sobota 31. augusta 2013

Som tvoj anjel strážny! Part 22

Title: Som tvoj anjel strážny
By: Beatrix Pinekely
Part 22 - Ja som taký debil!



Pohľad Niall:
"Nie Harry, ideme my. Teba nebude chcieť vidieť," povedala mu Danielle. Spolu s ostatnými dievčatami šli za ňou.
"Ja som taký debil!" nadával si Harry.
"Tak v tomto ti protirečiť nebudeme," povedal som mu.
"Ja som jej nechcel ublížiť," povedal zúfalo.
"My vieme Harry, aj ona to vie, len je nahnevaná," upokojoval ho Liam.
"Čo mám robiť. Nechcem o ňu prísť. Chcem, aby mi odpustila," povedal. Bol celý zúfalý. Vedel, že urobil chybu a bál sa, že mu to Tay neodpustí. Ale Tay sa na neho nevydrží dlho hnevať, to je mi jasné.
"Niečo urob. Romantické gesto napríklad, alebo jej kúp kyticu, alebo niečo milé... a drahé," radil mu Zayn.

Pohľad Tay:
"Čo si myslí, že mu skočím do náruče po jednom prepáč? Skoro ma zabil!" dudrala som.
"Ale on to nechcel. Nemohol tušiť, že si sa napila vody, a že nemôžeš dýchať," bránila ho Eleanor.
"Na čej si strane?" sykla som na ňu. Eleanor si len vzdychla.
"Prosím choďte. Chcem byť chvíľku sama," povedala som. Dievčatá sa na mňa smutne zadívali a potom odišli. Chvíľku som počkala, kým som si bola istá, že sú už všetci preč. Vzala som si gitaru a začala hrať.


Pohľad Harry:

Šiel som za ňou. Dúfal som, že ma vypočuje. Nevošiel som však dnu do jej izby, ani som nezaklopal. Z izby som začul gitaru a potom jej spev:  song:
"Don´t want a little piece of you
In between what you do
I don´t want a waste of time
I know that I can get it right
Don´t wanna walk away
But there´s nothing more to say
You got the best of me
I got the rest of you
I know I am gonna lose
There is only room for you
And the score will leave me bruised
Cuz you know


Its everything or nothing
more than you are giving
I know what I´m waiting for
And I know I will never compromise
Everything that we had
It will never be the same
I know how it should be
And i couldn´t find it here
And I, and I, I don´t wanna compromise
And I, and I, I don´t wanna compromise


It is not enough for me
If it´s not what it could be
I need to know that you´ll be there
I need to know that you care
Do you know how much I tried to stay by your side
I overruled my heart
It tore my life apart
I would rather go without if this is what it´s all about
Cause I won´t be trading down
Cuz you know
Its everything or nothing..."


Jej hlas sa tak prekrásne niesol. Spievala prekrásne. Ešte som ju spievať nepočul. Túto pieseň som nepoznal. Ona ju spievala tak precítene. Pochopil som, čo chce. Všetko, alebo nič. Ak chcem, aby mi odpustila, musím to urobiť vo veľkom. Spravím pre ňu všetko. Teraz je zbytočné za ňou liezť. Všetko, musím poriadne pripraviť. Vrátil som sa k nim vonku.
"Zajtra si prosím vás nájdite program mimo domu. Potrebujem dom pre seba. Ak sa mám ospravedlniť, tak to bude vo veľkom," povedal som.
"Rozumiem. Radšej sa vypraceme na tri dni na chatu. Bude ti to stačiť?" spýtal sa Liam.
"Bohato. Tie tri dni mi stačia," povedal som.
"Všetko, alebo nič," vzdychol som si.
"Čo?" spýtal sa Louis.
"Ale nič," povedal som. Ak chcem pre ňu na zajtra niečo pripraviť, musím to ísť zariadiť.
"Na chvíľu si odskočím. Vrátim sa tak do dvoch hodín," povedal som im a odišiel. V hlave som si plánoval, čo všetko musím vybaviť.
"Kvetinárstvo, zlatníctvo, a tiež potraviny na to, aby som jej mohol niečo uvariť. A tiež niečo milé... Už viem..."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára