sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 33

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 33 - Ach, Glasgow, Glasgow
 
 


Pohľad Danielle
"Si idiot!" sykla som na neho.
"Ale ona mi klamala," povedal Harry.
"Presne pre toto ti to nechcela povedať. Vedela, že sa budeš správať takto!" sykla som po ňom.
"Ako?" spýtal sa.
"Ako malé decko!" objasnila som mu.
"Ona tu všetkých klame a ja som na vine," bránil sa Harry.
"Bože Harry! Ona nikomu neklamala. Nemohla to povedať, pretože to bol Paulov príkaz! Aj ja som sa to dozvedel len náhodou, lebo som šiel za Paulom a ona tam bola a ja som si vypočul ich rozhovor," zastal sa Taylor aj Liam.
"Veď ona nás celý čas vlastne špehovala," trval na svojom Harry.
"Nie. Nikdy nemala zapnutý mikrofón, hlásila sa raz za hodinu, aj keď sluchátko mala aktivované myslím že vždy, aby bola vždy v obraze," povedala El.
"Sluchátko? Ten pirsing, čo nosila, to bolo to sluchátko?" spýtal som sa.
"Áno." odpovedala som.
"Chalani choďte sa pripraviť!" vbehol dnu Paul. Všetci sa vybrali dverám. Paul však Harryho zastavil.
"Si veľký idiot, ak ju necháš ísť," povedal mu.
"Dajte mi všetci pokoj!" sykol Harry a odišiel. Rezignovane som sa hodila na gauč.
"Už je preč?" spýtal sa hlas od dverí. Stála v nich Taylor. Mala uplakané oči.
"Áno, už sa šli pripraviť," odpovedala som jej. Bez slova mi z plačom vletela do náruče. Všetky tri sme ju objali.
"Neboj sa, to bude dobré," povedala som jej.
"Pochybujem," šepla smutne.
"Ale áno, bude. Počúvaj, Harrymu dôjde, akú chybu urobil a ešte ťa bude na kolenách prosiť, aby sa k tebe mohol vrátiť," hovorila Perrie.
"Kiežby," šepla smutne Tay.

26.2.2013 - Koncert Glasgow SECC
Pohľad Taylor
Harry ma buď absolútne ignoruje, alebo zapára. Už nevládzem. Najradšej by som mu nakopala ten jeho sexy zadok. Nedovolím mu však, aby videl, ako ma tie jeho reči bolia. Začala som mu vykať a vždy, keď útočí, mám už dávno prichystaný protiútok. Harry dostal počas Twitterových otázok topánkou medzi nohy. Mala som chuť ísť vyobjímať to dievča, čo mu to spravilo. To bola dokonalá odplata za to, ako sa správa! Myslela som, že sa počúram od smiechu. Viem, že to odo mňa nebolo veľmi profesionálne, ale rehotala som sa tam ako kôň. Už aj Paul na mňa divne zazeral, že či som v pohode. No čo no. Podľa mňa si to Harry zaslúžil a basta.

Pohľad Harry
"Harry ty si fakt číslo. Ty snáď takéto veci priťahuješ!" smial sa Paul.
"No čo? A ja za to môžem, že do mňa tá fanúšička hodila topánku?" opáčil som mu.
"Ale už si v pohode, že?" spýtal sa ma.
"Jasne, že hej. Nebolo to až také hrozné, to len ten počiatočný šok," zasmial som sa.
"Ale na zem si sa sklátil ukážkovo. Už sú o tom na nete milióny komentárov. A videa na youtube," zasmial sa Louis. Dnu vošla Tay.
"Volal si ma, Paul?" spýtala sa.
"Áno, počkaj chvíľku," povedal jej. Ona ostala stáť na mieste a s úškrnom na tvári si ma obzerala.
"Ale nechápem, prečo si nedovolil to dievča vyviesť?" pýtal sa ma Paul.
"Ona to neurobila naschvál. Teda, aspoň si myslím," povedal Harry.
"Ja byť na jej mieste, urobím to isté. Ale mierila by som lepšie oboma," uchechtla sa Taylor.
"Sklapni. S tebou sa tu nikto nerozpráva," sykol som na ňu.
"Tak prepáčte pán Styles. Nevedela som, že sa tu človek ani ozvať nemôže. Budem si to pamätať, môj pane," povedala a vystrúhala úklon. Všetci sa na tom uškŕňali.
"Viete čo, idem niekam medzi normálnych ľudí," povedal som a stal z gauča.
"Neponáhľajte sa pán Styles. Po tej šupe vám váš kamarát aj tak stáť nebude!" zakričala za mnou Taylor a ostatní vybuchli do smiechu. Radšej som odišiel. Veď s hlupákmi sa ťažko rozprávať.

Pohľad Tay
"Viete čo, idem niekam medzi normálnych ľudí," povedal a stal z gauča. On ide za štetkami?
"Neponáhľajte sa pán Styles. Po tej šupe vám váš kamarát aj tak stáť nebude!" zakričala som za ním. Ostatni vybuchli do smiechu. Odišiel bez toho, aby sa čo i len obzrel.
"Zabíjaš, Taylor," zasmial sa Louis.
"Neprehnala som to?" spýtala som sa.
"Určite že nie," upokojoval ma Zayn.
"Ako ti tá veta vôbec napadla?" spýtal sa Liam.
"A ja viem, proste, keď som si predstavila, kam asi ide, samo mi to vyšlo z úst. Bola som podráždená pri predstave, že šiel do nejakého baru baliť ku*vy!" sykla som.
"Áuuu!" sykol Niall, ktorý ma držal za ruku a keď som rozprávala, tak som mu je trochu silnejšie stlačila.
"Prepáč. Neviem, čo to so mnou je, sa akosi dneska neovládam," zasmiala som sa.
"Čo máš krámy, že si taká?" spýtal sa Louis.
"Ha ha. Nie, nemám krámy!" odpovedala som mu. Vzápätí som sa ale zarazila. Síce nemám, ale mala by som mať. Zamrazilo ma, ale nedala som to na sebe vedieť. Nie, to je len zo stresu. Chvíľu sme ešte kecali. Smiali sme sa, ale ja som bola myšlienkami inde. Nemôžem byť tehotná. Nie! Nie teraz, keď Harry...
"Ja. Už pôjdem do hotela. Som unavená," povedala som.
"Počkaj. Idem s tebou. Aj ja si už chcem oddýchnuť," povedal Niall.
"Ďakujem," šepla som. Niall ma odprevadil až k mojej izbe. Vošla som dnu. Keď som si bola istá, že už je vo svojej izbe, zbehla som dolu do lekárne vedľa hotela. Musím si to overiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára