sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 32

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 32 - It´s over isn´t it?



"Takže bodyguard? A to si mi chcela kedy povedať?" spýtal sa.
"Ja sa ti do toho nechcem miešať, ale práve si zrušila svoje utajenie. To sa Paulovi nebude páčiť," ozvalo sa mi v uchu. Zamrazilo ma. Kedy som si sluchátko aktivovala? Ešte v aute bolo vypnuté. Možno, keď som sa túlila k Sparkles, tak som ho omylom aktivovala.
"Paula si vyriešim sama, ty sa len postaraj, aby Harryho auto nesledovali fízli za prekročenie rýchlosti," povedala som Lucovi.
"Čo sa mám?" spýtal sa Harry.
"Tay, v kufri každého auta chalanov nájdeš pri náhradnej pneumatike majáčik pre takéto prípady. O hodinu a pol máte byť tu," povedal mi Luca.
"Dobre, neboj sa. O hodinu a pol sme tam," povedala som.
"Ostaň v kontakte, potrebujem ťa mať v spojení," povedal Luca.
"Dobre. Harry, kľúče," povedala som a načiahla ruku.
"Nie!" povedal.
"Do riti Harry daj mi tie kľúče! Chceš zmeškať vlastný koncert?" zvrieskla som na neho. Aj keď z nevôľou, dal mi ich. Z kufra som vybrala majáčik a pripevnila ho na strechu auta. Sadla som si za volant, zapla GPS, našla najkratšiu trasu k miestu koncertu. Pripojila som sa na Handsfree, aby som mohla komunikovať s Lucom.Vyrazili sme rútili sme sa diaľnicou rýchlosťou 180 km/h. Predbiehala som auta, ktoré sa vlastne samé pratali, keď videli blikajúci maják na streche auta. Už sme boli skoro v Londýne, keď mi začal zvoniť mobil.
"Prosím Paul," povedala som.
"Kde ste tak dlho?" spýtal sa.
"Tak prepáč, ale pán Styles sa chcel hádať, tak sme sa hádali, že?" sykla som na Harryho.
"Ja nie som ten, kto má tajomstvá, slečna bodyguardka!" sykol na mňa.
"Čo? Zas nie som v obraze, ale nevadí. Tay do desať minút tu zrejme nestíhaš byť, čo?"spýtal sa Paul.
"Do desať minút som tam, tomu ver. Ale teraz končím, potrebujem obvolať pár ľudí. Ahoj," povedala som mu.
"Ahoj Tay. Ale opatrne, nech sa niekde nevybúrate, hej?" upozornil ma Paul.
"Neboj sa," uistila som ho a zložila. Obvolala som pár kamarátov, takže sme využili pár skratiek. Za 7 minút som bola na mieste.
"Páni, niekto si tu potrpí na veľké antré. To sa nedalo prísť ešte trošku viac nápadne?" spýtal sa Louis.
"Bohužiaľ nedalo. Styles sa totiž musí hádať a potom nič nestíha," sykla som po ňom.
"Aha kto sa ozval. Slečna bodyguardka," sykol po mne Harry.
"Harry nebuď na ňu hnusný! Nič o tom nevieš!" zastal sa ma Liam.
"Ty si o tom vedel?" sykol na neho.
"Áno, vedel," povedal Liam.
"Hou hou! Stop! O čom si vedel?" spýtal sa Louis nechápavo.
"O tom, že táto slečna je naša bodyguardka. Celý čas, čo bola s nami v dome nás vlastne na Paulov príkaz strážila. Samozrejme za prachy, že?" sykol Harry.
"Už som ti povedala, že som za zo nevzala peniaze! Nikdy! Nikdy mi nešlo o peniaze! Šlo mi len o to, aby si bol v bezpečí! Aby ste všetci boli v bezpečí," sykla som po ňom.
"A to ti mám veriť?" spýtal sa.
"Mal by si, pretože je to pravda. Sama som s ňou raz bola za Paulom, lebo jej poslal nejaké peniaze na účet, tak mu ich šla vrátiť," ozvala sa Danielle.
"Aj vy ste to vedeli?" sykol Harry po dievčatách.
"Hééj! Spomaľ. Na mňa si vrieskaj koľko chceš, ale dievčatá z toho vynechaj!" ohradila som sa.
"Prestaňte sa hádať! Chalani do šatní! Taylor, poď so mnou. Na koncerte budeš z ostatnou ochrankou pod pódiom," povedal Paul a tým ukončil našu hádku. Chalani sa poslušne odobrali do šatní a ja som šla Paulom.
"Vysvetlíš mi, čo sa medzi vami dvoma stalo?" spýtal sa.
"To je na dlho," šepla som. Do očí sa mi aj napriek mojej vôli znova tisli slzy. Paul si to všimol.
"No ták neplač, Taylor. To sa spraví, uvidíš. On je len nahnevaný, prejde ho to," tíšil ma Paul a objal ma.
"Neprejde. Toto je koniec. Nie, už žiadny Harry. Už sa budem sústrediť len na jedno. Paul, že môžem znova pracovať pre ochranku?" spýtala som sa a utrela si slzy z líc.
"Samozrejme. A vieš čo? Mám isté kontakty, takže by som mohol vybaviť, aby si dostala šancu na policajnej akadémii. Ak sa tam dostaneš, školné ti budeme strhávať s platu a hotovo. Čo na to povieš?" spýtal sa.
"Paul, to nemusíš," povedala som.
"Pozri, ty máš obrovsky talent, je škoda ho premrhať. Si úžasné dievča, ktoré dostalo príležitosť. Tak sa jej chop a neodvrávaj,." povedal s úsmevom.
"Ďakujem Paul. Budem sa snažiť nesklamať ťa," povedala som.
"Dobre, teraz bež za Lou, niečo od teba potrebovala," povedal mi a niekam odišiel. Tak som šla za Lou.
"Ahoj, Paul mi povedal, že si ma..." zasekla som sa. Lou práve líčila Harryho.
"Ja... prídem neskôr," povedala som a otočila sa na odchod.
"Tay počkaj. Mohla by si si na chvíľu vziať Lux. Potrebujem sa venovať chalanom," spýtala sa ma.
"Jasne. Kde je ten malý anjelik?" spýtala som sa.
"Je vedľa s chalanmi," povedala.
"Dobre. Neboj sa, postarám sa o ňu," sľúbila som jej.
"Lou, priprav si peniaze, Taylor totiž zadarmo nemaká," neodpustil si poznámku Harry.
"Ani netušíš, ako rada by som ti jednu strelila, ale vzhľadom na situáciu, by som tým pridala robotu akurát tak Lou, takže sa udržím a nechám si to na inokedy, pán Styles!" sykla som po ňom a vyšla z miestnosti. Vzala som Lux a šla sa s ňou hrať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára