sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 49

 
Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 49 - Nový domov




"Harry máme... Ups... Pardon, netušil som, že..." vpadol nám do izby Louis.
"Nie Louis, vôbec nerušíš!" zadudral na neho Harry z poriadnou dávkou irónie v hlase.
"Ja len že, ak si nezabudol, tak o tri hodiny máme koncert a máme mať ešte skúšku," povedal a rýchlosťou blesku zmizol.
"Tak to by sme mali," zadudrala som.
"Veď na skúške si tí štyria vystačia aj sami," povedal Harry a neprestával ma bozkávať.
"Harry!" povedala som.
"Áno, zlatko?" spýtal sa.
"Máte skúšku, takže okamžite vstávaj a padaj," povedala som mu.
"Ale zlatko..." šepol.
"Žiadne ale. Mám ťa tam dokopať?" spýtala som sa.
"Ale..."začal.
"Kristuša, Harry!" mierne som zvýšila hlas.
"Dobre, dobre, len sa nerozčuluj. Škodí to tebe, aj malému," povedal. Poslednýkrát ma pobozkal na ústa, potom na bruško a vstal.
"Ideš s nami?" spýtal sa.
"Samozrejme, zlatko," prikývla som.

Pohľad Harry - po koncerte
/sorry, že skáčem, ale nič mi nenapadlo/
"Už asi viem, ktoré piesne budeme drobcovi spievať, ako uspávanky," zasmiala sa Tay.
"Ako to vieš?" spýtal som sa.
"No tak keď ste spievali More than this, Little things a Over again, tak za celú pesničku ani raz nekoplo a pri ostatných,... Ja neviem, asi tancovalo, alebo čo," zasmiala sa Tay.
"No vieš, dieťa je už od troch mesiacov schopné vnímať zvuky okolo seba," povedala Dan.
"A hudba počúvaná matkou ovplyvňuje psychiku vyvýjajúceho sa dieťaťa," dodal Liam.
"Fajn. Takže od dnes len vážna hudba," podpichol som.
"Nech ťa niekam nepošlem aj s vážnou hudbou," povedala mi.
"Ale no. Veď som len srandoval," zasmial som sa.
"A mrkvička je tiež dobrá, na vývoj dieťaťa. Len čo prídeme domov, spravím ti vyníkajúci mrkvičkový džús!" zvolal Louis nadšene.
"Pomoc!" šepla Tay smerom k El. Tá sa len zasmiala. Prišli sme domov. Zo susedného domu práve odstraňovali ceduľku s nápisom "Na predaj".
"Pozri Harry. Už ho niekto kúpil," šepla smutne.
"Nevadí, zlatko. Nájdeme si iný," zaklamal som. Ten dom som kúpil ja. Je úžasný hneď vo viacerých smeroch. Je hneď vedľa našej 1D vily, takže sa nemusíme sťahovať ďaleko. Tiež je nezariadený, čo je podľa mňa výhoda, pretože si ho aspoň spravíme podľa seba. Bývalí majitelia ho kúpili svojej dcére, lenže tá sa vydala do Ameriky a neplánuje sa sem vrátiť. Výhoda pre nás. Tiež nám stačí prebúrať ľavú stranu plota a prepojíme záhrady, takže bude viac priestoru na záhrade.
"Vy sa chcete odsťahovať?" spýtal sa Niall.
"No chceli sme. Myslela som, že budeme len tu vedľa. Ale keď už tento dom niekto kúpil," povedala Tay smutne.
"Harry, ale veď..." začal Louis. Rýchlo som mu naznačil, aby mlčal.
"Ale veď my by sme mali bývať spolu! Larry forever, spomínaš?" zachránil mňa aj seba nakoniec Louis. Začali sme sa tam na chodníku pred domom objímať.
"Ach Bože! Malé deti!" vzdychli si naraz El s Tay, až to vyznelo dosť desivo. Nebolo síce ešte veľmi neskoro, ale my sme už všetci boli uťahaný, ako kone. Rozliezli sme sa po svojich izbách. Tay ešte išla vyprevadiť opatrovateľku, ktorá strážila Tracey, keďže Tracey sa s nami nechcelo ísť. Ja som šiel zatiaľ do kúpeľne. Šiel som sa osprchovať. Po chvíli sa otvorili dvere na kúpeľni. Tay vliezla ku mne do sprchy.
"Musíme šetriť vodou," zasmiala sa.
"Zrazu chceš šetriť vodou," podpichol som.
"Vieš koľko detí tam v Afrike si toto nemôže dovoliť?" povedala vážnym tónom.
"To si prišla za mnou do sprchy, aby si riešila africké deti?" spýtal som sa.
"Pýtal si sa, prečo chcem šetriť vodou," povedala.
"Ach zlatko. Ty si taká dobrosrdečná," pobozkal som ju. Ona sa len začervenala. Natisla sa na mňa, aby prehĺbila bozk. Vydvihol som si ju do náruče a vyšiel zo sprchy. Položil som ju. Obaja sme sa usušili a obliekli sa do pyžama. Zaliezli sme do postele, kde sme sa ešte hodnú chvíľu maznali. Tay mi po chvíli zaspala v náručí. Bola taká zlatá. Na tvári jemný úsmev. Pobozkal som ju na čelo a opatrne pritúlil ešte viac k sebe. Pozoroval som ju, až kým som aj ja nezaspal.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára