štvrtok 17. apríla 2014

Demon in Her Part 1

Title: Demon in Her
By: ♀Alex♀
Part 1 | What? No! It can't be true!




Prebudilo ma divné pípanie. Otvoril som oči. Bol som v divnej bielej izbe.
"Bože Harry! Konečne si sa prebral," ozval sa známy hlas.
"Čo sa stalo?" spýtal som sa. Díval som sa priamo do jeho hnedých očí. Bol tu sám, čo znamená, že sa stalo niečo fakt vážne. "A kde je Bella?"
"Harry, nie. O ňu sa nezaujímaj!" odpovedal mi Liam s bolesťou v očiach. V tej chvíli mi všetko prebehlo hlavou. Všetky spomienky z toho dňa.
"Prečo to spravila?" spýtal som sa.
"Je to nejaká psychická porucha. Nepamätá si nikoho a má nutkanie zabiť každého, koho nepozná. Bella je chorá, Harry. Je zbytočné, aby si za ňou chodil. Nespozná ťa a pravdepodobne znova zaútočí," vysvetľoval mi Liam.
"Nie, moja Bella nie je blázon! Neverím," šepol som zničene.
"Je to tak, Harry. Bude lepšie, ak na ňu čo najskôr zabudneš a nebudeš sa o ňu zaujímať. Skoro ťa zabila! Teraz idem po doktora. Mal by vedieť, že si sa prebral," povedal Liam a vyšiel z izby.
"Lenže ja na ňu nechcem zabudnúť. Ľúbim ju," šepol som sám pre seba.
"Chvalabohu, že si hore," vletel do izby Louis s úsmevom od ucha k uchu. Vzápätí ma stisol v medveďom objatí.
"Au," sykol som, lebo ten prudký pohyb trochu zabolel.
"Prepáč! Niečo som ti priniesol," pousmial sa a podal mi sáčik zo značkou mojej obľúbenej cukrárne. Mojej a Bellinej obľúbenej cukrárne.
"Louis, je to prázdne," zasmial som sa, keď som ho otvoril. Louisovi zamrzol úsmev.
"Ja toho Nialla zabijem," sykol a vybehol z izby.
"Páni, nenaháňajte sa po nemocnici, ináč budem musieť zavolať ochranku!" rozoznel sa chodbou piskľavý hlas nejakej sestričky. Vzápätí vošiel dnu doktor.
"Ako sa cítite, pán Styles?" spýtal sa.
"Zmätene," odpovedal som mu.
"To je normálne. Bol ste mimo skoro dva týždne," odpovedal mi doktor, "bolí vás niečo? Hlava, rana?"
"Nie. Len nesmiem robiť prudké pohyby," povedal som, "kedy budem môcť ísť domov?"
"Budete tu musieť ostať ešte aspoň týždeň. Uvidíme podľa toho, ako sa vám bude tá rana hojiť," povedal doktor.
"Ehm... dobre," povedal som.
"Prídem vás skontrolovať večer," povedal lekár a odišiel z izby.



Pohľad Niall

Stále som nechápal, čo sa vlastne stalo. Bolelo ma to. Bella mi bola ako sestra. Boli sme si jeden druhému bútľavou vŕbou. A teraz. Teraz Harry ležal v nemocnici po jej útoku. Ako to mohla preboha urobiť? Veď ho milovala. Čo sa stalo? Kedy sa to v jej hlave tak pomotalo? Ako to, že sme si to nevšimli? Ako to, že som si nevšimol, že s ňou nie je niečo v poriadku. Cítil som sa hrozne. Márne som sa snažil nájsť príčinu, prečo by žena čo nadovšetko miluje svoju polovičku tak, ako veľmi milovala Bella Harryho, urobila niečo takéto. Vraj psychika človeka často dokáže divy.
Dobre, možno dokáže, ale prečo sa musela prejaviť práve takto. Sledoval som Harryho, ktorý práve teraz spal. Cez otvorené okno ku mne doliehali naše piesne v podaní stoviek Directioneriek, čo stali pod nemocnicou a čakali na hocijakú správu o Harryho stave. Práve spievali WMYB. Postavil som sa a vyklonil sa z okna. Oni hneď začali pišťať. Zasmial som sa.
"Pšššt," ukázal som im a oni hneď stíchli.
"Harry teraz oddychuje, no keď sa preberie znova sa vykloním z okna a vy začnite spievať. Chcem aby vedel koľkým ľuďom na ňom záleží," povedal som. Fanúšičky začali tlieskať. Usmial som sa a ukázal im, aby boli teraz ticho. Oni hneď stíchli. Usmial som sa. Sú to naše dievčatá a naveky budú...


Poznámka autorky: táák, ďalšia časť. Ospravedlňujem sa, že to trošku trvalo ale bola som chvíľku v nemocnici... :/ No, snáď sa časť páčila...
Venujem: Leguánik, Miss Nobody, Em
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára