sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 25

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 25 - Sladké uzmierenie



Vzal ma do náruče a niesol ma do jednej z izieb. Boli sme v mojej starej izbe. Posteľ som skoro nespoznala. Bola pokrytá lupienkami ruží. Nežne ma na ňu položil. Začali sme sa bozkávať. Žiadna vojna jazykov sa však nekonala. Len jemné a nežné bozky. Harry zo mňa stiahol tričko a odhodil ho niekam do izby. Za tričkom po chvíli letela aj podprsenka a naraz s ňou aj Harryho tričko. Harry ma donútil znova si ľahnúť. Znova ma začal bozkávať. Pomaly sa presunul na krk.
"Harry!" zhíkla som. Cítila som, že mi tam urobil cucflek. On sa len uškrnul a pomaličky sa presunul k mojim prsiam. Hral sa mi s bradavkami. Cmúľal ich, stískal, všemožne olizoval. Ja som sa nezmohla na nič iné, ako na slastné vzdychanie jeho mena, čo sa mu zjavne veľmi páčilo. Stále sa mi hral s bradavkami, ale jednou rukou sa už snažil rozopnúť mi gombík na kraťasoch a rozzipsovať zips. Aj sa mu to celkom darilo. Nadvihla som sa, aby ich z mňa mohol stiahnuť. Skopla som ich zo svojich lýtok na zem. Harry mi rukou zablúdil do nohavičiek. Začal mi jemne trieť klitoris a ja som sa prehýnala v chrbtici od vzrušenia. Rýchlo ma zbavil aj nohaviček. Potom vybozkával každučký kúsok môjho bruška, až sa dostal k podbrušku. Z podbruška však preskočil na stehno. Vybozkával mi celú nohu až po prsty na nohách a dával si pozor, aby nevynechal čo i len jedno miestečko. To iste spravil s druhou mojou nohou, len šiel opačným smerom, od prstov až ku stehnu. Bolo to veľmi príjemné. Konečne sa ale dopracoval k TOMU miestečku. Začal mi jazykom dráždiť klitoris. Znova som sa prehýbala v chrbtici a slastne vzdychala jeho meno. Pridal dve prsty a začal nimi kmitať ako o život. Stačilo mi pár sekúnd a z hlasným výkrikom som dosiahla svoje. Kým som ja vydýchavala práve prežitý orgazmus, Harry sa vyzliekol a potom sa znova prisal na môj krk. Prevalila som ho pod seba, že mu to oplatím.
"Nie zlatko. Ja si to nezaslúžim," povedal a prevalil ma späť pod seba. Venoval mi dlhý vášnivý bozk. Popritom do mňa vnikol. Chvíľu prirážal nežne a popritom ma hypnotizoval pohľadom. Prirazila som panvou proti nemu a dala som mu tým jasne najavo, že má zrýchliť. Harry sa uchechtol a vzápätí zvolil pekelné tempo.
"Bo-že Har-ry!!!" dostala som zo seba pomedzi vzdychy.
"Ty...ma...raz ...za...bi...ješ!" dostala som ešte zo seba. Zasmial sa pomedzi vzdychy a pobozkal ma na ústa.
"I love you!" zvrieskol a urobil sa.
"I love you tooooooooooooooooooooo!" zvrieskla som. Najprv som mu chcela normálne odpovedať, ale keď ma pohltila vlna orgazmu, tak sa to too trošku pretiahlo a vyznelo to, jak keby som napodobňovala klaksón, alebo trúbku.
"Netrúb zlatko, na to máme klaksón v aute," zasmial sa Harry a vyvalil sa vedľa mňa.
"No ha ha," povedala som a otočila sa mu chrbtom, akože sa hnevám.
"Ale zlatko, ja som to tak nemyslel," šepol a objal ma okolo pása.
"Nehnevám sa," povedala som a vymámila sa z jeho objatia. Šla som do kúpeľne. Keď som sa vrátila, Harry mal zatvorené oči. On už akože stihol zaspať?
"No počkaj," šepla som si pre seba. Potichu sa k nemu priplazila a nahla sa nad neho.
"Túúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!" zvrieskla som mu do ucha a snažila sa zadržať smiech. Harry sa zľakol, prevalil sa ale si neuvedomil, že je na zlej strane postele a zletel z nej. To som už vybuchla do smiechu. Harry sa rýchlo pozbieral zo zeme.
"No ha ha," zopakoval moju vetičku s pred 5 minút, ale aj jemu kútiky cukali do úsmevu. Zapípal mi mobil. Najprv sme ho museli nájsť, čo nám značnú chvíľu trvalo. Keď ho Harry našiel, zasmial sa.
"Čo je?" spýtala som sa.
"Louis zisťuje, či sme sa už uzmierili," odpovedal.
"A čo mu odpovieš?" spýtala som sa.
"Hmmm.... Ešte ho chvíľku podusím," zasmial sa Harry a ja s ním, "alebo vieš čo, trošku si z nich vystrelíme," povedal v zápätí a tvár mu žiarlia nadšením. Ajajaj, bojím sa. Keď sa takto tvári, nikdy to nakoniec nedopadne dobre...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára