nedeľa 22. júna 2014

They ARE kids! Part 1


Title: They ARE kids!
By: Beatrix & Alex
Part 1 | Vedľajšie účinky...

Zlomili ste 20000 vzhliadnutí blogu :) Ďakujeme :)




"Ako sa voláš, chlapček?" spýtal som sa ho.
"Louis William Tomlinson," odpovedal a mne padla sánka. Nie, to nemôže byť pravda... Ja snáď snívam! Nie, nie, nie, nie! Zdvihnem zo stola fľaštičku s tým "elixírom". Čítam si, čo píše na zadnej strane.
"Omladnite o 15 až 20 rokov s týmto zaručene účinným preparátom. Vedľajšie účinky: hyperaktivita, prdenie, grganie."
"Fakt super!" zamrmlal som. Vzápätí, sa ozve miestnosťou silné grgnutie.
"Pardon," ospravedlní sa Louis, vzápätí sa však rozosmeje, čím prebudí ostatných. Pomaly ich spoznávam, aj keď Niallove hnedé vlasy ma dosť mätú.
"Chcem jesť!" zvolá dotyčný. To že sú z nich deti ich vôbec nezmenilo. Stále sa chovajú rovnako, akurát teraz na to majú vek. Zayn s Louisom sa začnú postrkovať, vzápätí sa začnú naháňať po dome.
"Louis, počkaj," volá Harry a beží za nimi. Niall zatiaľ na mňa robí psie oči a hladká sa po brušku.
"Tak poď," poviem a smerujem do kuchyne. Niall ma okamžite dobehne a chytá ma za ruku. Pripravím poriadnu dávku sendvičov a položím ich na stôl.
"Ďakujem, Daddy," zamumlá Niall a pustí sa do jedenia.
"Harry, Louis, Zayn, okamžite k stolu!" zvriesknem. Vzápätí sa objavia Louis a Harry a podozrivo sa usmievajú.
"Kde je Zayn?" spýtam sa. Oni sa len zachichocú a sadnú si k stolu. Prejdem na chodbu a počujem zúrivé búchanie na dvere od špajze. Odomknem a otvorím. Oproti mne sa vyrúti Zayn s krokodílími slzami tečúcimi po jeho lícach. Nemôžem si pomôcť, musím sa zasmiať. Ešte v živote som Zayna nevidel plakať. Zato odomykať túto miestnosť aby som ho vyslobodil som bol už miliónkrát.
Beriem Zayna na ruky a kráčam s ním do kuchyne.
"Louis, Harry, okamžite sa mu ospravedlňte," poviem autoritatívne a Louis aj Harry okamžite sklonia hlavu, no mlčia.
"Ospravedlňte sa, lebo obaja dostanete taký výprask, že si na tie vaše neposlušné zadky nesadnete týždeň," varujem ich. Prekvapivo to zaberá.
"Prepáč, Zayn," zašepkajú obaja vystrašený mojou výstrahou. Položím Zayna na zem a ten si sadne vedľa Nialla. Niall si už berie posledný sendvič a ja sa chystám, že Zaynovi urobím nové, no Niall ma prekvapí. Ten sendvič nezje, ale dá ho Zaynovi. No to ma podržte. Niall sa prvýkrát za tie tri roky, čo ho poznám dobrovoľne podelil o jedlo. Mňa snáď klame zrak. Usmejem sa na Nialla a ten objíme Zayna, ktorý sa už teraz usmieva od ucha k uchu.
"Tak kto si ešte dá?" spýtam sa. Všetky štyri pravé rúčky sú vzápätí vo vzduchu. Usmejem sa a začnem pripravovať ďalšie sendviče.
Starať sa o týchto štyroch krpcov bude ľahšie, ako o tých štyroch dospelých bláznov...


Poznámka autoriek: Hoyky :) Máme tu prvú časť, tak snáď sa bude páčiť :)

Venujeme: Romana
 Love YA! Beatrix & ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Nemálo tu kapem.... :D :D akože vážne??? z tých štyroch deti??? chudák Liam :D :D
    teším sa, ako sa to ďalej vyvinie :)

    #Styleskonda

    OdpovedaťOdstrániť