štvrtok 26. júna 2014

You light up my world Part 50

 
Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part: 50. | It's to hard to say GOODBYE



V minulej časti (Later that day...)
"To je naša posledná noc," šepla Alex.
"Ja viem," šepol som. Sedeli sme na posteli v našej izbe.
"Ja... chcem ti niečo ukázať," šepla.
"Čo také?" spýtal som sa.
"Zavri oči," usmiala sa. Urobil som čo chcela a načúvaval zvukom okolo. Počul som šušťanie látky, akoby sa vyzliekala, "už môžeš."


Otvoril som oči. Stála predomnou len v spodnom prádle, čo ale viac upútalo moju pozornosť boli dve vatové štvorčeky prilepené na oboch stranách podbruška tesne nad lemom nohavičiek. Dobre som to poznal. Niekoľkokrát som mal týmto prekryté nové tetovania. Spravila si Alex tetovanie? To mi chce ukázať? Ale kedy? Ako?
"To je..."
"Odkry to," skočila mi do reči. Usmial som sa. Odlepil som prvý štvorček na pravej strane a ostal som chvíľu zamrazený na mieste. Na pravej strane mala vytetované srdce. Presne identické tomu môjmu. Keby som sa teraz postavil, myslím, že by tie srdcia boli zrkadlovo oproti sebe. Usmial som sa a pobozkal miesto, kde bolo tetovanie. Svoje srdce som si dal vytetovať, keď som zistil, že som sa do nej zaľúbil. Ako vedela? Ako vedela, že to srdce signalizovalo ju? Presunul som sa na ľavú stranu a odstránil druhý štvorček. Vykukol na mňa krásny motýľ.
"Motýľ?" spýtal som sa a trošku nechápavo. Alex sa usmiala.
"Lebo tvoje bozky sú nežné ako motýlie dotyky," usmiala sa.
"Milujem ťa," pošepol som jej a pritiahol si k sebe jej pery.
"Dnes nechcem spať. Chcem, aby si sa so mnou miloval... Celú noc," šepla nesmelo. Usmial som sa a pritiahol si ju ešte viac k sebe.
"Ako si praješ, láska," šepol som.


Rozprávač
Pomaly ju položil na posteľ a nahol sa nad ňu. Zbožňoval tieto chvíľky medzi nimi a ona tiež. Jemne si vzal jej pery a ochutnával ich v nežnom bozku, ktorý by mohol trvať aj naveky. Zároveň jeho ruky nežne hladili jej už skoro nahé telo.
"Zayn," vydýchla, keď sa rukou dostal až príliš blízko k jej lonu. Zayn zbožňoval, keď vyslovila jeho meno. Zbožňoval, keď ho vyslovila, zbožnoval, keď  ho zavzdychala, zbožnoval, keď ho vykríkla v návale rozkoše. Keď počul zvuk svojho mena vychádzajúceho z jej úst, išiel sa zblázniť.
"Zayn," zopakovala znova, teraz však už mierne namosúrene. Nechápavo sa od nej odtiahol a zadíval sa jej do očí.
"Toto musí preč," žiarivo sa na neho usmiala a pretiahla mu tričko cez hlavu. Zayn sa zasmial. Sám si vyzliekol nohavice a vrátil sa k nej. Jeho pery sa však nevrátili k tým jej, ale zakotvili na jej krku, pomaly z neho postupujúc dolu k hrudi. Jeho ruky zablúdili pod jej chrbát k zapínaniu krajkovej podprsenky a rýchlo ho rozopol. Odhodil ju niekam do izby a zvona sa vrátil ku krku. Keď sa dostal k jej prsiam a začal ich láskať, Alex zaplietla svoje prsty do jeho vlasov.
Zayn neznášal, keď sa mu niekto hral s vlasmi, no jej by to dovolil hocikedy, zvlášť v takejto intímnej chvíli. Len sa pousmial a naďalej sa venoval jej prsiam, zatiaľ čo ona mu prstami blúdila vo vlasoch a sem-tam za ne jemne zaťahala, zvlášť, keď sa jeho pery začali hrať s jednou jej bradavkou.
Alex mala zatvorené oči a užívala si každý jeden Zaynov dotyk. Na chvíľku jej napadlo, že je to možno naposledy, tú myšlienku však rýchlo zahnala preč z hlavy. Jej prsia okupovali jeho pery a ruky a jej ústa opúšťali tiché vzdychy. Keď sa jedna jeho ruka prebojovala až do jej lona, šla sa zblázniť od túžby. Vedela, že na takéto hrátky majú celú noc, no teraz už chcela jeho.
"Zayn," vydýchla a svoje ruky začala presúvať z vlasov po jeho chrbte až k lemu jeho treniek. Vošla pod ne prstami a zadok mu stisla v rukách. Zayn zavzdychla a prehol sa v chrbte, čím docielil, že sa ich rozkroky o seba dráždivo otreli. Alex začala trenky z jeho tela zťahovať dolu. Zayn sa odtiahol a vyzliekol si ich sám. Potom ešte rýchlo zbavil Alex posledného kusu látky a znova si ľahol späť medzi jej nohy. Spojil ich pery vo vášnivom bozku a ich telá do seba znova zapadli, ako dve kúsky puzzle...

 
https://www.youtube.com/watch?v=qWsyUkkYerg  - pustite si k čítaniu)
Alex ležala s hlavou položenou na Zaynovej hrudi. Bolo skoré ráno, asi tak šesť hodín. Zayn zaspal len pred malou chvíľkou.
Milovali sa... Milovali sa niekoľko ráz a keď už ani jeden nevládal, ležali v posteli a mazlili sa. Alex v kútiku duše vedela, že na túto noc nechce nikdy zabudnúť  a ani na ňu nezabudne.  Vymotala sa zo Zaynovho objatia a posadila sa na posteli. Podišla k dvom kufrom a zloženej prenosnej postieľke pri dverách. Smutne si povzdychla.
"Je to tu... Musím odísť," šepla si sama pre seba. Vzala papier a napísala naň na rozlúčku pár riadkov. Zložila ho a položila na posteľ vedľa Zayna. Potom šla do izby k Lacey. Jej zlatíčko ešte spinkalo. Opatrne ju prezliekla a uložila si ju do náruče. Vzala mobil a vytočila číslo človeka, ktorým si bola istá, že jej v tejto situácii pomôže.
"Ahoj Alex."
"Ahoj, Paul. Mohol by si prísť. Chcem odísť, kým spia. Bude... Bude to tak lepšie," vydýchla do telefónu.
"Samozrejme, hneď som tam," povedal Paul a zložil. Alex sa vrátila do spálne. Po asi pätnástich minútach počula vchodové dvere.
"Môžeme?" spýtal sa Paul berúc do rúk Alexine kufre. Alex prikývla.
"Dobehnem ťa," povedala a otočila sa k posteli, kde spal Zayn. Paul chápavo prikývol a opustil izbu. Alex sa nahla k Zaynovi a nežne ho pobozkala na pery. Chvíľku sa na neho dívala, len tak si užívala pohľad na svojho milovaného, ktorý vyzeral tak dokonalo, ešte aj keď spal.
"Dovidenia, Zayn. Milujem ťa."
S týmito slovami odišla zo Zaynovej izby a aj z domu. S Lacey v náručí nasadla do Paulovho auta a nechala sa odviesť ďaleko od neho... Od svojej životnej lásky...


Drahý Zayn,
prepáč mi, že odchádzam takto, ale ďalšie lúčenie by som už nezniesla. Už teraz mi chýbaš.
Nechcem písať ZBOHOM, pretože to znie, akoby sme sa už nikdy nemali vidieť. Ja však stále verím a dúfam, že čoskoro budeme zvona spolu.
Takže dovidenia, Zayn. Milujem ťa.
Alex


________________
Poznámka autorky: Ták čo myslíte?? Je toto koniec? Nie je toto koniec? Bude to navždy? Vrátia sa k sebe?Ja viem, vy chcete, aby sa láska Zayna a Alex skončila Happy endom... Verte mi, urobím čo bude v mojich silách, aby to tak bolo ;)
Venujem: ako obyčajne všetkým tým, čo komentovali :)Love YA! Your Wild Tired Crazy Mofo ♀Alex♀

1 komentár:

  1. Ehm ehm ehm.... tak ja si sem na chvíľku neprídem a ty ich od seba pošleš preč?? NO NO NO!!! a dúfam, že ani nesnívaš o tom, že toto je koniec, lebo si ťa nájdem a ver mi, dobre to nedopadne moja zlatá!
    #HAPPYEND!!!
    PS: zbožňujem ťa xx
    #Styleskonda

    OdpovedaťOdstrániť