pondelok 28. apríla 2014

You light up my world... Part 47 (2/2)

Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part: 47. (2/2) | Save me!




V minulej časti:
A ja sa zvíjam pod jeho rukami odrovnaná slastným pocitom, ktorý pulzuje celým mojím telom a nesie ma do neznáma. Cítim Zaynové pery na svojich. Prehlbujem bozk, snažím sa doň dať všetku vášeň, ktorú dokážem. Chcela som to ako ešte nikdy a chcela som, aby mu to bolo jasné. Už som necítila strach. Jediné, čo vo mne vrelo bola túžba...




Zayn mi pomaly začal sťahovať legíny zároveň s nohavičkami. Jedným prstom do mňa vnikne. Vykríknem, je to mierne nepríjemné. Jeho pery pristávajú na tých mojich, pričom sa vo mne znova pohne prstom. To mu už zavzdychám do úst a Zayn sa jemne usmeje. Pohyby jeho ruky sa zintenzívňujú a ja vzdychám do ich rytmu. Aj keď je to veľmi príjemné, ja už chcem jeho.
"Zayn, prosím," šepnem a Zayn jemne prikývne. Vyzlieka si trenky a vzápätí do mňa pomaly vchádza.
"Si v poriadku?" vydýchne.
Prikývnem s očami doširoka otvorenými a rukami pevne zvierajúcimi jeho predlaktie. Bolesť z predchádzajúcej skúsenosti však rýchlo odchádza. Pritiahnem si Zayna za krk k svojim perám. Začíname sa bozkávať a on sa pri tom pomaly rozpohybuje. Po chvíľke presúva svoje bozky znova na môj krk. To už vzdychám hlasno snáď na celý dom. Je pomalý, nežný, akoby sa bál, že ma rozbije ako sklenenú vázu. Pane bože ako to, že cez to všetko je to tak intenzívne? Idem sa zblázniť zo všetkých tých pocitov čo cítim. Ako to, že je to zakaždým iné? Zakaždým iné, úžasnejšie, intenzívnejšie...
Myšlienky mi vyprchávajú z hlavy rovnakou rýchlosťou, ako nás Zayn nesie do výšin blaha. Nedokážem sa sústrediť na nič iné, okrem jeho očí vpíjajúcich sa do tých mojich.
Posledný pohyb, posledný hlasný vzdych, posledné krčovité zovretie plachty... Počujem trhanie látky, no teraz ma to netrápi. S posledných síl kričím Zaynovo meno a trieštim sa na kúsky, ako rozbitá sklenená váza. Cítim, ako Zaynovo telo na mňa zťažka dopadne, ale mne je to teraz jedno... Som vo svojom súkromnou siedmom nebi a nehodlám sa z neho vrátiť...
Zayn opúšťa moje telo a vytrháva ma z môjho vlastného sveta.
"Ďakujem," šepnem a otáčam sa k nemu. On sa len usmeje a pritiahne si ma k sebe. Vtisne mi bozk na čelo.
"Milujem ťa," zašepká.
"Milujem ťa," odpovedám. Znova ma nežne pobozká. Obaja sme strašne unavený, no šťastný. Zayn nás prikrýva paplónom. Môj mozog uvíta toto gesto a okamžite sa prepína do stavu spánku...
Ráno sa prebúdzam na zapípanie mobilu a tiež na bolesť brucha. Tú však ignorujem. Vezmem mobil do ruky. Všímam si, koľko je hodín... Sú dve popoludní. Ok, to ráno beriem späť... Otváram SMSku od Danielle.
"Môžeme sa vrátiť, alebo potrebujete viac času? :)"
Usmejem sa a pozriem na Zayna spiaceho vedľa mňa.
"Môžete sa vrátiť. ;)"
Rýchlo odosielam odpoveď. Nakloním sa k Zaynovi a nežne ho pobozkám na pery. Ani neviem ako, zrazu ležím pod ním a on sa na mňa pobavene vyškiera.
"Prespali sme pol dňa. O chvíľu sa vrátia ostatní," vydýchnem a dávam mu tým jasne najavo, že na žiadne hrátky nemáme čas.
"S tebou v náručí by som dokázal prespať aj 4 dni," usmeje sa a pobozká ma.
"Ty by si aj bezo mňa dokázal prespať štyri dni," zasmejem sa a brnknem mu po nose.
"To nie je pravda," protestuje.
"Ale je," zasmejem sa.
"Nie je."
"Ale áno!"
"Ale nie!"
"Ale áno!"
"Nie!"
Našu hádku preruší zaškvŕkanie Zaynovho brucha. Ako odpoveď sa mu ozve to moje. Zasmejeme sa a obaja sa vyštveráme z postele. Zaynov pohľad vzápätí strnie na posteľnej plachte. Obzriem sa tiež a v momente chápem tu miernu bolesť brucha.
"Stihli sme to len tak tak," zasmejem sa, beriem si veci a utekám do kúpeľne. Keď z nej videm von, Zayn ešte stále nechápavo hypnotizuje malú stopu krvi na plachte. Lusknem mu popred oči, aby som upútala jeho pozornosť.
"Bože Zayn! Dve slová: Menštruačný cyklus," zasmejem sa a Zaynovi mierne padne sánka.
"To som nepotreboval vedieť," pošepne a zatrasie hlavou, akoby sa snažil tú informáciu vytriasť z hlavy. Pobavene sa zachechtám na jeho výraze.
"No ták, vschop sa. Je to normálna vec. Nič hrozné. Si predsa chlap, nie?" smejem sa na ňom. Zayn sa zamračí a urazene odchádza.
"Vieš že sa správaš, akoby si to dostal ty, nie ja?" zakričím za ním.


pár hodín neskôr
Len čo som začula buchnutie vchodových dverí, rozbehla som sa k nim. S dievčatami som sa okamžite zvítala, zatiaľ čo chalani neisto postávali na boku. Pozrela som na Liama, ktorý držal na rukách Lacey. Podišla som k nemu a vzala si ju. Potom som ho rýchlo objala. Liam ostal chvíľku šokovaný, no hneď mi objatie opätoval. Hneď na to som objala aj ostatných.
"Kde máš Zayna?" spýtala sa Dan.
"V obývačke. Ešte sa spamätáva zo šoku," zasmiala som sa.
"Z akého šoku?" spýtal sa Liam.
"Z toho istého, čo si sa ráno spamätával ty," zasmiala sa Dan.
"Uvediete nás niekto do obrazu?" spýtal sa Louis. S Dan sme pretočili oči.
"Bože, majú krámy! Stačí?" zvolal Liam.
"No fúj," zvolali ostatní chalani. S dievčatami sme sa začali smiať.
"Vy vôbec nezdieľate našu bolesť," zakňučím, na čo z obývačky hneď doletí Zayn s vystrašeným pohľadom na tvári. Panebože, kde som sa to ja dostala? Ale fakt... Ako môže byť niekto tak blbý, to mi vysvetlite...
"Chlapi," zasmeje sa El.
"Nad tým, čo niekedy dokazujú, sa mi zastavuje rozum," zasmeje sa Diana.
"Už ste skončili, alebo nás budete ďalej ohovárať?" ozve sa Louis z obývačky.
"Ste horšie jak baby na trhu," dodáva Harry.
"Tí praví dvaja sa ozvali," opáči mu Diana.
"To si ako myslela?" pýta sa Harry.
"To, že vám dvom niečo povedať, tak do 15 minút to vie celý svet," stavia sa Zayn na našu stranu.
"Čo? To nie je pravda," bráni sa Louis.
"Vážne? A keď sme vám povedali, že Lou bude mať dieťa? Po chvíli to vedel celý twitter," zasmeje sa El.
"To je len jedna vec. A navyše, nepovedali ste, že nechce, aby o tom niekto zatiaľ vedel," bráni sa Louis.
"Lebo slová ,,nechaj si to zatiaľ pre seba´´ to dostatočne nevyjadrujú," smeje sa Danielle.
"Ok, takže vám dvom sa v živote s ničím nezverím," smejem sa.
"Azza! Boo!" zakričí Lacey a karhavo na nich ukazuje prštekom. Ach, moje zlatko. Všetci sa zasmejeme.
"Vidíte, ešte aj Lacey si to myslí," smeje sa Diana.
"Lee," zvolá vzápätí a naťahuje rúčky za ním. Liam sa zasmeje.
"Páni, to znie ako by som bol číňan," zasmeje sa a berie si Lacey na ruky.
"Lee! Lee! Lee!"zvýskne mu do ucha a poťahá ho za vlasy. Potom ho ale objíme okolo krku a drží sa ho ako kliešť.
"Toto robila celé dva dni, čo sme boli preč. Oficiálne začínam žiarliť," povie Dan. Zasmejem sa.
"Aj by si mala," poviem jej. Dan na mňa nechápavo pozrie.
"Lacey má crush na Liama," poviem.
"To myslíš tak, že sa zaľúbila do Liama?" pýta Zayn.
"Tak nejak. Je to úplne bežné, že dieťa vzhliada k niekomu dospelému. Tak malému dieťaťu stačí, že urobí niečo, čo by ono chcelo vedieť a je to. Je to crush, ale taký skôr obdivný a hlavne neškodný. Po tom, čo videla Nialla hrať na gitare, asi tri týždne mala crush na ňom. Lux má zas crush na Harrym," myknem plecami.
"Ako to vieš?" pýta sa Harry.
"Je jasné, že to nevidíte. Keď budete mať dieťa, pochopíte, že som vravela pravdu. Dieťa sa väčšinou upne na človeka, ktorého vída často a vy ste tu prakticky stále, takže to nie je nič divné," zasmejem sa.


Poznámka autorky: HI! pomerne dosť vecí sa rieši v tejto časti, ale dosť nepodstatných. Niečo podstatné sa ale udeje v ďalšej časti... Stane sa to, že... NEPOVIEM!!! :P POČKAJTE SI! :P Venujem: (už sa začínam opakovať) Miss Nobody, tess, TessMalik, AlexandraMalikSmith, Monicicinka, adelie69, BarboraKvartekov
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

PS: Nechoďte dolu, ak nechcete umrieť!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
 .
 .
... ja som vás varovala.... :D

1 komentár:

  1. Tak, to sa teším na tú novú časť potom, zatiaľ je to super

    OdpovedaťOdstrániť