piatok 6. júna 2014

Just One Look PROLÓG


Title: Just One Look
By: ♀Alex♀
Part: Prológ
Warning: story about #Niana from YLUMW




Keď som ju prvýkrát uvidel, myslel som, že vidím anjela. Videl som, ako ju Alex ťahá k nám. Už v tej chvíli som vedel, že to dievča mi ukradlo srdce a to som ešte ani nepoznal jej meno.
"Chalani, toto je Diana, moja kamarátka," predstavila nám ju Alex.
Skôr, než som  stihol nejako zareagovať, Harry ma predbehol.
"Teší ma ,Diana, som Harry," povedal a nahodil ten svoj úsmev, na ktorý letia všetke baby. V tej chvíli som mal chuť Harrymu polámať všetky kosti v tele. Zase to spravil! Zase mi ukradol dievča, čo sa mi páči...
Lenže tentoraz nevyhráš tak ľahko, Harry. Diany sa tak ľahko nevzdám. Tentokrát neodídem bez boja...


Poznámka autorky: Prológ je taký kratší, ale už čoskoro bude prvá časť, tak dúfam, že sa vám tento príbeh bude páčiť :) Nezabudnite, že prológ je vlastne opisom stretnutia Diany a 1D, ktorý je opísaný v 24. časti YLUMW, ale tu je napísaný z Niallovho pohľadu...
Túto časť venujem dvom ľuďom, ktorých milujem najviac na svete... Môjmu snúbencovi Paťovi a mojej dcérke Dianke :)
S láskou... ♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára