sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 27


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 27 - Run away





"Poď balíme. Povedzme, že ich vystriedame. Teraz na tú chatku, kde sú oni, ideme my," vysvetlil.
"Ten nápad sa mi páči," zasmiala som sa a šla mu pomôcť.
"Čo keby sme im tu zanechali malé prekvapko?" spýtala som sa.
"Aké?" spýtal sa.
"Poď so mnou," zasmiala som sa. Najprv sme si to namierili do Zaynovej izby. Rozhádzala som úplne posteľ a pod jeden z vankúšov som vopchala moje gaťky. Harry sa uchechtol. Až teraz mu zrejme došlo, čo mám v pláne.
"Ty si ale potvorka," zasmial sa. Vedľa postele som hodila Zaynovú košeľu. Vybrali sme sa do Louisovej izby. Rozhádzali sme posteľ a tentokrát tam zanechal Harry jedné zo svojich treniek. Rozdelili sme sa. Ja som šla trošku upraviť Niallovu posteľ a Harry zas Liamovu. Potom sme takto "upravili" aj všetky hosťovské izby. Vrátili sme sa do našej izby. Našu posteľ sme pekne ustlali. Potom sme sa rýchlo dobalili, vzali tú malú guľku menom Sparkles a vzali auto. Vybrali sme sa smerom k chate.
"A to tam chceš len tak vpadnúť? že ahojte, sme tu?" spýtala som sa.
"Nie, počkáme, kým odídu až tak tam pôjdeme mi." zasmial sa Harry.
"A ty si ináč normálny? Šak oni odídu až ráno! To sme ešte mohli ostať doma a vydať sa na cestu až nad ránom. Kde chceš akože v noci spať?" spýtala som sa.
"V aute," zasmial sa.
"Ty fakt nie si normálny," vzdychla som si. Sparkles vzadu začala kňučať, tak sme museli zastať. Vzali sme ju vyvenčiť a potom pokračovali v ceste. Harry začal rukou jazdiť po mojom stehne zatiaľ čo šoféroval. Zašiel pod sukňu až k nohavičkám a prešiel mi po nich rukou. Prečo som si na seba dala sukňu?
"Harry sleduj cestu!" sykla som na neho a ruku odstrčila, aj keď z nevôľou. Ale nechcem, aby sme sa niekam vybúrali. On poslúchol, no po chvíli bol rukou zas na mojom stehne.
"HARRY!" napoly som vzdychla a napoly sykla, keď zas prešiel rukou cez nohavičky. Znova som mu zhodila ruku preč. Odpásala som sa a sklopila svoje sedadlo tak, že som ležala. Pretiahla som sa na zadné sedadlá a predné vrátila do normálnej podoby.
"Hej! To čo bolo?" spýtal sa Harry a sledoval ma v spätnom zrkadle.
"Musíš sa sústrediť na cestu. Ešte nás niekde vybúraš! Bude bezpečnejšie, keď budem tu vzadu," povedala som. Harry si povzdychol a ďalej sa venoval riadeniu. Po chvíli mi ale došlo, že som viac potrestala seba, ako jeho, lebo tie jeho dotyky ma strašne vzrušili a začínala som mať perverzné myšlienky. Pritúlila som k sebe Sparkles a rozprávala som sa s ňou.
"Nie si hladnučká, moja krásavička. Mamička ti dá mňamičku," zasmiala som sa a dala jej pár granulkových kostičiek. Ona nadšene vrtela chvostom a schrúmala ich priamo z mojej ruky, "to je moja zlatučká princeznička. Maminka ťa veľmi ľúbi," povedala som. Sparkles mi olízala nos.
"Tay?" spýtal sa Harry.
"Áno zlatko. Pozri Sparkles, otecko od nás niečo chce," zasmiala som sa.
"Tay, ak niekedy budeme mať deti, prosím ťa, nehovor s nimi takto. Ja chcem mať psychický zdravé deti," povedal. Dala som mu jednu po hlave.
"Héééj! To bolo za čo?" spýtal sa.
"Ešte sa pýtaj! Ale lichotí mi, že rozmýšľaš o niečom takom," zasmiala som sa.
"No ták. Vráť sa ku mne dopredu. Je mi tu smutno," zakňučal.
"Ale obe ruky na volante," zasmiala som sa.
"Samozrejme zlato," povedal. Tak som preliezla späť na predné sedadlo k nemu. Skoro som ho pri tom kopla do hlavy, ale čo už. On vymýšľa za jazdy. Keď sme už došli skoro ku chate, odbočil hlboko do lesa. Zastali sme dosť ďaleko od chaty na to, aby nás oni nezbadali, ale dosť blízko, aby sme na nich mali dobrý výhľad. Auto zakrýval kopec a skala. Harry zas začal rukou blúdiť po mojom stehne. Rýchlo som sa na neho presadla. Začali sme sa bozkávať. Chcela som sa trošku nadvihnúť, aby mi mohol stiahnuť sukňu, no pritom som sadla na klaksón a nechtiac zatrúbila. *Túú túúúúúúúúúúúúúúút!* Harry sa odlepil od mojich pier a vybuchol do smiechu.
"Čo máš dneska s tým trúbením, zlatko? spýtal sa pomedzi smiech.
"No ha ha," povedala som a zliezla z neho. Vystúpila som von z auta a vyliezla na skalu. Harry doliezol za mnou. Sledovali sme dej pri chatke. Tí blbci chodili po vonku akoby niečo hľadali.
"Prisahám vám, že som počul trúbenie auta!" začuli sme Nialla kričať na ostatných.
"Ale ja tu žiadne auto okrem nášho nevidím," opáčil mu Zayn. My s Harrym sme obaja vybuchli do smiechu.
"Vidíš čo robíš? Skoro si nás prezradila," zasmial sa Harry.
"Máš kľúče od chaty, že?" spýtala sa.
"Áno, prečo?" spýtal sa.
"Keď tí ôsmi zaspia, budeme sa hrať na záškodníkov," zasmiala som sa.
"Čo máš v pláne?" spýtal sa Harry.
"Teraz, či v noci?" spýtala som sa so šibalským úsmevom.
"Hmm.... aj aj," zasmial sa.
"Tak teraz mám v pláne toto," zasmiala som sa a pobozkala ho. Presunuli sme sa na zadné sedadlá auta, veď nechceme znova trúbiť. Sparkles zatiaľ spala na prednom sedadle. Čudujem sa, že vôbec mohla spať. Podľa mňa nás museli počuť aj tí ôsmi v chate.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára