nedeľa 8. júna 2014

Demon in Her Part 4

 
Title: Demon in Her
By: ♀Alex♀
Part 4 | First visit




Rozprávač:

Aj keď to miesto pôsobilo útulne, niečím mu naháňalo hrôzu. Kdesi vnútri ho znepokojovalo, že Bella je tu sama. Vošiel dnu a poobzeral sa okolo seba.


Pohľad Harry
"Pomôžem vám?" spýtala sa ho nejaká sestrička.
"Áno, prišiel som pozrieť Bellu Bower," povedal som. Sestrička sa na mňa čudne pozrela.
"Deje sa niečo?" spýtal som sa nervózne.
"Nič, len ste prvá návšteva, odkedy ju sem umiestnili. Nik ju tu ešte nebol pozrieť," mykla plecami sestrička.
"Aha. Mohol by som ju teda vidieť?" spýtal som sa.
"Najprv budete musieť ísť za jej lekárom. Doktor Hoofer má dvere na konci chodby." povedala a ukázala smerom pred seba.
"Ďakujem..."
"Liah," usmiala sa na mňa.
"Harry," usmial som sa a podal jej ruku, "rád som ťa spoznal." Potom som sa vybral rovno za lekárom. Zastal som pred dverami a zaklopal.
"Ďalej," ozvalo sa spoza dverí a tak som pomaly vstúpil dnu.
"Dobrý deň, ako vám môžem pomôcť?" spýtal sa.
"Som Harry Styles. Prišiel som pozrieť Bellu Bower," povedal Harry.
"Vy ste ten, čo..." nedokončil lekár vetu.
"Áno, som ten, na koho zaútočila. Chcem vedieť, prečo to urobila. Nechápem to. Chcem povedať, obaja sme boli zamilovaní. Náš vzťah bol stále silnejší... Proste to nechápem," povedal som.
"To nevieme ani my. Bella je veľmi komplikovaný prípad. Prakticky nevieme o ničom z jej života. Myslím, že tá strata pamäte bola následkom nejakého traumatického zážitku, na ktorý sa snažila zabudnúť, no keďže sme sa nemali koho spýtať, nevieme to potvrdiť," povedal doktor Hoofer.
"No... Nikdy sa nezmierila zo smrťou svojich rodičov. Môže to byť to?" spýtal som sa.
"Je to možné. Viete, pacientka si zrejme snažila tú spomienku vyblokovať z mysle no vyblokovala si úplne všetky spomienky. V takom prípade je liečba celkom jednoduchá a pacientka by mohla byť v poriadku do dvoch rokov, možno aj skôr," povedal doktor.
"Dvoch rokov? Chcete povedať, že 19 ročné dievča má stráviť dva roky svojho života v blázninci?" spýtal sa Harry, značne vyvedený zmiery. Predstava, že by som mal byť bez nej dva roky ma privádzala do šialenstva.
"Po prvé, my nie sme blázninec, ale sanatórium. Po druhé. Nemusí to byť tak dlho. Záleží na tom, ako bude pacientka spolupracovať a aj na iných rôznych faktoroch. Ste si istý, že nie je nič iné, čo by ju mohlo nejako psychicky traumatizovať?" spýtal sa lekár. Chvíľu som uvažoval, no nič iné mi neprišlo na um.
"Nie, nič iné mi nenapadá," povedal som nakoniec rozhodne.
"Fajn. Nastavíme podľa toho liečbu a uvidíme, ako na ňu bude reagovať," usmial sa lekár.
"Mohol by som ju vidieť?" spýtal som sa.
"Snáď áno, ale len na chvíľku. Zrejme vás ani nespozná," poznamenal lekár.
"Mne to nevadí. Ja ju potrebujem vidieť," povedal som.
"Liah vás za ňou vezme," prikývol lekár.
"Ďakujem," usmial som sa. Vyšiel som von. Pár metrov odo mňa stála Liah a rozprávala sa s jedným z pacientov.
"Liah?" prihovoril som sa jej.
"Áno, Harry?" spýtala sa a s úsmevom sa ku mne otočila.
"Lekár povedal, že ma máš vziať za Bellou, " vysvetlil som jej. Chápavo prikývla.
"Poďte so mnou," povedala. Nasledoval som ju...



Poznámka autorky: Ja viem, zatiaľ je to také... Suché... Ale ono sa to začne zamotávať, keď sa Harry bude dostávať hlbšie a hlbšie k tajomstvám Belly :)
Venujem: Bonnie, Miss Nobody, Stylesonka001
With all love Your Wild Not More Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ :) xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára