto plný dom.
"Dievčatá, už to asi mám! Viete aký je dátum? 1.apríľa. Oni niečo chystajú!" šepkala.
"Nemyslím," povedala Sam a s Lou sa na seba sprisahanecky usmiali. Alebo sa mi to len zdalo? Už som asi príliš paranoidná.
"Dievčatá vy nedôverujete svojím partnerom? Chyba! Prvé čo by medzi vami malo byť, je dôvera," poučovala nás Clodagh.
"My vieme. Ale dnes je taký dátum, aký je. Dnes sa nikomu nedá plne dôverovať," argumentovala som.
"Len im dôverujte. Viem, čo chystajú a vetre mi, nie je to žiaden fórik," snažila sa nás upokojiť Lou.
"Nemala som vám nič povedať, ale urobila som to kvôli tebe, Tay. Stresy vám dvom neprospievajú," usmiala sa na mňa.
"Sam? Môžem s tebou hovoriť?" dovliekol sa ku nám Niall. Sam len prikývla a rýchlo išla s ním.
"Aj tí dvaja by sa už konečne mohli dať dokopy," vzdychla si Perrie.
"Súhlasím. Celý tento mesiac na turné som od Nialla nepočula žiadnu súvislú vetu okrem tých, ktoré sa týkali toho, aká je Sam skvelá, zlatá, milá, pekná, príťažlivá, dva krát dokonca povedal aj sexy," povedala som.
"Hej, to si pamätám, to sme boli v klube a Niall už v sebe mal pár pohárikov," zasmiala sa El.
"Tak dúfam, že teraz je už dosť triezvi na to, aby to dal konečne dokopy. Ani Sam nie je iná. Zaľúbila sa doňho, je to vidno," povedala Lou.
"Čo je vidno?" spýtal sa Hazza, keď sa k nám dovalil.
"Že sa Sam buchla do Niallera," objasnila som mu tému rozhovoru.
"A kam tí dvaja vlastne zmizli?" spýtal sa.
"Ktovie? Sú niekde v dome," mykla som plecami.
"Hmm... Konečne by to mohli dať dokopy, " povedal. Prikývli sme.
"Haýýýý, Haýýýý! Poď hať, Haýýýýý!" dobehla malá Lux a už ťahala Hazzu naspäť. S úsmevom som sledovala, ako si ju Harry vzal na ruky, hral sa s ňou.
"Bude z neho dobrý otec, neboj sa," zasmiala sa Lou, keď videla, ako sa za nimi pozerám.
"Viem... a nielen z neho. Zo všetkých," povedala som. Pohľad sa mi zastavil na Liamovi, ako sa snažil Tracey niečo vysvetliť. Vyzeral tak strašne trpezlivo, čupel pri nej a rozprával sa s ňou. Ona sem tam prikývla. V tej chvíli pôsobil tak strašne otcovsky, ako nikdy predtým. Všimla som si, že aj Dan ho z úsmevom pozoruje. Pohľad mi padol na Louisa a Zayna, ktorý prebrali od Hazzu Lux a teraz sa bláznili a ona sa smiala na plné hrdlo.
"Budú..." súhlasili dievčatá, ani jedna v tejto chvíli nespúšťala pohľad z toho svojho. Liam si všimol pohľad Dan a usmial sa na ňu. Tá nám tu skoro skolabovala z toho jeho úsmevu. Zasmiali sme sa. Radšej sme sa pobrali dnu prichystať obed. Toto bola príliš nebezpečná zóna a chalani boli až príliš príťažlivý...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára