nedeľa 8. júna 2014

Just One Look Part 1

 
Title: Just One Look
By: ♀Alex♀
Part 1. | Knowing you...
 
 

Odišla s Harrym v jednom v aute. Bože, ako ma to strašne štve. Dúfam, že v štúdiu budem mať čas sa s ňou rozprávať osamote! Nie, proste ju Harrymu nenechám! On si len zas zaflirtuje a potom sa na ňu vykašle. Nie, musím ju ochrániť pred takým sklamaním.
"Niall, čo ti je? Tváriš sa, akoby si chcel niekoho zavraždiť," zasmial sa Liam. Len som pretočil očami a ignoroval ich. Díval som sa von oknom na ubiehajúce ulice. Keď sme konečne zastali pred štúdiom, doslova som vyletel z auta. V štúdiu som si všimol, že Harryho pohľad málokedy mieril k Dianinej tvári, skôr k jej prsiam. To ma ešte viac nasralo.
"Prídu za nami aj El a Dan?" spýtala sa Alex.
"Yop, moja Mrkvička a Mummydirectioner tu budú do dvoch hodín," odpovedal jej Louis. lepšie povedané, zaškeril sa.
"Louis! Vieš, že Dan nemá rada, keď ju tak voláš," upozornil ho už snáď po tisíci raz Liam.
"Ale teraz tu nie je, takže to nepočuje," žmurkol Louis na Liama. Pretočil som očami.
"Bože môj," zasmiala sa Diana. Ten zvuk... Jej smiech... Akoby som počul rajskú hudbu...
"Čo?" spýtal sa jej Louis.
"Vy ste vážne tak strelení, ako sa o vás hovorí," zasmiala sa. Musel som priznať, že má pravdu.
"Áno, to sme my, piati idioti," zasmial sa Hazz.
"Hovor za seba," oponoval mu Liam. Znova sa začali naťahovať. Niekedy sa správajú ako malé deti. Ale Diana sa na nich dobre zabávala a keď sa usmievala ona, nemohol som si pomôcť a tiež som sa musel usmiať.
Chalani sa samozrejme začali predvádzať a robiť kokotiny. Veď prečo nenahrávať pesničky a stáť pri tom na hlave. Debili jedni! Roztrepali mi moju obľúbenú gitaru. Potom som sa už s nimi odmietol baviť. Ale na druhej strane som dostal príležitosť hovoriť s Dianou.
"Idioti!" zašomral som na nich.
"Ale no ták, veď si kúpiš novú," zasmiala sa Diana.
"Lenže Lindu len tak niekto nenahradí," mykol som plecami.
"Ty si jej dal meno?" rozosmiala sa Diana.
"Len sa smej! Pre mňa je to vážna vec!" zachmúril som sa.
"Fajn, už a nesmejem. Chudáčik môj. Chudák Linda. Netreba jej spraviť pohreb?" spýtala sa Diana. Na perách sa jej stále pohrával úsmev, aj keď sa snažila byť seriózna.
"Nestrieľaj si zo mňa," šepol som a snažil sa ďalej hrať zničeného.
"Nie, ja to myslím vážne! Pozveme všetkých priateľov tvojich, aj jej. Všetky jej kamarátky gitary, aby sa s ňou dôstojne rozlúčili! Uvidíš, bude to magické," hovorila Diana.
"Tak ty neprestaneš," zaškeril som sa na ňu a začal ju štekliť.
"Nie, dosť! Fajn, už prestanem, len ma nechaj," kňučala.
"Žiadne fóry o Linde?" spýtal som sa.
"Žiadne, fakt, len ma už nechaj," kňučala. Usmial som sa a prestal ju štekliť.
"Pako!" zašomrala a buchla ma do ramena. Teraz, keď sme sa rozprávali, všimol som si, že nemá Londýnsky prízvuk, ale prízvuk, ktorý som veľmi dobre poznal.
"Ty si z Írska?" spýtal som sa.
"Hej, z Dublinu. Ako si to zistil?" spýtala sa udivene.
"Tvoj prízvuk," zasmial som sa a ona sa začervenala.
"Neznášam to! Už som tu v Londýne dlho a ešte stále sa neviem zbaviť toho Írskeho," zašomrala.
"A ani sa nesnaž. Tvoj prízvuk je to najkrajší, aký som kedy počul," usmial som sa na ňu. Znova sa jemne zapýrila.
"Ehm... Tak ďakujem," zašepkala.
"Horan, si na rade," zakričal na mňa Harry. Mal som chuť jednu mu streliť. Len čo som sa postavil, Harry zaujal moje miesto vedľa Diany. Tá sa červenala, ešte si k nej len sadol.
Serie ma! Ten Styles ma nehorázne serie! Ale ešte si nevyhral! Ešte nie...



Poznámka autorky: Prvé diely budú len a len z Niallovho pohľadu. Ešte neviem, koľko ich bude, ale proste tak skoro nečakajte Dianin pohľad a ak aj, tak len strašne krátky. Teraz ide o Nialla a o jeho vojnu s Harrym, o ktorej nik nevie, dokonca ani ten dotyčný protivník :D
Časť venujem: Carol-SteCarol, Bonnie, Miss Nobody, hel, Diana
With all love Your Wild Not More Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ :) xx

1 komentár:

  1. Och... super!!! teším sa na #Nianu :D super nápad :) a ten Niall.... n proste niečo chutnučké :3 och... asi sa nad ním rozplyniem... to ako zlato žiarli... júúúj :3

    #StylesKonda

    OdpovedaťOdstrániť