nedeľa 29. júna 2014

Demon in Her Part 5


Title: Demon in Her
By: ♀Alex♀
Part 5 | She is, but she isn't...




Kráčali sme chodbou, ktorá skôr vyzerala, ako chodba hotela, nie blázninca.
"Čakali ste mreže a nerozbitné dvere, čo?" zasmiala sa Liah.
"Ehm.. áno," povedal som nervózne.
"To je v poriadku. Máme tu aj takéto priestory, ale pokiaľ pacient nie je násilný, nemáme dôvod ho držať v takýchto priestoroch," povedala Liah, "Bella síce na vás zaútočila, ale za čas čo je tu sa chová nanajvýš pokojne a nenásilne."
"Aha," povedal som. Nevedel som, čo mám robiť, čo povedať. Bol som z tohto miesta nervózny. Vedel som, že Bella je v dobrých rukách, aj tak by som však bol radšej, keby tu byť nemusela.
"Tu je jej izba," povedala Liah a zaklopala. Potom pomaly otvorila dvere.
"Bella, zlatko, priviedla som ti návštevu. Ty si ho zrejme nepamätáš, no on ťa pozná a prišiel ťa pozrieť," povedala Liah.
"Ale ostaneš aj ty, že? Prosím Liah. Nechcem tu byť sama," šepla Bella.
"Samozrejme," usmiala sa na ňu Liah a vošla dnu. Šiel som za ňou. Bella si ma chvíľku prezerala.
"Hmm... Nepoznám ťa," povedala pokojne.
"To nevadí, Bella. Časom si spomenieš, uvidíš," usmiala sa na ňu Liah. Nevedel som, čo mám povedať. Bola to ona, no zároveň bola iná. Sedelo predo mnou schudnuté dievča. Moja Bella nikdy nebola tučná, no mala svoje krivky, ktoré som na nej zbožňoval. Táto Bella už ich nemala. Celá bola akási chudšia.
"Prečo nič nevraví? On je nemý?" spýtala sa Bella Liah, čím ma vytrhla z premýšľania.


Pohľad Bella
Ten chlapec, čo vošiel mal kučeravé hnedé vlasy a zelené oči. Pripomínali mi oči jednej mačky, čo sa túla tu po záhrade.
"Hm... Nepoznám ťa," povedala som pomaly. Akokoľvek som sa snažila vybaviť si ho, nič...
"To nevadí, Bella. Časom si spomenieš, uvidíš," usmiala sa Liah. Liah mám rada. Mám pocit, že je môžem veriť a povedať jej všetko. Ostatné sestričky nemám rada. Oni sú také suché, no Liah je tak milá a priateľská. Všimla som si, že ten muž si ma prezeral, no nič nepovedal. Čo je nemí, alebo čo? Keď ma prišiel navštíviť, čo sa chcel na mňa len dívať, či čo?
"Prečo nič nevraví? On je nemý?" spýtala som sa Liah.
"Nie, nie som nemí. Ja len... Neviem... Neviem, čo ti povedať," koktal.
Tak mohol by si začať menom," poznamenala som.
"Som Harry," usmial sa na mňa a podal mi ruku.
"Bella, aj keď to ty zrejme vieš," usmiala som sa na neho. Bol mi strašne sympatický. Keď sa naše ruky dotkli, mala som pocit, že mnou prebehol elektrický prúd.
"Bella, čo keby si mu šla ukázať záhrady?" usmiala sa Liah. Ten nápad sa mi páčil.
"Áno!" vyskočila som natešene, "poď!" potiahla som Harryho za ruku. Vyšli sme von do záhrady. Hneď sa k mojím nohám priplietla Lolo. Vzala som ju na ruky a začala ju hladkať.
"Toto je Lolo. Pozri, máte rovnaké oči," zasmiala som sa. Harry sa usmial a tiež mačičku  pohladkal.
"Je krásna," usmial sa.
"Lolo, poď ukázať Harrymu, kde si skryla svoje mačiatka," usmiala som sa. Lolo mi zoskočila z rúk a kráčala smerom, kde som minule objavila jej mačiatka.


Pohľad Harry
Hladkal som jedno z Lolyných mačiatok a sledoval, ako sa Bella hrá s ďalšími dvoma. Lola ku mne prikráčala a začala sa o mňa obtierať.
"Ak sa toto riaditeľ dozvie, bude zle. Už tak sme mali problémy kvôli Lole. Niektorý pacienti sa jej totiž boja. A keď tu bude ďalších 5 mačiek, určite ich dá vyviesť do útulku," pokrútila hlavou Liah. Lola na ňu začala prskať, akoby rozumela, čo práve Liah povedala.
"Nie, to nemôže! Nie, ja tie mačiatka ochránim," povedala Bella rozhodne.
"Nechcem ti ničiť nádeje zlatko, ale myslím, že ty s tým nič nezmôžeš," šepla Liah. Zamračil som sa na ňu. Snaží sa snáď Bellu rozčúliť, alebo čo? Videl som v Bellyných očiach hnev a Lola už chystala útočný postoj.
"Upokoj sa, zlatko. Porozprávam sa s ním ešte dnes. Lolu aj mačiatka vezmem k sebe a postarám sa o nich. Budú v poriadku," prisľúbil som jej.
Bella sa okamžite upokojila, no čo bolo ešte zvláštnejšie, upokojila sa aj Lola. Tie dve akoby boli prepojené.
"To by si urobil?" spýtala sa, v očiach sa jej leskla nádej.
"Pre teba všetko," usmial som sa na ňu. Bella sa mi hodila okolo krku.
"Ďakujem," zvolala nadšene. Lola mi tiež ďakovala, svojim vlastným spôsobom. Obtierala sa mi okolo nôh ako o život.
"Nie je za čo," usmial som sa a pobozkal ju na čelo.


Poznámka autorky: Hojki :) tak mám pre vás ďalšiu časť... Ospravedlňujem sa, že som dlho nepridávala, ale úprimne, neverila som, že mi to moje malé klbôčko radosti bude zaberať až toľko času :D Každopádne, budem sa snažiť popredpisovať si časti dopredu a potom už ich len posielať :)
Stanovila som si takzvané "Updates days". Sú to streda a nedeľa. V tie dni budem pridávať nové časti. Teda, budem sa snažiť...:) čo sa týka 1D-FF, tak neviem, či bude hneď v tie dni poviedky uverejnené, lebo to nezávisí odo mňa :) na wattpade a na ostatných miestach kde uverejňujem ich však v tieto dve dni nájdete :D Love YA! Your Wild Tired Crazy Mofo ♀Alex♀

2 komentáre:

  1. "On je nemý?"
    neviem prečo, ale poriadne ma to rozosmialo... :D achjooo... :D :D nemôžem z toho :D
    Dotaz??? nemohla by si ako tie updates days dať že: Pondelok, utorok, Streda, štvrtok, Piatok, Sobota, Nedeľa??? :D to by ma bavilo, každý deň dačo od teba čítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zabudla som sa podpísať :D
      #StylesKonda

      Odstrániť