sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 50

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 50 - Rizikové tehotenstvo




Pohľad Tay
Ráno som vstala skôr, ako Harry. Zišla som dolu a spravila som všetkým raňajky. Keď som ich už pomaly dokončovala, zišiel dolu Liam s Dan.
"Ty robíš vajíčka?" spýtal sa udivene.
"No nejako som na nich dostala chuť," zasmiala som sa.
"Aha," povedal a ďalej sa na nič nepýtal. Kým som to dokončila, už boli dole všetci. Niekto zazvonil. Harry šiel otvoriť.
"Tak čo, pripravený na interview?" spýtal sa Paul, keď vošiel do kuchyne.
"Skoro. Dáš si?" spýtala som sa.
"Ty robíš vajíčka?" začudovane sa spýtal.
"Áno, robím vajíčka. Čo je na tom také divné?" spýtala som sa.
"Ja len že len čo si ich zacítila, vždy si letela do kúpeľne v posledných mesiacoch," povedal.
"No tak mi už z nich nie je zle," povedala som a pokrčila plecami.
"Tak to si dám s radosťou," usmial sa Paul.
"Harry, podaj mi vajíčka," povedala som mu. Harry sa na mňa šibalsky usmial.
"Tie s chladničky, ty perverzák jeden," okríkla som ho.
"Veď ja som nič nepovedal," bránil sa. Najedli sme sa a mali sme ešte hodinu, kým sa malo začať interview. Šli sme sa teda prezliecť. /Outfit/ O jedenástej sme privítali štáb. Dievča, čo bude klásť otázky sa volá Jane. Je veľmi milá. S chalanmi už robila pár rozhovorov. Kým sa všetko pripravilo, bolo pol jednej. Tak sme im podali menšie občerstvenie a o jednej sa začal rozhovor. Išlo sa live, ako keď chalani robili interiew s The Young Generation. Najprv bolo veľa tých "rutinných" otázok, ako ich nazval Harry a robil sa rozhovor len s chalanmi. Potom Niall oficiálne oznámil, že chodí so Sam a my sme šli k nim. To už začali dávať otázky aj nám. Najprv však padali otázky na Nialla a Sam o tom, ako sa spoznali a tak. Sam sa ukážkovo červenala, keď Perrie dokonale zahrala, čo sa stalo v deň Niallovho prvého stretnutia so Sam.
"Ahoj Samantha. Rád ťa spoznávam," naimitoval Zayn perfektne Nialla.
"Bože! To je Niall Horan!" zvýskla Perrie dosť podobne, ako vtedy Sam a spustila sa Zaynovi do náruče predstierajúc omdletie s blaženým výrazom na tvári.
"Bola som v šoku! Tay ma vytiahla z domu, zaviazala mi oči, že ma pre mňa prekvapenie a keď mi dala tú šatku dolu z očí a on tam stál predomnou a usmieval sa. Niall bol vždy môj obľúbenec a zrazu stál predo mnou!" bránila sa Samantha.
"Ja ťa chápem, Sam. Ja keď som s nimi robila prvýkrát rozhovor, tiež som sa skoro poskladala na mieste," priznala Jane. Všetci sme sa zasmiali.
"Taylor, v poslednej dobe sa dosť polemizuje o tom, či máš, alebo nemáš tetovanie. Dokonca po internete koluje táto fotka. Vraví sa, že je to tvoje tetovanie," hovorila Jane a ukázala nám foto.
"Áno, mám tetovanie. A na tej fotke je ono, len nejak nechápem, ako tá fotka vznikla. Ja sama som to určite nefotila," povedala som.
"A ukážeš nám ho?" spýtala sa Jane.
"Ehmm.... to nie je dobrý nápad, ono je na dosť špecifickom mieste. Preto sa čudujem, že to na tej fotke nie je poznať a tiež by ma zaujímalo, kto tú fotku urobil," povedala som.
"Takže je na nejakom mieste tvojho tela, kde nemá každý človek prístup, áno?" spýtala sa Jane.
"Presne tak," odpovedala som, "Harry? Čistou náhodou, nevieš o tej fotke nič?" spýtala som sa ho.
"Nie," odpovedal.
"Tá fotka vraj bola na tvojom twitteri, Harry. S popisom My sweetheart have cute tatto. Potom však odtiaľ zmizla," povedala Jane. Harry si však stál za svojim, že on s tým nič nemá, tak sme to nechali tak. Aj tak som si však istá, že to bol on. Iný človek by sa nehral s tou fotkou tak, aby nebolo vidno, že sa to tetovanie nachádza pod prsníkom. Znova padali ďalšie otázky na ostatných.
"Myslím, že ste nám chalani chceli niečo oznámiť, ale predtým ešte posledná otázka od jednej fanúšičky na vás. Čo podľa vás robí ženu najkrajšou?" spýtala sa ho Jane. Harry sa na mňa s úsmevom pozrel.
"Tehotenstvo," odpovedal a pobozkal ma na líce. Harryho ruka znova nepozorovane skončila na mojom bruchu. Bolo to zvláštne, ale vždy, keď sa Harry bruška dotkol, vždy ma drobec kopol.
"Harry, daj si pozor na slová, nie že nám tu narobíš šarapatu medzi Directionerkami. Každá teraz bude chcieť otehotnieť," podpichol do neho Louis.
"Hovorím len pravdu. Veď sa pozri na Tay. Je zo dňa na deň čoraz krajšia!" bránil sa Harry. Pritom, či už chtiac, alebo nechtiac prezradil naše tajomstvo skôr, ako mal. Chvíľu nastalo ticho. Ja som určite zčervenela ako paradajka. Harry sa však tváril akoby nič, len sa ku mne viac pritúlil a znova ma pobozkal na líce.
"Takže už zrejme všetci tušíme, čo bolo jedno z oznámení, ktoré pre nás mali chalani prichystané. Pochopila som to správne. Je na ceste malý Harry Styles?" spýtala sa Jane.
"Áno, ale nie Harry. Ak to bude chlapec, bude sa volať po Taylorinom otcovi, čiže Edward James a ak dievča, tak sa bude volať Anne Cleo, po Taylorinej mame," povedal Harry. To ma prekvapilo.
"Ja... myslela som, že chceš Darcy," povedala som.
"Áno, ale chcem, aby sa naše prvé bábo volalo po tvojich rodičoch," povedal Harry. Usmiala som sa.
"Ďakujem," šepla som mu a objala ho.
"Tak to vám úprimne blahoželám," zasmiala sa Jane.
"Povedali ste, že máte viac oznámení, tak sem s nimi. Directionerky sú už určite nedočkavé," dodala.
"Tak ďalším oznamom je, že od dnes, všetci až na Nialla už nemáme priateľky," povedal Liam, trošku záhadne.
"To znamená, že ste všetci až na Nialla single, alebo ako?" spýtala sa Jane nechápavo.
"Nie, Perrie, je od včera mojou snúbenicou," odpovedal jej Zayn.
"Eleanor a ja sme od včera zasnúbený," povedal Louis.
"Danielle je od včera mojou snúbenicou," povedal Liam.
"Tay je od včera mojou snúbenicou," povedal Harry. Potom začali padať milióny otázok typu ako, prečo, načo. Rozhovor trval celkovo dve hodiny. Bolo to fakt divné. Keď Jane spolu zo štábom odišli, vyvalili sme sa na gauč a chvíľu sme len tak oddychovali. Zazvonil mi telefón.
"prosím?" zdvihla som.
"Ahoj Taylor. Tu je doktor Jameson." predstavil sa.
"Dobrý deň, pán doktor," povedala som.
"Vieš, Tay. Nechcem ťa strašiť, ale niečo sa mi na tvojich výsledkoch z pred troch dní nepáči. Mohla by si prosím prísť za mnou do ordinácie?" spýtal sa.
"Čo sa deje?" spýtala som sa vystrašene.
"Ešte neviem. Prosím ťa, mohla by si prísť?" spýtal sa.
"Hneď som tam. Dovidenia," povedala som.
"Dovidenia," rozlúčil sa doktor.
"Čo sa deje, zlatko?" spýtal sa Harry.
"Neviem. Mám ísť za doktorom. Vraj niečo nie je v poriadku," šepla som.
"Poď. Ideme!" povedal rozhodne. Celú cestu autom sme šli mlčky. To napätie, čo kolovalo v aute by sa dalo krájať. Doktor mi robil kopu vyšetrení. Strávili sme tam skoro tri hodiny.
"Neviem, ako ti to vysvetliť, Tay. Tvoje telo si vytvára protilátky proti plodu," povedal.
"Č-č-č-čože? Ale ako?" spýtala som sa.
"Vieš, ty máš krvnú skupinu Rh- a to bábo je zrejme Rh+" povedal.
"Ja nechápem. Ako moje telo môže bojovať proti môjmu bábu? Prečo?" spýtala som sa.
"Zlatko upokoj sa," snažil sa ma Harry upokojiť.
"Pozri Tay. Dnes už to nie je až tak hrozné. Budeš dostávať lieky, ktoré zabránia vytváraniu protilátok. Avšak pre istotu budeš na rizikovom tehotenstve. Vzhľadom na stresy, čo si mala na začiatku tehotenstva to bude takto lepšie. A od 7. mesiaca by bolo dobré, ak by si bola hospitalizovaná. Ak by boli komplikácie, tak aj skôr," povedal lekár.
"Ale... Bábo je v poriadku, že ?" spýtala som sa.
"Áno, Tay. Toto všetko sú len preventívne opatrenia. Ak budeš počúvať moje rady, uvidíš, že všetko dobre dopadne," sľúbil mi doktor.
"Budem," sľúbila som.
"A ešte niečo. Už viem pohlavie. Chcete to vedieť?" spýtal sa. S Harrym sme prikývli.
"Tak si ľahni, Tay. Urobíme ultrazvuk," povedal lekár.
"To je moje zlatíčko," zasmiala som sa.
"Aha, tu je rúčka. Toto bude palček," zasmial sa Harry.
"To nie je palček," povedal doktor. S Harrym sme sa na seba pozreli.
"Takže chlapec?" spýtala som sa. Doktor prikývol.
"Malý Edward James Styles," zasmiala som sa.
"Náš malý," zasmial sa Harry. Doktor mi ešte dal prísne pokyny, čo dodržiavať. Budem sa snažiť. Keď sme prišli domov, Harry zastal na chodníku.
"Poď so mnou," zasmial sa a ťahal ma k susednému domu. K tomu, o ktorom sme sa minule bavili.
"Harry, nemali by sme tu byť. Ten pozemok už niekto kúpil," povedala som. Harry sa len usmial. Z vrecka niečo vybral.
"Áno, zlatko. Ten dom niekto kúpil. Bol som to ja," povedal, kým odomykal dvere. Šokovane som na neho pozrela.
"Pozri sa. Tu budeme mať kuchyňu. Tu bude veľká obývačka," hovoril nadšene. Už ma ťahal na poschodie.
"Tu, tu bude naša spálňa. Tu, hneď vedľa, bude detská izba pre nášho krpca. Tu budú dve hosťovské, časom možno detské izby, našich ďalších detí. A tu bude Traceyina izba," ukazoval a vodil ma po poschodí.
"Harry?" spýtala som sa.
"Áno zlatko?" spýtala som sa.
"Si blázon," zasmiala som sa.
"Áno zlatko, ale tvoj blázon," povedal a pobozkal ma. Usmiala som sa.
"Zajtra príde jeden muž. Volá sa José /Chosé/. Je skvelý bytový návrhár. Už som ho poveril, aby spravil pár návrhov. Mimochodom, mal som pocit, že ma balil,." hovoril Harry. Pri poslednej vete som sa zasmiala.
"Každopádne. Príde za tebou, tak potom aby si o ňom vedela. Bezvýhradne ti dôverujem, takže čo vyberieš ty, budem zo všetkým súhlasiť. Budú tu aj dievčatá, tak sa s nimi poprípade poraď. Chcel by som byť s tebou, ale bohužiaľ, to vyšlo takto. Prepáč, láska," viedol svoj monológ.
"Harry, to je v poriadku. Uvidíš, že to sa zvládne," povedala som mu z úsmevom. Venoval mi prekrásny bozk. Ruka v ruke sme sa potom vybrali domov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára