štvrtok 10. apríla 2014

I'll save her!! For me... 3/4


Title: I'll save her!! For me...
By: Beatrix Pinekely
Part: 3/4
Voľné pokračovanie "Prečo nie rovno všetkých piatich?" & "They think, I'm bitch!"





Pohľad Afanasia
Prebrala som sa v neznámom prostredí. Obzrela som sa okolo seba a zbadala jeho. Človeka, ktorý ma vytiahol z toho otrasného miesta. Jeho oči boli zatvorené, hlava klesnutá trochu na bok. Ústa mal mierne pootvorené a sem-tam zachrápal. Zachichúňala som sa. Cez otvorené dvere som vo vedľajšej miestnosti videla Anas, túliacu sa k akémusi blondiakovi a ešte pár ľudí. Všetci mi boli známi a ja som nevedela odkiaľ. Znovu som sa na neho zahľadela. Bol mi strašne povedomý.
"Predstav si tie titulky... Harry Styles, zabitý vo francúzskom bordeli."
Vybavila sa mi veta, ktorú včera povedal. Vtedy som však nebola schopná tú vetu spracovať. Zrazu mi všetko zapadalo do seba a ja som sa mala chuť prefackať, že som ho nespoznala.
"A ty si hovoríš Directioner?" zadudrala som sama na seba. Vzápätí som si niečo uvedomila, ak toto je Harry, tak ten blondiak, objímajúci Anas, musí byť Niall. Prešla som do vedľajšej miestnosti a uvidela ostatných troch. Už som si bola stopercentne istá. Sú to oni. Vrátila som sa späť do miestnosti a zadívala sa na svojho záchrancu. Mňa zachránil Harry Styles! O môj bože! Než som stihla zastaviť samú seba, z môjho hrdla sa vydral radostný výkrik. V momente boli všetci na nohách.
"Harry, čo si jej urobil?" zvrieskla Anas na Harryho, ten sa len vyjavene na mňa díval.
"Ja... ja nič... až doteraz som spal," bránil sa Harry.
"Tak prečo kričala?" spýtala sa Anas. Ja som tam len stála s rukou na svojich ústach a snažila sa upokojiť svoj tep, čo sa mi vôbec, ale že absolútne nedarilo.
"Afanasia, čo sa stalo?" prihovoril sa mi Liam.
"Ty-ty-ty-ty si Liam Payne," zapišťala som a znova si pripacla ruku na ústa.
Prečo už nezmĺkneš alebo radšej neodpadneš, Afanasia! Strápňuješ sa!
"No, to som," odpovedal Liam a zmätene sa poškriabal po hlave.
"Ty si najhoršia sesternica, akú človek môže mať, vieš? Ty sa poznáš s 1D a nič mi nepovieš? A teraz tu stoja predo mnou piati sexy chalani... ehm... chcela som povedať úžasní... nie, chcela som povedať sexy a... OMG! Oni sú proste One Direction!" dostanem zo seba a oni sa na mňa zrazu pobavene usmievajú.
"Ouu, shit!" rezignovane sa zhodím na pohovku.
"Myslím, že sa z toho otriasla až príliš rýchlo. A ty si sa bála," zasmial sa Niall.
"Ja toho znesiem veľa," žmurkla som na neho. Anas sa na mňa zamračila. Čo ju žerie?
"Musím sa o ňu báť, zlatko. Je to moja rodina," povedala a vlepila Niallovi bozk na pery. Potom sa na mňa otočila so zdvihnutým obočím. Ok, chápem, Niall je jej. Liam má Sophiu, Zayn Pezz, Louis El. Takže ostáva len môj záchranca.
"Ďakujem," povedala som a objala ho.
"Nie je za čo. Rád som zachránil tak krásne dievča," povedal a usmial sa na mňa. Ten úsmev je ešte viac ohromujúci, ako som si myslela. Tie jeho jamky v lícach a jeho krásne pery... Panebože... Ja proste nemôžem uveriť, že stoja práve predo mnou. Že on stojí práve predo mnou...
"Kde vlastne sme?" spýtala som sa.
"Momentálne niekde medzi Francúzskom a Londýnom. Vzdušnou čiarou," povedala Anas.
"V lietadle?" spýtala som sa. Do riti. Anas dobre vie, že sa bojím lietania.
"Áno, v lietadle. Afanasia, skús sa upokojiť, dobre? Dýchaj," hovorila.
"Čo sa deje?" spýtal sa Harry.
"Bojí sa lietania," odpovedala Anas.
"Nie, ja sa bojím, že spadneme," vydala som zo seba.
"Tak toho sa určite nemusíš báť. Bob je veľmi spoľahlivý pilot. Lietame s ním stále a nemáme sa na čo sťažovať. S ním sme v bezpečí," povedal Harry, "a navyše, čoskoro pristávame, čo mi pripomína, že by sme sa mali asi usadiť." Ostatní prikývli a pobrali sa ku svojim miestam.
"Tak poď," zasmial sa Harry a potiahol ma k dvom miestam. Usadil sa a ukázal mi, aby som si sadla. Urobila som, čo chcel a on ma pripásal.
"Pripútajte sa, pristávame! Myslím to vážne, Niall. Nie, že zasa skončíš v mojej kabíne!" ozvalo sa z reproduktora.
"Počuješ, Niall?" zasmial sa Harry. Niall ho len zavraždil pohľadom a otočil sa späť k Anas. Lietadlo začalo pomaly klesať.
"Au," zaskučal Harry. Až vtedy som si uvedomila, že mu kŕčovito zvieram ruku.
"Prepáč," šepla som a stisk uvoľnila.
"V pohode," usmial sa.


O pár hodín neskôr

"Dúfam, že sa ti tu páči," usmial sa Harry.
"Je tu krásne," usmiala som sa. Stáli sme na balkóne jeho strešného bytu. Pozval ma k sebe a ja som súhlasila. Nemala som na výber. Niečo mu dlžím za to, že ma zachránil.
"Asi by som ťa mal odviezť domov, aby sa Anas nestrachovala," povedal po chvíli. Teraz som ostala šokovane hľadieť.
"Harry?" spýtala som sa. Otočil sa späť ku mne.
"Áno?" spýtal sa. Prišla som k nemu a pobozkala ho.
"Čo to robíš?" odtiahol sa.
"Dlžím ti to predsa," šepla som.
"Čo mi dlžíš?" spýtal sa ma nechápavo.
"No predsa sex," poznamenala som.
"To si vážne myslíš? Myslíš, že by som od teba chcel niečo späť za to, že som ťa odtiaľ dostal? Myslíš si, že preto som ťa vzal sem?" spýtal sa. Sklopila som hlavu. Toto som pokašľala.
"Ja..."
"Vzal som ťa sem, pretože som ťa chcel viac spoznať. Zaľúbil som sa do teba, Afanasia. Nemôžem uveriť, že si si myslela niečo také," povedal.
"Harry, ja..."
"Vezmi si veci, odveziem ťa k Anas," povedal a ani sa na mňa nepozrel.
"Harry, prosím..." šepla som. Chcela som, aby sa na mňa aspoň pozrel.
"Choď do auta!" povedal. Celú cestu na mňa ani nepozrel. Vyložil ma pred Niallovým bytom a odišiel...
Fuck! Prečo vždy ja musím všetko pokaziť?


Poznámka autora: Dotaz, chcete happy či sad end? Ja viem, táto časť je v celku o ničom, ale tak snáď sa bude aspoň trochu páčiť. Afanasia si zle vysvetlila Harryho správanie a Harry je nahnevaný a na ceste domov... Myslím, že hnev nie je dobrý stav na šoférovanie... Mohlo by sa hocičo prihodiť, nemyslíte?
Ospravedlňujem sa, že mi to trvalo tak dlho (skoro tri mesiace). Posledná časť už fakt bude skôr. :)
Love ya! Beatrix Pinekely

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára