nedeľa 6. apríla 2014

You light up my world... Part 45

Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part: 45. | HELP ME!




V minulej časti
"Sľubujem, že dnes v noci ťa odtiaľto dostanem," pošepol. Nechala som sa späť popriviazovať a snažila sa nájsť čo najlepšiu polohu na ležanie.
"Je tu zima," šepla som. Frederic sa poobzeral po miestnosti, vzápätí mi odniekiaľ doniesol deku a prikryl ma. Obaja sme začuli buchnúť dvere vo vedľajšej miestnosti.
"Rob sa, že spíš," šepol a vydal sa v ústrety Gregorymu.



"Alex! Zobuď sa," zatriasli so mnou nejaké ruky. Otvorila som oči a obzrela sa okolo seba.
"Čo sa deje?" spýtala som sa a pretrela si oči.
"Zaspala si. Musíme ísť," pošepol Frederic. Až teraz som si uvedomila, že už nie som zviazaná. Nadvihla som sa na posteli a pozrela sa na Gregoryho.
"Čo mu je?" spýtala som sa.
"Len spí. Preto nemáme veľa času. Poď," povedal. Vstala som z postele. Moje telo bolo akési mäkké. Nohy ma veľmi nechceli poslúchať.
"V pohode?" spýtal sa. Prikývla som a donútila svoje nohy kráčať.
"Len som trochu dolámaná," mykla som plecami.
"Vrátim ti mobil, ale až keď sa dostaneme z lesa. Potom môžeš zavolať tomu svojmu nech si po teba príde. Dovtedy my budeš musieť dôverovať," povedal. Povzdychla som si. Rozhodne mu nedôverujem, ale von a nezviazaná mu ujdem skôr, ak by sa o niečo pokúsil. A rozhodne mienim kráčať čo najďalej od neho. Musím prísť na to, ako svoj mobil dostať od neho čo najskôr. Len čo budem mať mobil, ujdem mu. 
Kráčali sme už asi hodinu. Obaja sme boli ticho. Ani jeden sa neozval.
"Ako dlho ešte budeme kráčať?" spýtala som sa.
"Asi pol hodinu tým smerom," ukázal smerom pred seba.
"A už mi vrátiš mobil?" spýtala som sa. Zasmial sa na mne.
"Myslíš si, že som tak naivný? Ja ťa odtiaľto vyvediem a ty na mňa zavoláš políciu. Ani náhodou. Vrátim ti ho, keď si budem istý, že som v bezpečí," povedal.
"Myslela som, že mi chcete pomôcť," povedala som.
"Áno, ale v prvom rade sa z toho snažím dostať seba," zasmial sa.
"Aha," povedala som.
"Vieš kedy ti vrátim mobil? Keď mi odprisaháš, že aj keby ma Gregory zatiahol do tohto únosu, ty povieš, že ma nepoznáš a že si ma s ním nikdy nevidela. Rozumieš?" zasmial sa. Pretočila som očami. Niečo za niečo. Vedela som, že to nebude ľahké. Len som prikývla a kráčala ďalej.
Po nejakej chvíli sme sa dostali na okraj lesa.
"Budem ťa sledovať odtiaľto. Zavolať niekomu smieš, až keď budeš pri krajnici. Ak to urobíš skôr, nepraj si vidieť, čoho som schopný," povedal. Tak teraz sa hrá na drsňáka.
"Rozumela si?" zvrieskol a silno mi stisol ruku. Prikývla som. Vrátil mi môj mobil a ja som sa pustila smerom, ktorý mi ukázal. Kráčala som, až kým som nedošla ku kraju vozovky. Vtedy som sa obzrela, no Frederic už tam nebol. Nebol tu nik a ja som netušila kde som. Prvýkrát od doby, čo ma Gregory násilím odvliekol som si poriadne uvedomila, čo sa stalo. Trasúcimi rukami som pomaly vytočila Zaynovo číslo, kým mi po lícach začali tiecť slzy. Zayn okamžite zdvihol.
"Alex? Kde si si v poriadku?" spýtal sa.

Pohľad Zayn
Okolo desiatej večer mi zazvonil mobil. Pozrel som sa na číslo.
"Volá Alex!" povedal som, neveriac vlastným očiac.
"Udrž ju na linke čo najdlhšie!" povedal Paul a hneď začali niečo robiť.
"Alex? Kde si si v poriadku?" spýtal som sa.
"Neviem... Netuším, kde som, som niekde pri kraji cesty. Ušla som, ale on môže hocikedy prísť. Bojím sa," vzlykala Hlas sa jej triasol a bolo počuť že sa snažila potlačiť slzy.
"Ublížil ti?" spýtal som sa. Neodpovedala. Bola ticho.
"Alex? Si tam? Urobil ti niečo?" zvrieskol som do telefónu.
"Á-a-ano," dostala zo seba a ešte viac sa rozplakala.
"Lokalizovali sme ju," ozval sa Paul.
"Počúvaj ma, ostaň kde si. Idem po teba!" povedal som jej.
"Zayn, prosím, ja chcem hovoriť s Danielle," vydýchla a plakala.
"Danielle, chce s tebou hovoriť," povedal som jej a podal jej mobil. Danielle prikývla a vydala sa s nami po Alex.


Pohľad Danielle

"Dan?" ozvala sa Alex.
"Som tu, Alex. Neboj sa, ideme po teba," povedala som do telefónu.
"Bojím sa," vydýchla zo seba.
"Nemáš čoho. Zayn aj ja sme o chvíľu na mieste," snažila som sa ju trochu upokojiť.
"Lenže... Lenže ja sa bojím Zayna," dostala zo seba a ešte viac sa rozvzlykala. Tak to bolo presne to, čoho som sa obávala...

Poznámka autorky: Tááááák... Z Frederica sa nám predsa len vykľul menší grobian, ale Alex je teraz v bezpečí... Alebo?
Čo myslíte, ako dlho sa bude Alex Zayna báť? Podarí sa im to prekonať, alebo tento príbeh skončí smutne?
Venujem: (už tie mená viem naspamäť) XoXoKoKso, Miss Nobody, TessMalik, Lola, AlexandraMalikSmith, MichaelaMackov, forever_hungry69, Monicicinka
PREČÍTAŤ: V rozcestníku si môžete všimnúť novú rubriku s názvom Demon in Her. Máte tam už trailer k poviedke a čoskoro pridám prológ. Budem rada, ak sa k nej vyjadríte.
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Je to dokonalé!!! Ja potrebujem novú časť, lebo zomriem!!! Chuda Alex!! Nesmie sa báť Zayna! Ach, nie!! Prosím!! Super, fakt ďalšiu!!
    Lola Xy

    OdpovedaťOdstrániť