sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 30

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 30 - Tak toto si odskáču!




Pohľad Liam
,,Konečne doma!" skríkol Louis na celý dom, len čo prekročil prah domu.
"Tay! Harry! Sme doma!" zakričal ešte raz Louis, keď sa nedočkal odpovede na svoj pokrik. Nič, žiadna reakcia. Vybehli sme sa pozrieť do ich izby. Posteľ pekne ustlaná a ich nikde.
"Možno šli niekam na obed," povedal som a aj s Dan sme sa pobrali k našej izbe. Vo dverách sme ostali šokovane stáť.
"Čo to?" pípla Dan a šokovane hľadela raz na mňa a raz na našu rozbombardovanú posteľ. Keď ostatný videli, že len tak stojíme vo dverách, tak došli za nami.
"Niekto si pri uzmierovaní pomýlil izby," zasmial sa Zayn. Dan spod vankúša vytiahla čierne  spodky.
"Harry!" zasoptil som.
"Bože! Ja ich fakt zabijem!" ozval sa Niall, ktorý práve otvoril dvere na svojej izbe. Zbehli sme sa všetci tam. Posteľ vyzerala úplne rovnako, akurát, že sme našli gaťky, myslím, že Taylorine. Zayn sa už dusil smiechom. Smiech ho však prešiel, keď uvidel svoju izbu. Pri posteli ležala tá košeľa, ktorú mala Tay na sebe, keď s nami volali cez skype a pod perinami ďalšie Taylorine gaťky.
"Bože! Tak toto je pecka," smial sa Louis.
"Na tvojom mieste sa nesmejem. Ešte si nebol vo svojej izbe," povedal som mu.
"Tak to nie, ak aj moja izba bude vyzerať takto, tak si to odskáču!" povedal.
"Len čo ich nájdem," dodal po chvíľke. Ale to už bol skoro vo svojej izbe.
"Áááá! Prisahám vám, že tí dvaja neskončia dobre!!!" zvrieskol na celý dom. Šiel som zo zvedavosti pozrieť aj hosťovské izby.
"Panebože! Tí sa činili," povedal som.
"A dosť, volám im." sykol Louis. Vytočil Harryho číslo, naskočila odkazovka. Skúsil im zavolať ešte tri krát.
"Oni majú preč polovicu oblečenia. Vyparili sa preč na dlhšie, ako na jeden deň," oznámila nám Dan.

Pohľad Tay
Zobudilo ma zvonenie Harryho mobilu. Pozrela som na číslo, Louis. Už som skoro zdvihla, ale potom mi doplo, čo asi chcú, že sú pravdepodobne už doma a našli to malé prekvapko, čo sme im tam nechali.
"Harry! Stávaj!" drgla som do neho.
"Čo je?" spýtal sa rozospato.
"Boobojko nás zháňa, už sú asi doma," povedala som.
"Ozveme sa im, alebo ich necháme vychladnúť?" spýtal sa.
"Si blázon? Veď železo sa kuje za horúca," zasmiala som sa. Hodil na mňa pohľad že WTF?.
"No veď teraz sú trošku naštvaný, tak k tomu ešte pridajme fotodokumentáciu, čo sme včera urobili a to videjko. Keď už, tak ich dorazíme úplne," dodala som.
"Jáj ty si ale potvorka. Ale dobrý nápad," zasmial sa. Dostali sme všetky fotky do kompu a aj to videjko a potom sme sa prihlásili na skype. Na naše prekvapenie nám do pár sekúnd volali.
"KDE STE?" zrúkol Boobojko do kamery, len čo sme zdvihli.
"Aj my vás radi počujeme," odpovedala som.
"KDE STE?" spýtal sa Louis.
"Upokoj sa Boobojko, lebo za tebou príde vlk a zje ťa," zasmial sa Harry.
"Čo tu spomínaš vlky?" spýtal sa Louis nechápavo.
"Ááá! Ja sa nehrám, ja sa idem schovať, keď sa vy chcete nechať zjesť, prosím..." naimitoval presne Harry Louisa.
"Ako to ....?" spýtal sa Louis nechápavo.
"Pustite si toto," zasmiala som sa a odoslala im to videjko. Ledva sme zadržali smiech, keď sme videli ich šokované výrazy tváre, keď sledovali video. Popritom som im odoslala fotodokumentáciu.
"Odkiaľ to všetko máte?" pýtal sa šokovane Liam.
"Boli sme tam s vami," zasmiala som sa.
"ČO? AKO? KDE?" soptil Louis.
"Niall? Chutila ti čokoládová maska na tvár?" spýtal sa Harry.
"A mimochodom, Louis, pekné obočie," dodal.
"To si bol ty?" spýtal sa.
"Nie, to som bola ja," zasmiala som sa,"mimochodom, svedčí ti to," dodala som. Louis ma vraždil pohľadom.
"Ja vás zabijem! Neprajte si ma, keď dojdete domov!" soptil.
"Už sa bojíme, Boobojko, tak ako ty si sa bál toho vĺčka," podpichla som. Ešte chvíľu sme zapárali, potom sme ukončili hovor, lebo keby sme ešte chvíľu ostali s nimi v kontakte, tak by vynašli spôsob, ako nás cez skype rovno zabiť.

Pohľad Liam
"A dosť! Toto si odskáču aj s úrokmi," sykol Louis, keď Tay s Harrym ukončili videohovor.
"Louis upokoj sa. No tak si z nás trošku vystrelili. No bože," vzdychla si Eleanor, ktorá sa počas celého videohovoru uškŕňala.
"Ako upokoj sa. Pozri, čo mi spravili? Ako vyjdem na javisko? O chvíľu odchádzame na turné," stresoval.
"Neboj sa, Lou to zakryje," zasmial sa Zayn.
"A mimochodom, takto si viac sexy," dodala Eleanor. Všetci sme na ňu kukli, žeči jej šibe, alebo čo.
"Dobre, pokojne. Viem, čo im urobíme, keď sa vrátia, ale musíte ma pozorne počúvať," povedal som. V hlave sa mi už rysoval plán.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára