sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 6


Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 6 - Tvoja





Chalani aj z Tracey zas celý deň presedeli pri playku. Nechápem, čo je na tom také zábavné. Večer sa všetci porozliezali do svojich izieb a ja tiež. Odzbrojila som sa, odpojila mikrofón aj slúchatko, aj keď to som si na uchu nechala, len som ho vypla. Chcela som sa prezliecť, keď niekto zaklopal.
"Ďalej." povedala som a zavrela šuflík som zbraňou a ostatnými vecami. Do izby vošiel Harry.
"Prišiel som ti dať pusu na dobrú noc." povedal a usmial sa na mňa. Vzápätí však za sebou zamkol dvere. Snažila som sa vyzerať nerozrušene. Harry ku mne podišiel a pobozkal ma.
"Milujem ťa." zašepkal. Pobozkala som ho. On ma nadvihol do svojej náruče a potom ma jemne položil na posteľ. Stále ma neprestával bozkávať. Rukami som sa mu hrala vo vlasoch. Hodnú chvíľu sme sa len maznali a bola to najkrajšia chvíľa v mojom živote. Nachvíľu sa odtiahol a spýtavo sa mi zahľadel do očí. Prikývla som a on mi začal vyzliekať tričko. To odletelo niekam smerom ku kúpeľňovým dverám a po chvíľke tým smerom letelo aj jeho tričko. Rozopol mi podprsenku a tá letela na zraz s mojim a jeho tričkom. Začal ma bozkávať na krku a pomaly sa posúval nižšie. Začal sa hrať s mojimi prsníkmi, no pohľad sa mu zastavil na niečo inom.
"Čo je to?" zašepkal.
"Tetovanie. Čo asi?" spýtala som sa s úsmevom. Prstom opísal ležiacu osmičku, znak nekonečna, ktorý sa črtal pod mojím ľavým prsníkom na mieste srdca a pobozkal miesto, kde ležiacu osmičku prerušoval nápis DIRECTIONER. Ja viem, že ten znak sa väčšinou píše na zápästie, ale ja som si to dala vytetovať na to miesto na znak toho, že som a navždy bude directionerka srdcom. To tetovanie je vidno, len keď som nahá alebo v plavkách.
"Takže directionerka, áno? Si sa nepriznala, že nás máš až tak rada." povedal a znova pobozkal miestečko s tým textom.
"Nepýtali ste sa." odpovedala som s úsmevom. Ešte párkrát pobozkal to miesto a potom nežnými bozkami pokračoval cez bruško až k nohaviciam. Ešte raz sa na mňa spýtavo pozrel. Usmiala som sa na neho a on pomaly rozpol nohavice a vyzliekol mi ich. Potom to isté urobil so svojimi. Ja som zatiaľ očami hypnotizovala jeho hruď a prstami obkresľovala jeho tetovania. Dal mi dole aj posledný kúsok oblečenia, čo som mala. Pobozkal ma na to citlivé miestočko a začal mi ho dráždiť. Zalapala som po dychu.
"Harry." vzdychla som šeptom. On sa len usmial a pokračoval. Jeden prst, druhý, tretí.... Zavzdychala som. Po chvíľke ma zaplavil ten úžasný pocit. Našťastie som stihla vziať vankúš a prikryť si ním tvár, aby som nevykríkla na celú miestnosť. Môj výkrik pohltil vankúš. Harry mi ho vzal z tváre, aby sa mohol jazykom dostať do úst. "Ak ťa to bude bolieť, povedz. Ja prestanem." pošepol mi. Prikývla som. Neviem kedy to stihol, ale už na sebe nemal trenky. Pomaly do mňa vnikal a mne sa tvár aj napriek mojej vôli skrivila od bolesti. Automaticky prestal a ostal tak, ako bol. Napoly vo mne a napoly nie. Chcel zo mňa výjsť, no ja som panvou prirazila oproti nemu. Bolelo to, ale po chvíľke, ako som dúfala, bolesť vystriedala rozkoš. Usmiala som sa na Harryho a on pochopil, že má pokračovať. Svojimi perami vyhľadal tie moje a popritom pomaly a nežne prirážal. Pomaly zrýchľoval a ja som myslela, že už nezažijem krajší pocit, no mýlila som sa. Obaja sme vzdychali navzájom svoje mená, ale len šeptom, aby nás nepočul zvyšok domu. Znova sa dostavil ten úžasný pocit orgazmu a cítila som, že Harry zažil to isté. Zvalil sa vedľa mňa a pritiahol ma k sebe. Do ucha mi spieval Little things a ja som mu zaspala v náručí. Zobudila som sa na pocit, že ma niekto pozoruje. Otvorila som oči. Harry ma pobozkal na pery.
"Bré ránko, miláčik." povedal s úsmevom.
"Bré ránko." odpovedala som mu. Znova ma pobozkal a ja som sa len usmiala. Vymotala som sa mu z náruče a vyliezla z postele.
"Kam ideš?" zakňučal.
"Do kúpeľne." povedala som.
"Idem s tebou." povedal a šibalsky sa usmial.
"Nie-e!" odpovedala som mu z úsmevom. Zamračil sa a spustil sa späť na posteľ. Rýchlo som sa osprchovala a uvoľnila kúpeľňu Harrymu. Keď vošiel do kúpeľne tak som rýchlo zavolala Paulovi a dohodla si s ním stretnutie. Rýchlo som sa obliekla, ozbrojila a zapla mikrofón a sluchátko.
"Bodyguard 2531 sa hlási k službe." povedala som do mikrofónu.
"Hovorila si niečo?" spýtal sa Harry a vykukol z kúpeľne.
"Nie, prečo?" spýtala som sa.
"To sa mi asi len zdalo." povedal. O chvíľu už vyšiel oblečený.
"Harry? Požičiaš mi auto? Potrebujem si ísť niečo vybaviť." spýtala som sa.
"Samozrejme." povedal s úsmevom a podával mi kľúče.
"Vďaka, zlatko." povedala som a pobozkala ho.
"Nemám ísť s tebou?" spýtal sa. "Netreba zlatko, budem preč len chvíľku." povedala som.
"Tak dobre. Budem ťa čakať." povedal. Ešte raz som ho pobozkala a vydala sa za Paulom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára