nedeľa 8. júna 2014

You light up my world... Part 49

Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part: 49. | Rozlúčka




V minulej časti
"Je to príkaz súdu. Nemám na výber," šepla som.
"Koľko máme času?" spýtal sa.
"Dva týždne," šepla som.
"Tak to si tie dva týždne musíme poriadne užiť," pošepol a pobozkal ma.



Pohľad rozprávač

Zayn a Alex si užívali každý deň, čo im zostával. Obaja však v kútiku duše dúfali, že sa za tie dva týždne niečo zmení a že nakoniec nebude musieť odísť. Trávili spolu každú minútu a nik ich od seba nedokázal dostať. Nik sa o to však ani nesnažil. Všetci chápali, aké ťažké to pre nich je a aké ťažké bude pre nich si na konci dvoch týždňov povedať zbohom. Najhoršie bolo, že nik netušil na aké dlhé obdobie budú musieť byť od seba. Každého v kútiku mysle trápila jedna otázka:

Čo ak to bude navždy?



Deň pred odchodom - pohľad Alex
"Budeš nám chýbať," zašepkala mi Diana do ucha.
"Aj vy mne," šepla som.
"Neboj sa, čoskoro si späť," šepla Dan a tuho ma objala.
"Dúfam," pošepla som, "niečo pre teba mám. Na pamiatku... Vlastne, pre vás štyri."
"Alex, to si..."
"Tento je pre teba," usmiala som sa a pripla jej na ruku náramok s príveskami s iniciálmi mňa, Diany, El a Jade, "tento pre El... Jade... a nakoniec Diana."
"Ďakujeme," usmiala sa Diana.
"Sú krásne," povedala El. Pripla som si ten svoj piaty.
"Nie je za čo," usmiala som sa na ne, "aj pre vás niečo mám." Chalani na mňa zvedavo pozreli.
"Nemusela si nič..." zastavila som Liama uprostred vety.
"Bude sa vám to páčiť, verte mi. Hneď som späť," povedala som a vybehla si hore po gitaru a papiere. Vrátila som sa do obývačky a rozdala im texty.
"To je pieseň?" spýtal sa Harry. Prikývla som.
"Napísala som ju pre vás, snáď sa vám bude páčiť," usmiala som sa na nich.
"Tak hraj," usmial sa Zayn.

Am I asleep am I awake or somewhere in between
I cant believe that you are here and lying next to me
Or did I dream that we were perfectly entwined
Like branches on a tree, or twigs caught on a vine

Like all those days and weeks and months I tried to steal a kiss
And all those sleepless nights and daydreams where I pictured this
Im just the underdog who finally got the girl
And I am not ashamed to tell it to the world!

Truly, madly, deeply I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby say you'll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you
In love with you...



Pohľad Zayn:
Sledoval som text, čo som držal v rukách a počúval Alexin hlas. Znelo to tak dokonalo. Jej hlas bol dokonalý. Zakaždým, keď spievala refrén sa jej oči vpýjali do tých mojich. Tá pieseň bola úplne do botky o nás. Dospievala a zvedavo sa na nás zadívala.
"Páni," usmial sa Niall.
"Si si istá, že nám ju chceš dať?" spýtal sa Liam.
"Úplne istá," usmiala sa.
"To bolo úžasné. Tak krásna pesnička," šepla Jade.
"Aj my chceme," zasmiala sa Perrie.
"Vlastne, mám jednu aj pre vás," usmiala sa Alex na Pezz.
"Čože, to vážne?" vypískla Jesy. Alex prikývla. Vybrala si iné papiere a dala im ich. Keď začala hrať, spoznal som melódiu, čo som ju minule začul hrať.

She lives in the shadow of a lonely girl
Voice so quiet you don't hear a word,
Always talking but she can't be heard,

You can see there if you catch her eye,
I know she's brave but it's trapped inside,
Scared to talk but she don't know why,

Wish I knew back then
What I know now.
Wish I could somehow
Go back in time and maybe listen to my own advice.

I'd tell her to speak up, tell her to shout out,
Talk a bit louder, be a bit prouder,
Tell her she's beautiful, wonderful,
Everything she doesn't see,

You gotta speak up, you gotta shout out,
And know that right here, right now,
You can be beautiful, wonderful,
Anything you wanna be,
Little me...

Videl som slzy v očiach dievčat, no aj úsmevy na ich tvárach. Pochopili, čo všetko pre ňu tá pieseň znamená. To všetko neboli len obyčajné slová, ktoré boli napísané len tak na papier. To všetko v sebe skrývalo oveľa viac. Všetkú bolesť, ktorou si prešla, ale aj všetky aspoň trochu šťastné chvíle.
"Dokonalé," šepla Perrie po chvíľke ticha, ktorá zavládla v celej miestnosti, keď Alex dospievala. Alex sklonila hlavu k zemi. Videl som, ako sa jej do líc nahrnula červeň. Musel som sa zasmiať. Bože, ona je tak rozkošná, keď sa červená.



Later that day...
"To je naša posledná noc," šepla Alex.
"Ja viem," šepol som. Sedeli sme na posteli v našej izbe.
"Ja... chcem ti niečo ukázať," šepla.
"Čo také?" spýtal som sa.
"Zavri oči," usmiala sa. Urobil som čo chcela a načúvaval zvukom okolo. Počul som šušťanie látky, akoby sa vyzliekala, "už môžeš."
Otvoril som oči...


Poznámka autorky: Hoyky!!! V prvom rade sa chcem ospravedlniť, že ste museli čakať na časť tak dlho... Pôvodne som túto časť mala posielať ešte 27.5. spolu s Demon in Her, no bohužiaľ, niekto bol nedočkavý sa pýtal sa na svet o pár dní skôr, ako mal... :D Ako už niektorý asi viete, už nie som viac tehotná... 28.5.2014 8:42 prišla na svet malá Dianka, takže som už pár dní šťastná mamina :) Ďalej vás chcem upozorniť, že ak ste si aj vy obľúbili pár #Niana z tohto príbehu, tak určite začnite čítať príbeh Just One Look, ktorý som začala písať :)
A ešte niečo k minulej časti: Ja veľmi dobre viem, ako funguje ochrana svedkov, len mi to proste takto pasovalo do príbehu... :)
V
enujem: (už sa začínam opakovať) Miss Nobody, Bonnie, Chloe, AlexandraMalikSmith, Monicicinka, adelie69, BarboraKvartekov, applenany a #Styleskonda (dievča moje, z tvojho komentu som sa rehotala 5 minút :D)
With all love, Your Wild Not More Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ :) xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára