štvrtok 3. apríla 2014

You light up my world... Part 44

Title: You light up my world
By: ♀Alex♀
Part: 44. | Frederic

V minulej časti
Gregory niekam odišiel. Nechal ma napoly oblečenú, napoly vyzlečenú na posteli. Nemohla som si ani naspäť natiahnuť oblečenie. Bolo mi zima, cítila som sa špinavá, cítila som sa hrozne. Dvere na miestnosti sa otvorili. Dnu vošiel ten druhý muž - Frederic.
"Prosím, už mi neubližujte," vydýchla som a do očí sa mi znova nahrnuli slzy.



(Frederic: http://neath.fyinetwork.co.uk/static/user/6/635163075875284273/michael_sheen_032511.jpg  )
"Pšššt, neboj sa, neublížim ti," povedal a sadol si vedľa mňa na posteľ.
"A to vám mám veriť?" spýtala som sa s odporom. On sa nahol nado mňa. Keď sa dotkol lemu mojich nohavíc, zavrela som oči a snažila sa potlačiť slzy. Na moje prekvapenie mi ich vytiahol späť na boky a zapol mi ich. Potom mi pozapínal späť moju košeľu. Nechápavo som na neho hľadela.
"Neublížim ti, sľubujem. Keď ma Gregory poprosil o túto láskavosť, nemyslel som si, že unesie tak tak mladé dievča. Preboha, mám dcéru, ktorá ma toľko čo ty. Nikdy by som s tým nesúhlasil. Nikdy by som nesúhlasil so žiadnym únosom, lenže som mu dlžil službičku. Nemal som na výber. Teraz ťa rozviažem, dám ti niečo najesť a napiť, ale musíš mi sľúbiť, že sa nebudeš snažiť ujsť. Pomôžem ti, dostanem ťa odtiaľto, ale teraz mám príliš málo času. Gregory sa vráti o dve hodiny a to je strašne málo času, aby sme sa odtiaľto dostali peši," hovoril. Mám mu veriť, nemám? Musím, inú možnosť nemám. Jemne som prikývla. On doniesol z druhej miestnosti nejaké jedlo a vodu. Potom mi rozviazal ruky a nohy. Okamžite som si sadla čo najďalej od neho.
"Najedz sa. Budeš potrebovať silu. Budeš musieť vládať bežať," povedal a posunul ku mne jedlo, "prečo ťa vlastne uniesol?"
"Keď som mala dvanásť, vzal si moju mamu. Keď som mala 15, prvýkrát ma znásilnil. Mám s ním dcéru. Po niekoľkých rokoch ma z toho vytiahol jeden chlapec, ktorý ma zachránil a všetko sa dalo do pohybu. Gregoryho hľadá polícia. A toto je jeho pomsta za to, že som ho udala," povedala som.
"K*kot!" zahučal Frederic, "počúvaj ma. Keď sa Gregory vráti, začnem s ním piť. Mám tu lieky, čo chcel dať tebe na spanie. Musí si myslieť, že si ich dostala v jedle, takže keď príde, musíš sa celý čas tváriť, že spíš. Ja mu tu tabletku primiešam do fľašky z vodkou. Ak sa to podarí, budeme mať aspoň 8 hodín na to, aby som ťa odtiaľto dostal v pokoji. Dôveruj mi, prosím ťa."



Pohľad Danielle
"Je to moja vina, keby som na neho nevybehla, nevzal by ju," plakala Diana.
"Zlatko, Gregory by ju vzal tak či tak. Nie je to tvoja vina," hovoril Niall a pozrel sa na Zayna, aby ho prinútil aspoň niečo povedať.
"Nie je to tvoja vina, Diana. On nemal zábrany udrieť starú ženu, aby sa dostal k Alex. Ešte stále mám ten výjav pred očami, ako Elen ležala na zemi, Gregory tiež, a Alex schovaná za skriňou trasúca sa ako osika, lebo sa bála, že ho zabila. Myslím, že keby to vtedy naozaj urobila, mali by sme teraz pokoj. Alebo som ho mal doraziť ja na mieste," soptil Zayn.
"Neoplatilo by sa ti to, Zayn. Za vraždu máš 20 rokov a sedieť v base kvôli takému k*kotovi... Uznaj, že sa ti to neoplatí," ozval sa Paul.
"Oplatilo, Alex by bola v bezpečí," povedal.
"A čo z toho, keď by si aj tak nemohol byť s ňou?" spýtal sa ho Liam.
"Stačí nám minútový rozhovor a vystopujeme presne miesto, kde sa práve nachádza. Keď zavolá, musíš ho udržať na linke aspoň minútu," ozval sa Paul znova po chvíli. S nejakým kamarátom ladili nejaké prístroje.


Pohľad Alex
Len som jemne prikývla, no neodpovedala som. Po chvíli mi to ale nedalo.
"Nie ste ako on. Ako to, že sa s ním poznáte?" spýtala som sa.
"Sme ešte spolužiaci zo strednej. Vtedy ešte nebol taký. Nik netuší, čo sa s ním vlastne stalo. Raz mi s niečim veľmi dôležitým pomohol a ja som mu sľúbil, že mu to splatím, keď bude potrebovať. Nikdy som nemyslel, že moju pomoc využije práve takto," povzdychol si. Znepokojene sa pozrel na hodinky.
"Už by ste ma mali naspäť zviazať, že?" spýtala som sa. Prikývol.
"Sľubujem, že dnes v noci ťa odtiaľto dostanem," pošepol. Nechala som sa späť popriviazovať a snažila sa nájsť čo najlepšiu polohu na ležanie.
"Je tu zima," šepla som. Frederic sa poobzeral po miestnosti, vzápätí mi odniekiaľ doniesol deku a prikryl ma. Obaja sme začuli buchnúť dvere vo vedľajšej miestnosti.
"Rob sa, že spíš," šepol a vydal sa v ústrety Gregorymu.


Poznámka autorky: Hoy! Ak túto časť čítate skôr ako v sobotu, to znamená, že sa mi podarilo dodať túto časť Beatrix, ktorá vám ju mala v stredu zaslať. (splnené :P) Dúfam, že ste spokojní. Frederic Alex neublížil. Zatiaľ...
Venujem: Miss Nobody, Lola, TessMalik, XoXoKoKso, MichaelaMackov, Monicicnika, AlexandraMalikSmith...
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Ja nemám slov.. hltam tú každé slovo!! Som napnuta jak gumicka... dokonalé!!! Som zvedavá na ďalšiu časť, dúfam, že bude skoro lebo zomriem... dokonalé fakt. LolaXx

    OdpovedaťOdstrániť