štvrtok 19. júna 2014

I'll save her!! For me... 4/4



Title: I'll save her!! For me...
By: Beatrix Pinekely
Part: 4/4
Voľné pokračovanie "Prečo nie rovno všetkých piatich?" & "They think, I'm bitch!"






V minulej časti:
"Vezmi si veci, odveziem ťa k Anas," povedal a ani sa na mňa nepozrel.
"Harry, prosím..." šepla som. Chcela som, aby sa na mňa aspoň pozrel.
"Choď do auta!" povedal. Celú cestu na mňa ani nepozrel. Vyložil ma pred Niallovým bytom a odišiel...
Fuck! Prečo vždy ja musím všetko pokaziť?


Rozbehla som sa do Niallovho bytu a rýchlo bežala do svojej izby.
"Afa, čo sa stalo?" počula som za sebou Nialla, no ignorovala som ho. Hodila som sa na posteľ a plakala. Ako som to všetko mohla takto dosrať? Harry si teraz o mne musí myslieť hrozné veci! Pane bože! Prečo je život taký nefér? A prečo som ja taký debil? Prečo si veci domýšľam, miesto toho, aby som sa spýtala, ako to je v skutočnosti?
"Afa, čo sa stalo? Môžeme ísť dnu?" počula som Anas spoza dverí. Neodpovedala som. Dúfala, som že ich to odradí a odídu. Anas však moje mlčanie zrejme vzala ako súhlas.
"Afa, povedz mi čo sa stalo. Ublížil ti nejako Harry? Čo spravil?" prihovárala sa mi a hladila ma po chrbte.
"Nič... To ja... Som krava!" zavzlykala som sa.
"No pokiaľ viem, tak z čisto biologického hľadiska si človek, nie krava," prehlásil Niall. Zrejme sa ma snažil rozveseliť. Na chvíľku to aj zabralo.
"Afa, povedz mi, čo sa stalo?" spýtala sa Anas. Povzdychla som si.
"Ja... Zle som si vysvetlila jeho správanie. Myslela som si, že odo mňa niečo chce, za to, že ma zachránil. A povedala som mu to. On sa nahneval a odviezol ma sem a nahnevaný odišiel. Pokašľala som to. Musí si o mne myslieť, že som obyčajná k**va," povedala som.
"Ale no ták! Čo vy dve s tým slovom máte! Takým dvom krásnym slečnám tak hanlivé slovo nepristane," rozhodil rukami Niall. Anas sa na Nialla jemne usmiala a stisla mu ruku.
"Vieš, jeden človek mi pred nedávnom povedal: ´Nie si taká, ako si o sebe myslíš. Nechaj ma svojou láskou dokázať ti opak.´ To musíš urobiť aj ty. Nechaj Harryho, aby ti svojou láskou dokázal opak," usmiala sa Anas.
"Ale on ma zrejme neznáša," šepla som zničene.
"Videla som, s akou láskou na teba dával pozor, keď som ťa viezli v aute, aj to s akou láskou a nehou ťa prenášal do lietadla, opatrne, aby ťa nezbudil, alebo ti neublížil. Človek, ktorý ma v očiach toľko lásky nedokáže nenávidieť," pousmiala sa.
"Možno je teraz nahnevaný, ale jeho to prejde. Daj mu dva dni, potom choď za ním a porozprávajte sa. Uvidíš, že všetko sa vyrieši," dodal Niall.
"Obe sme spravili chyby. Myslím, že to máme v rodine, že vždy najprv musíme všetko pokašľať a dostať sa na dno, aby sme mohli byť šťastné. Ale ver mi, že nech sa deje čokoľvek, teraz sme spolu a spolu to zvládneme," usmiala sa Anas objala ma. Hneď na to nás objali ešte jedny ruky a Niall nás začal drtiť vo svojom medveďom objatí.
"Neboj švagrinka, všetko bude dobré," pošepol Niall.


Dva dni neskôr... (Pohľad Afa)
"Milujem ťa," pošepol Harry. Usmiala som sa.
"Aj ja teba," šepla som a znova sa prisala na jeho pery.
"Neboj sa, budem nežný," pošepol mi do ucha a jemne ho skusol medzi zubami. Vzápätí som pocítila silný tlak tam dole, potom trochu bolesť. Vošiel do mňa až príliš rýchlo. Privrela som oči a snažila sa tú bolesť prekonať. Harry ma pusinkoval po celom tele a dával mi čas, aby som si zvykla. Pomaly sa pohol a znova na chvíľu strnul. Díval sa mi pritom priamo do očí. Po chvíľke sa znova pomaly pohol a to už moje pery opustil jemný vzdych. Harry sa začal pohybovať už bez prestávok. Omotala som mu nohy okolo pása, aby som ho mala ešte bližšie k sebe. Rukami som sa mu hrala vo vlasoch a sem-tam za ne zaťahala.
"Harry, ešte," šepla som.
"Nenáhli sa. Aj tak sa nemôžeš urobiť. Je to len sen," zašepkal mi do ucha.


***

Prudko som sa posadila na posteli a ťažko dýchala. Čo to bolo, pane bože? Naozaj to bol len sen... Bol tak živý. Pane bože! Pozrela som na hodinky. Bolo 11. Veď dnes som mala ísť za Harrym! Vyletela som z postele ako raketa a zamierila hneď do kúpeľne. Osprchovala som a po tom sne, čo som pred chvíľou mala som sa rozhodla aj oholiť... Všade... Vrátila som sa do izby a vybrala si to najkrajšie spodné prádlo, aké mám. Zabalila som sa do županu a začala sa prehrabovať v skrini...


***

Už pol hodinu som sa prehrabovala v mojej skrini. Všetky veci som už mala vyhádzané na zemi, no nič sa mi nepáčilo. Vletela som do Nanasiinej izby. Bolo mi jedno, že som ich vyrušila v ich nežnostiach, teraz mám oveľa väčší problém.
"Afa! Nevieš klopať?" skríkla Anas.
"Pokojne pokračujte, ja len potrebuje nájsť niečo na seba," povedala som.
"Prečo to nehľadáš v svojom šatníku?"
"Lebo tam som nič nenašla," odpovedala som prehrabujúc sa v tom jej.
"Spravíš mi tu neporiadok a uškrtím ťa," upozornila ma.
"Tak si daj pozor, aby si to stihla a Harry to nespravil skôr, ako ty," povedala som jej.
"Ideš za Harrym?" spýtala sa Anas.
"Nie, za Abrahamom Lincolnom," povedala som ironicky.
"On ešte žije?" spýtal sa Niall. Obe sme na neho pozreli, či je v pohode. Niall sa na nás len zazubil a hodil sa späť do vankúšov.
"Anyway... Ako si ten svoj outfit predstavuješ?" spýtala sa Anas.
"Netuším," povedala som.
"Tak čo presne hľadáš?" spýtala sa.
"Tiež neviem," povedala som a ďalej sa zúrivo prehrabovala v jej skrini.
"Pusť ma tam," zasmiala sa Anas a odtiahla ma preč od jej skrine. Chvíľu rozmýšľala, potom vybrala nejaké kraťasy a ešte dve veci, "na, toto si obleč."
"Dík," usmiala som sa a utekala späť k sebe. Obliekla som si veci čo mi dala a obzrela sa v zrkadle. Páčilo sa mi to. Veľmi! Spravila som si make-up a účes. Zakričala som rýchle čaute tým dvom holúbkom a vybehla som z domu, kde ma už čakal taxík. Nasadla som a nechala som sa odviesť pred Harryho byt. Privolala som si výťah, vyviezla sa na patričné poschodie a zaklopala. Dvere sa po chvíľke otvorili, nestál tam Harry ale nejaké dievča.
"Harry, máš návštevu," zakričala dnu do bytu. Mala na sebe len tričko, ktoré bolo vidno, že je pánske.. Harry si rýchlo našiel iné dievča na milovanie... Chcelo sa mi plakať. Prečo som bola taká hlúpa? Načo som sem chodila? Otočila som sa na podpätku a ušla. Zbehla som dve poschodia dolu, potom som si vzala výťah a odviezla sa úplne na prízemie. Vybehla som von z bytového komplexu a utekala, až kým som nedošla k nejakému parku. Tam som si sadla na lavičku a rozplakala som sa. Prečo som bola vtedy taká hlúpa. Ja hlúpa som si myslela, že ma miluje. Anas s Niallom ma o tom celý čas presviedčali. A on si našiel inú hneď na druhý deň. Zacítila som na sebe kvapôčky vody. Rozpršalo sa, no mne to bolo jedno. Ďalej som sedela na lavičke a schúlená do klbka plakala.



Pohľad Harry
"Koho?" spýtal som sa.
"Už nikoho," šepla Lou zmätene.
"Čo? Nechápem," povedal som.
"Tak keď som otvorila dvere, tak tam stálo dievča. Myslím, že to bolo to dievča, ktorej fotku si mi ukazoval. No keď som otvorila, tak sa otočila na opätku a ušla," vysvetlila.
"Čo sa deje?" vošiel do obývačky Tom s Lux na rukách.
"Azza!" zapišťala Lux. Vzal som ju na ruky a postrapatil jej vlásky.
"Si si istá, že to bola ona?" spýtal som sa.
"Nie som, ale podobala sa na ňu," povedala Lou. Z vrecka som vybral mobil a zavolal Niallovi.
"No?" spýtal sa Niall namosúrene.
"Je Afa doma?" spýtal som sa.
"O čo ti ide? Veď išla za tebou. O takomto čase už mala byť dávno u te... Č si jej urobil?!" posledné slova zvrieskol.
"Ja nič... Otvorila jej Lou, vieš že u mňa aj s Tomom a Lux prespali, ona s to zrejme zle vysvetlila a ušla," povedal som.
"Ale Harry, ona Londýn vôbec nepozná!" zvrieskol Niall.
"Nájdem ju," povedal som a zložil, "musím ísť," povedal som rýchlo, vrátil som Lux Tomovi a bežal von z bytu. Na ulici som sa ľudí pýtal, či ju tade nevideli bežať a ukazoval som im fotku na mobile. Nik si ju však nevšimol. Aby toho nebolo málo, ešte aj pršať muselo začať. Ďalej som sa pýtal ľudí, aj keď tých už veľa nebolo. Všetci sa šli skryť pred dažďom.
"Áno, prebehla tade tak pred štvrť hodinou a bežala do parku," odpovedal mi jeden pouličný predavač. Poďakoval som sa mu a rýchlo utekal tým smerom.
"Daj mi pokoj! Pusti ma," počul som krik pár metrov odo mňa. Hneď som ten hlas spoznal. Utekal som tým smerom. Videl som, ako Afu nejaký muž obchytkával a ona sa zúrivo bránila. Z vrecka som vytiahol vreckový nožík, čo som pred pár dňami vzal Afe, keď ma ním ohrozovala v tom bordeli. Od vtedy som ho nosil stále zo sebou. Priložil som ho tom mužovi popod krk o odtiahol ho od Afi.
"Ak svojho kamoša nevieš udržať v nohaviciach, mal by si s tým niečo robiť. Trebars si ho dať odrezať a nie otravovať nevinné dievčatá," sykol som mu do ucha.
"No tak, kamarát, ja som len srandoval. To bola len zábavka. Jej sa to páčilo," povedal ten človek.
"Tak jej sa to páčilo, hej? A čo keby sme si mi teraz zahrali podobu hru? Ja ťa budem bodať nožom do brucha a tebe sa to bude páčiť a bude to len hra. Čo ty na to povieš?" spýtal som sa ho.
"Nie... Prosím... Nechaj ma," zakňučal.
"Vypadni odtiaľto, zbabelec," pustil som ho a kopol do neho, "ale ak ťa ešte raz uvidím ubližovať nejakej dievčine, ten nôž skončí v tebe, to si zapamätaj. Afa, poď," povedal som.
Afa ku mne s plačom pribehla. Vydvihol som si ju do náruče a ona sa ku mne vysilene pritúlila. Rýchlo som kráčal k môjmu bytu, aby sme čo najskôr boli preč z toho dažďa.
Len čo som vošiel do bytu, hneď som ju odniesol do kúpeľne.
"Upokoj sa a osprchuj. Donesiem ti nejaké oblečenie od Lou, dobre?" povedal som jej. Neodpovedala mi, len stále plakala. Vyšiel som z izby a šiel za Lou.
"Lou, nepožičiaš mi nejaké oblečenie?" spýtal som sa.
"Dávaš sa na travesty?" spýtal sa Tom.
"Ha ha... To pre Afu. Premokla v parku," povedal som.
"Tu máš," usmiala sa Lou.
"My už odchádzame. Voda je už opravená, takže sa môžeme vrátiť do svojho bytu," povedal Tom.
"Dobre tak veľa šťastia," usmial som sa na nich, "ahoj Lux," sklonil som sa a pobozkaj ju na čelo. Vzal som oblečenie a zamieril rovno späť do mojej izby. Zaklopal som na dvere kúpeľne. Nepočul som vodu, tak som pomaly otvoril dvere a vošiel. Afa sedela na zemi ešte stále oblečená v tých premočených veciach s tvárou v dľaniach.
"Afa, budeš chorá," povzdychol som si.
"Choď sa starať o svoju priateľku," šepla. Takže ona si myslela, že Lou je moja... Nedalo mi to, musel som sa rozosmiať.
"Ale no tak, zlatko. Vážne si nespoznala Lou Teasdale?" zasmial som sa, "boli tu s Tomom aj Lux dva dni, lebo im nešla voda v byte."
"Vážne?" spýtala sa.
"Hej, ale teraz sa musíš dostať z tých mokrých vecí, aby si mi neochorela," pošepol som. Vzal som z poličky nad zrkadlom štipec, čo si tu Gemma minule zabudla a vypol som jej mokré vlasy dohora. Donútil som ju postaviť sa a začal jej rozopínať blúzku.
"Vyzleč sa, dobre?" šepol som jej a začal napúšťať vaňu, "vlez do vane. Nebudem sa pozerať," dodal som a zavrel oči. Počul som tiché kroky po dlažbe a potom už len čľapnutie, ako vkĺzla do vody. Zo skrinky som vybral dve uteráky a spolu s oblečením som ich položil na poličku neďaleko vane. Afa sa neozvala. Len ticho sedela vo vani a pozorovala ma.
"Nechoď preč," povedala, keď som odchádzal, aby sa mohla v pokoji vykúpať a aby som sa mohol konečne vyzliecť z tých mokrých vecí, čo som mal na sebe.
"Potrebujem sa prezliecť a umyť. Tiež som celý mokrý," ukázal som na seba. Niečo v jej očiach ma ale donútilo ostať. Povzdychol som si a sadol si na zem vedľa vane.
"Chcela som sa ti ospravedlniť. Za to ako som sa zachovala pred pár dňami," šepla smutne.
"To je už zabudnuté," šepol som jej, "chcel som ísť za tebou už na druhý deň, no Niall mi povedal, že tomu mám dať čas. Chcel som ísť dnes, ale predbehla si ma." Afa sa na mňa chvíľu mĺčky dívala. Pohľad som jej opätoval a snažil sa nevnímať napätie, čo medzi nami rástlo.
"Nesmieš ju pobozkať! Po tom, čo sa jej dnes stalo ju len viac vystrašíš!" opakoval som si v duchu, no moje telo ma nepočúvalo. Než sme sa obaja stihli spamätať, naše pery už boli natisnutú na sebe vo vášnivom bozku. Nadvihol som sa z sedu, aby som sa k nej dostal bližšie. Vtiahla ma k sebe do vane. Pretočil som nás, aby sedela na mne a vychutnával si naše bozky snažiac sa ignorovať, že na mne sedí nahá...Už tak som porušil všetky pravidlá, čo som si ohľadom vzťahu medzi nami dvoma určil. Keď mi vyzliekla mokré tričko, nebránil som sa, no keď mi začala vyzliekať nohavice, zastavil som ju.
"Nerozmýšľaj," šepla, "prosím, potrebujem zabudnúť. Na všetko zlé."
Neodpovedal som, len znova spojil naše pery. Nie, dnes je ešte skoro, no malé potešenie jej môžem dopriať. Len dnes... Výnimočne. Odpojil som naše pery a vyliezol z vane. Vzal som uterák a podal ho Afe. Zabalila sa do neho. Vzal som si druhý, rýchlo som sa vyzliekol z mokrých šiat a uterák si uviazal okolo pása. Nadvihol som Afu do náruče a ona si nohy obmotala okolo môjho pása. Vyniesol som ju z kúpeľne a položil na posteľ. Nežne som sa hral z jej telom. Bozkával som ho, hladkal som ho. Páčilo sa mi, ako sa pod mojimi dotykmi chvela, a aj ma to vzrušovalo, no vedel som, že dnes to ešte nebude. Nie, dnes ešte nebudem v nej. Na to je ešte čas... Avšak, jej trošku blaha dopriať môžem...
Rukou som zablúdil medzi jej nohy a jemne ich odtiahol od seba. Začal som jej dráždiť klitoris. Jej telo sa ešte viac začalo chvieť a jej pery opustil jemný vzdych. Začal som jej bozkávať krk a druhou rukou sa hral z jej prsiami. Pomaličky, ale isto som ju viedol k orgazmu len takýmto jemným dráždením.
Prudko sa prehla v chrbte, jej telo stuhlo a jej ústa opustil vzdych môjho mena. Usmial som sa sám pre seba, zatiaľ čo Afa sa spamätávala zo svojho orgazmu. Vtiahol som si ju do náruče a prikryl nás. Nechápavo sa na mňa pozrela.
"Nie dnes, zlatko... Všetko by sme tým skazili. Unáhlili. Naša láska sa bez toho zaobíde, uvidíš," pošepol som jej do ucha.
"To myslíš, že sa ma už ani nedotkneš? Tým spôsobom..." spýtala sa a jej líčka sa zaliali červeňou. Bola tak rozkošná.
"Zatiaľ nie, miláčik, ale aj na to príde. Neskôr..." šepol som jej a venoval jemný bozk.
"Ale... ty potrebuješ..." začala koktať a znova sa červenala, ba ešte viac, ako predtým. No tak som trošku vzrušený, no. Ale ovládnem sa. Dnes už som pravidiel porušil dosť.
"Z časti je to tvoja vina. Nemôžem za tu, že ma tak vzrušuješ," zaškeril som sa na ňu.
"Tak pokračujme a..." prerušil som ju.
"Nie zlatko... Dnes nie. A teraz už spinkaj. Ja si ešte idem dať sprchu," pošepol som.
"Môžem ísť s tebou?" spýtala sa. Zasmial som sa.
"Prestaň sa tak náhliť, Afa. Na všetko máme čas. Spinkaj už, hneď sa vrátim," pošepol som a pobozkal ju na čelo. Vyliezol som z postele, vzal si čisté trenky a nahý šiel do kúpeľne. Keď som z nej vyšiel, Afa sedela na posteli zababušená v prikrývke.
"Je ti zima?" spýtal som sa. Prikývla. Vybral som zo skrine trenky a tričko a dal jej ich. Obliekla si ich a ľahla si späť do postele. Vliezol so k nej a pritiahol ju k sebe.
"Teraz ma už prosím ťa konečne počúvni a poď spať," pošepol som jej a pobozkal ju na čelo, "ľúbim ťa."
Jej očká sa jemne rozžiarili a usmiala sa.
"Aj ja teba," zašepkala a pritúlila sa ku mne. Po chvíľke už izbou bolo počuť iba jej tichý pokojný dych. Usmial som sa a tiež zavrel oči.



Poznámka autorky: Ja viem, som hrozná a musím sa vám s niečom priznať... Túto časť som mala napísanú už dva týždne po predchádzajúcej... Bohužiaľ som bola taká šikovná, že sa mi podarilo vymazať z PC pár súborov a bohužiaľ aj toto. Po tom som sa na to vysrala a rozhodla som sa že, pokračovanie nebude. Že tento príbeh už nedopíšem... Nakoniec som sa ale predsa len rozhodla dopísať to, lebo som dostala jeden nápad... Ten nápad nie je to, čo ste teraz čítali. S určitosťou vám môžem povedať že bude ešte jedno (posledné) pokračovanie, na ktoré sa môžete tešiť už čoskoro... Ja viem, moje čoskoro je houby platné, no ale tak budem sa snažiť si túto reputáciu napraviť ;)
PS: Rozpísala som sa riadne, čo??? :D
Venujem: luss, luc, Killed Babydoll, Mitchel, bara, paja, IzabelaTomlinson2, IvanKa3, Mia_Mimi151, paja_56
Love YA! Beatrix Pinekely :)

1 komentár:

  1. "Ideš za Harrym?" spýtala sa Anas.
    "Nie, za Abrahamom Lincolnom," povedala som ironicky.
    "On ešte žije?" spýtal sa Niall.
    :D :D :D :D :D :D :D :D

    ehm... pripomeň mi, že pri čítaní tvojich poviedok nesmiem piť vodu,... ďakujem :D Skoro som sa utopila... Takto to nejde, budeš ma mať na svedomí... :D :D :D šup šup šup, rýhclo napíš to posledné pokračovanie prosím :D

    #StylesKonda

    OdpovedaťOdstrániť