piatok 2. mája 2014

Demon in Her Part 2

Title: Demon in Her
By: ♀Alex♀
Part 2 | Power of Directioners





V minulej časti
"Harry teraz oddychuje, no keď sa preberie znova sa vykloním z okna a vy začnite spievať. Chcem aby vedel. Koľkým ľuďom na ňom záleží," povedal som. Fanúšičky začali tlieskať. Usmial som sa a ukázal im, aby boli teraz ticho. Oni hneď stíchli. Usmial som sa. Sú to naše dievčatá a naveky budú...




Pohľad Harry
Zobudil som sa na taký divný pocit, že je nado mnou niekto až príliš blízko naklonený. Otvoril som oči a stretol som sa s dvoma modrými kukadlami, ktoré som dobre poznal.
"Čo robíš, Niall?" zasmial som sa, aj keď to trochu zabolelo.
"Skúmal som, ako dlho budeš ešte spať," povedal a hneď na mňa začal robiť psie oči, aby som sa na neho náhodou nehneval, že ma zobudil. Shit, fungovalo to perfektne.
"Čo robíš s tým mobilom?" spýtal som sa, keď ho neustále mieril na mňa.
"Natáčam," zasmial sa.
"Čo?" vyhŕkol som.
"To hneď uvidíš," zasmial sa a hneď na to sa vyklonil z okna. Čo to ten dilinko zas vymyslel?

You're insecure, don't know what for,
You're turning heads when you walk through the door,
Don't need make-up, to cover up,
Being the way that you are is enough,

Everyone else in the room can see it,
Everyone else but you,...

"Čo to?" spýtal som sa.
"Directionerky. Prestáli pod nemocnicou už niekoľko dní. Sú tu stále s tebou. Rovnako ako my," pokrčil plecami Niall a kameroval z okna zástup spievajúci WMYB.
"Niall, pomôž mi," povedal som a snažil sa postaviť.
"Nesmieš sa hýbať," zvolal Niall. V momente bol pri mne a snažil sa ma vtlačiť späť do postele.
"Chcem im povedať, že si to vážim. Že im ďakujem," povedal som.
"To môžeš urobiť aj ináč," povedal Niall.
"A ako?" spýtal som sa.
"Tak hovor," zasmial sa Niall a znova ma kameroval. Pretočil som očami.
"Moji milí Directioners. Netuším, koľko vás momentálne stojí pred nemocnicou, ani koľko vás tam stálo za tie dni, čo som bol mimo, každopádne chcem vám poďakovať, že stojíte pri mne. Mám vás veľmi rád a chcem, aby ste vedeli, že som vám za všetko veľmi vďačný. Viem, že väčšina z vás sa o mňa asi bála, no môžem vám s určitosťou povedať, že najbližších 50 rokov neplánujem otrčiť kopytá, takže ma budete musieť trpieť ešte veľmi dlho," zasmial som sa, "och, pripomeňte mi, že sa nemám  smiať. Ešte to bolí. Mám vás všetkých rád. Ahoj!"
Niall vypol nahrávanie a zavesil to na net.
"Vďaka," povedal som.
"Nie je za čo," usmial sa.
"WE LOVE YOU TOO, HARRY!" bolo počuť z vonku krik. Zrejme už videli video, čo Niall uverejnil. Usmial som sa.
"Naši fanúšikovia sú najlepší," usmial sa Niall.
"Súhlasím."

Poznámka autorky: Ja viem... Divné... -_- ale tak niečo som sem musela ešte dať... :D ono sa to rozbehne, len čo Hazz opustí nemocnicu... :) Venujem: Mr.Kev; Miss Nobody; nela273With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo ♀Alex♀ & babygirl inside :) xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára