sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 51

 
Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 51 -  I love you! Fuck haters!
 




Pohľad Harry
Videl som, že je šťastná a to ma strašne tešilo. Keď sme prišli domov, povedali sme ostatným to s rizikovým tehotenstvom. Louis s Liamom a Niallom hneď začali hľadať na internete všetko o rizikovom tehotenstve, na čo si dávať pozor a tak. Louis potom šiel spraviť Taylor "mrkvičkový džúsiček". To boli jeho slová. Jedine Zayn bol normálny. Teda, na naše pomery normálny. Taylor o čomsi hodnú chvíľu náruživo diskutovali, až som začínal trošku žiarliť. Tay mi bude strašne chýbať! Teraz, ešte kým budeme v anglicku, mám šancu ju vidieť častejšie, ale od mája, keď pôjdeme na celoeurópske turné ju skoro celý mesiac neuvidím.
"Nad čím premýšľaš, zlatko?" spýtala sa Tay a zamávala mi rukou popred tvár.
"Že mi budeš strašne chýbať," povedal som.
"Nesmúť. O to si budeme cennejší, keď sa znovu uvidíme. Uvidíš, že to náš vzťah len posilní," povedala ale mal som pocit, akoby o tom presviedčala aj seba.
"Máš pravdu. Ale aj tak mi budeš chýbať. Budete," povedal som a pohladil ju po brušku.
"Aj ty nám," povedala smutne.
"Chcel som ho vidieť rásť," povedal som.
"Ja viem. Vieš čo, každý deň ti budem posielať SMSku o tom, koľko sme pribrali, o koľko sme vyrástli a ako sme sa celý deň mali, dobre?" sľúbila mi. Usmial som sa.
"Aj s fotkou, poprosím," zažartoval som.
"Blázonko môj," zasmiala sa a pobozkala ma.
"Ľúbim ťa a to sa nikdy nezmení!" povedala.
"Aj ja teba. Aj nášho malého!' povedal som. Zbytok večera prebehol v pohode. Pre všetkých to bol výnimočný večer. Prvý večer oficiálne ako snúbenci. V Niallovom a Saminom prípade ako pár. Na tento večer určíte ani jeden z nás nechce zabudnúť.


O 3 mesiace
"Harry nehypnotizuj už ten mobil! Neboj sa, ona ti ešte napíše! A ak nie, tak potom zavolám El, že čo sa deje." upokojoval ma Louis.
"Perrie spomínala, že niečo mali spolu robiť. Upokoj sa. Ak by sa stalo niečo zle, už by sme o tom vedeli, nie? Vieš, že zle správy sa šíria rýchlo," dohováral mi Zayn.
"Asi mate pravdu. Keď ja sa o ňu tak strašne bojím," povedal som.
"Neboj sa. Čoskoro napíše, uvidíš," povedal Liam.
"Nechápem, prečo stresuješ. Veď zajtra sme predsa doma," povedal Niall.
"Vy až zajtra, ale ja odlietam o hodinu a pol a keď jej potom nebudem dvíhať, bude zbytočne stresovať. A keďže tento návrat domov je neohlásený, lebo ste to chceli zachovať ako prekvapenie, tak Tay o ničom nevie a dobre viete, že stresy jej nerobia dobre," hovoril som.
"Harry, skús aj dýchať, popritom, čo hovoríš. A mimochodom, zvoní ti mobil," upozornil ma Zayn. Hneď som sa po ňom vrhol.
"Prosím?" zdvihol som rýchlo.
"Ahoj, Harry," ozval sa Taylorin hlas.
"Ahoj láska," pozdravil som ju.
"Mám dobré správy!" zvolala nadšene.
"Aké?" spýtal som sa.
"Dnes sa dokončila kuchyňa, posledné dve kúpeľne a obývačka," nadšene mi oznamovala.
"Dúfam, že si im z ničím nepomáhala," povedal som karhavo.
"Nie, len som varila kávu a robila občerstvenie. Luca je veľmi milý. Celý čas nám tu pomáha a dozerá na to všetko," povedala Tay.
"Mám začať žiarliť?" spýtal som sa.
"Bože Harry? Čo si o mne myslíš," zvolala nahnevane.
"Nerozčuľuj sa, zlatko. Vieš, že som len vtipkoval. A ako sa má náš drobec?" spýtal som sa.
"Dobre. Sem-tam kope. Hlavne, keď ide s rádia nejaká vaša pesnička. Zrejme mu chýbaš. Aj mne chýbaš," šepla smutne.
"Aj vy mne chýbate. Veľmi," povedal som.
"Prídete v nedeľu, že?" spýtala sa.
"Áno, zlatko, prídeme v nedeľu," zaklamal som.
"Harry, vráť sa ku mne do postieľky," zakričal Niall ženským hlasom. Tay sa rozosmiala.
"Odkáž Niallovi, že má sexy ženský hlas," zasmiala sa.
"Dobre zlatko. Ja už idem. Z dievčatami ideme pozerať film. Ľúbim ťa," povedala.
"Dobre.Aj ja teba. Ahoj a dobrú noc," zaželal som jej.
 "Aj tebe. Pa," povedala a zložila. Rýchlo som pobalil posledné veci a odviezol sa na letisko.

Pohľad Tay
Sledovali sme film. Boli sme zalezené hore v Danielinej izbe. Zrazu buchli vchodové dvere. Všetky sme podskočili.
"To bude len Luca. Idem sa pozrieť," povedala som. Zišla som dolu po schodoch.
"Luca? Si to ty?" spýtala som sa. Nedostala som však odpoveď.
"No pekne. Ja sa teším domov a moja snúbenica čaká iného," ozval sa za mnou známy hlas. Otočila som sa. Za mnou stál Harry.
"Harry!" hodila som sa mu okolo krku.
"Ahoj miláčik," povedal a pobozkal ma.
"Ale... čo tu robíš? Mali ste prísť až v nedeľu," povedala som.
"No ja môžem aj odísť, keď chceš," zatváril sa urazene.
"Nie! Nepustíme ťa," povedala som. Harry sa zasmial.
"Sú tu aj ostatní?" spýtala som sa.
"Nie, oni prídu až zajtra v skorých ranných hodinách. Ale dievčatám ani muk, je to prekvapenie," upozorňoval ma.
"A čo ty? Ako vysvetlíš, že si tu?" spýtala som sa.
"Poviem, že som zdrhol a nechal všetko na nich," povedal.
"Niečo mi hovorí, že to nie je len výhovorka," podpichla som.
"No, ani nie je," zasmial sa.
"Ty si tak nezodpovedný, Harry!" zašomrala som na neho. Šla som za dievčatami.
"Bol to Luca?" spýtali sa dievčatá.
"Nie, len jeden nezodpovedný chlap, ktorý ušiel od svojich povinností a nechal ich na hlave ostatným štyrom," povedala som.
"Ja som to počul," povedal Harry, keď vošiel do izby.
"Ja viem," odpovedala som mu.
"Ahoj Harry," zborovo ho pozdravili dievčatá.
"Ahojte," odpovedal im.
"A prídu aj ostatní?" spýtala sa Dan.
"Áno, ale podľa plánu. Len ja som im zdrhol," zaškeril sa. Dievčatá zosmutneli.
"Ale no ták, veď to sú len dva dni," posmelil ich Harry. Bolo už dosť neskoro, tak sme sa všetci pobrali spať.
"Vážne tu nemám ostať s tebou?" spýtala som sa Dan.
"Nie. Už mi je dobre. Bola som len dehydratovaná. Už som v pohode," povedala.
"Zlatko, odpadla si," zdôraznila som.
"Máš tu Harryho. Choď za ním. Ja som v pohode. Naozaj," povedala. Bála som sa ju nechať samu, no poslúchla som a šla za Harrym. Ak by som sa v noci náhodou zobudila, čo sa mi v poslednej dobe stáva často, keďže mi plod tlači na močový mechúr, tak ju pôjdem skontrolovať.
"Nad čím rozmýšľaš, zlatko?" spýtal sa Harry.
"Nad Dan. Bojím sa o ňu," povedala som.
"Mne sa zdala v poriadku," povedal Harry.
"Dnes omdlela," povedala som.
"Prečo si mi to nepovedala do telefónu? Povedal by som Liamovi, prišiel by so mnou," povedal Harry.
"Presne preto. Dan stále hovorí, že len bola preťažená. Navyše bolo dnes strašne horúco. Vraj vypila málo vody a bola to len dehydratácia. Ja som tiež mala čo robiť, aby so mnou neseklo," povedala som.
"Ale s ňou seklo. Nie, volám Liamovi," povedal Harry.
"Načo? Aj tak zajtra prídu, nie? Len ho zbytočne vystrašíš," dohovárala som mu.
"Dobre," povedal nakoniec.
"Teraz už poď spať," šepla som mu. On sa usmial. Ľahli sme si do postele. Pritiahol si ma čo najviac k sebe a ruky mal na mojom brušku. Usmiala som sa. Po chvíľke zaspal a ja pár minút po ňom.

Zobudila som sa okolo pol piatej v noci. Šla som na wc a potom dolu do kuchyne po vodu. Keď som sa vracala, všimla som si, že v obývačke beží telka. Prišla som bližšie. Začula som z obývačky vzlyky. Vošla som dnu. Dan sedela na gauči a plakala.
"Dan, deje sa niečo?" spýtala som sa.
"Nie, len ten film je dojímavý," povedala.
"Zlatko, pozeráš komédiu," zasmiala som sa. Sadla som si k nej.
"No ták, Dan. Povedz mi, čo sa deje?" spýtala som sa.
"Chýba mi Liam, tak strašne mi chýba," rozvzlykala sa. Objala som ju.
"Neboj sa. Ani sa nenazdáš a budú doma," povedala som.
"Ja viem, ale aj tak," povedala smutne.
"Neplač," šepla som jej. Začínalo mi byť jasné, o čo tu zrejme ide. Včerajšie omdletie, teraz prasknuté nervy. Spomenula som si na svoje nálady na začiatku tehotenstva. Usmiala som sa. Ak je moje tušenie správne, bude to úžasné. Hladkala som Dan po vlasoch. Jej vzlyky po chvíľke utíchli. Zaspala. Začula som buchnutie dverí a hlasy v predsieni. Vzápätí som už počula hlasy pri schodoch.
"Pššt." povedal som dosť hlasno, aby ma počuli. Chalani sa vrátili a zastali na prahu obývačky. Chcela som im niečo povedať, ale Dan sa zobudila. Nemohla ich vidieť, bola k nim otočená chrbtom. V očiach už mala znova slzy. Objala ma.
"Nie, už znova neplač," šepla som jej. Chalani sa pobrali potichu preč, až na Liama. Ten vystrašene opatrne kráčal k nám.
"Chýba mi," zavzlykala. Vtedy som si všimla jej mobil na stole. Mala tam zanutý twitter. Prečítala som si tweet, ktorý mala otvorený. -Liam ťa neľúbi! Už si to uvedom! Ako si ho donútila, aby sa s tebou zasnúbil? Si obyčajná štetka!-
"Dan, to kvôli tomuto plačeš?" spýtala som sa. Dan sa ešte viac rozplakala.
"Ale Dan. Je to len ďalšia bláznivá faninka, čo nevie ako ináč na seba upútať pozornosť," povedala som jej. Mobil som podala Liamovi, ktorý potichu stál za Dan. Zachmúril sa na ten mobil. Položil ho na stôl a sadol si na gauč vedľa nás. Pohladil ju po chrbte. Dan sa šokovane vystrela. Zrejme spoznala dotyk milovanej osoby. Šokovane sa na mňa dívala. Akoby sa bála otočiť za tým, čo sa jej dotkol. Liam ju zozadu objal a niečo jej šepol do ucha. Jej tvár sa rozžiarila. Okamžite sa otočila a hodila sa mu okolo krku. Rýchlo som sa postavila a vyparila sa. Nebudem im tam predsa zavadzať, nie? Keď som kráčala po schodoch, počula som z obývačky už len šťastný smiech.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára