nedeľa 26. januára 2014

You light up my world... Part 32


Title: You light up my world
By:♀Alex♀
Part 32 - Búrka je vždy na niečo dobrá...

ako som sľúbila... nová čast pre vás... :)

V minulej časti:
"Toto som chcel spraviť, odkedy som ťa prvýkrát stretol. Lenže ty si vtedy mala oči len pre Hazzu," šepol.
"A bola som slepá," šepla som a znovu vyhľadala jeho pery. Z bozku nás vyrušilo zavŕzganie schodov. Rýchlo sme sa od seba odtrhli. Ja som pokračovala v pečení palaciniek a Niall si sadol na barovú stoličku a študoval nejaké noviny.
Koniec flashbacku


Pohľad Alex

Keď sa nám konečne podarilo doupratovať, tak sme sa všetci vyvalili na gauči. Ja som z neho však vzápätí strachom vyletela na nohy. Vonku tak hlasno zahrmelo, že som skoro zinfarktovala.
"Pokojne. To je len búrka," zasmial sa Zayn.
"Veď práve," šepla som a keď blesk ožiaril polovicu domu, zatriasla som sa strachom.
"Hej, som pri tebe," snažil sa ma upokojiť Zayn.
"Myslím, že pôjdem skontrolovať Lacey," šepla som a vybrala sa smerom hore. Tam sa mi tiež veľmi nechcelo, preto mi odľahlo, keď Zayn povedal, že ide so mnou. Vošli sme do Laceynej izby. Tá pokojne spinkala. Zayn sa usmial a pohladil ma po líci. Mierne som sa zachvela. Za oknom sa zablýskalo. Zatriasla som sa strachom. Čudovala som sa, že môj anjelik pokojne spinká.
"Poď už spať. Lacey je v poriadku. Pozri, je pokojná. Ani si neuvedomuje, čo sa deje vonku," presviedčal ma Zayn.
"Dobre," šepla som, aj keď predstava, že mám teraz spať sama vo svojej izbe ma veľmi nelákala. Radšej by som ostala pri Lacey. Vyšli sme na chodbu práve vo chvíli keď sa znova zablýskalo. Strachom som až podskočila.
"Neboj sa, som pri tebe. Dnes budeš spať pri mne," povedal Zayn rozhodne. Inokedy by som protestovala, ale tá búrka... Tá ma rýchlo presvedčila. Pritúlila som sa k nemu a on ma pobozkal na čelo.
"Musím si ísť po pyžamo," šepla som.
"Požičiam ti tričko," šepol Zayn a ťahal ma za ruku. Kým Zayn zmizol v kúpeľni, rýchlo som sa prezliekla do jeho trička. Ľahla som si na jednu stranu postele, Zayn zas na druhú. Babyfón som položila na nočný stolík, aby som počula, ak by sa Lacey zobudila. Zayn ma znova pohladil po líci a pritiahol si ma trošku bližšie k sebe. Trošku som sa bála, že bude chcieť niečo viac. Zayn to zrejme vycítil.
"Vieš, čo sme si povedali. Máš toľko času, koľko budeš potrebovať," povedal a pevne ma objal svojimi rukami. Aj to už bolo niečo. Niekedy som mu nedovoľovala ani letmí dotyk. Ale on bol trpezlivý. Krok po kroku mi pomáhal zbaviť sa traumy. Ani raz neukázal, žeby mu vadilo čakať. Je strašne ústretový a trpezlivý. Áno, sú to ešte len 4 mesiace, čo sme spolu, ale aj tak. To je dôvod, prečo ho milujem. Moja ruka pohladila jeho líce rovnako, ako on pred chvíľou to moje. Pod mojim dotykom sa zachvel rovnako, ako ja pod tým jeho. Dívali sme si navzájom do očí.
Po krátkej chvíľke som sa rozhodla. Ak sa to niekedy stane, tak dnes. Aspoň to skúsim. Pobozkala som ho. Zayn hneď začal spolupracovať. Jeho ruka pomaly a opatrne zliezla po mojom stehne. Kupodivu mi ten dotyk nebol nepríjemný, práve naopak. Zayn znova zopakoval ten pohyb, aby sa uistil, že mi to naozaj nevadí. Keďže som ho neodstrčila, usmial sa do bozku. Opatrne sa prevalil nado mňa stále dávajúc pozor na každý dotyk. Moje ruky sa ho zatiaľ snažili zbaviť trička. Odtiahol sa a sám si ho pretiahol cez hlavu.
"Si si istá?" spýtal sa šeptom. Jemne som prikývla. Usmial sa a začal mi vyhrňovať tričko.
"Nechaj mi ho," šepla som.
"Takže to nechceš," šepol chápavo.
"Chcem, ale nechcem, aby si mi dával dole tričko," šepla som trošku zahanbene.
"Myslel som, že toto sme už vyriešili. Tvoje telo je krásne. Nemáš sa za čo hanbiť," šepol mi a stiahol zo mňa (jeho) tričko. Na dôkaz svojich slov sa sklonil dolu a začal moju hruď a bruško zasypávať bozkami. Kupodivu, ani tieto dotyky mi neboli nepríjemné. Zayn po každom bozku kontroloval moju tvár. Keď začal bozkávať prsia, privrela som oči a vzdychla. Znova som cítila motýlikov v podbrušku. Jeho ruka prešla cez nohavičky po onom mieste. Skúšal, ako zareagujem. Moje ústa znova opustil vzdych. Zayn sa usmial a vrátil sa k mojím perám. Jeho nežné bozky v súlade s jeho dotykmi na mojom už skoro úplne nahom tele vytvárali akúsi magickosť medzi nami. Áno, magickosť. Bolo to tak kúzelné. Nechala som sa unášať pocitmi. Nechala som telo robiť čo samo chce. Posledné kusy látky padli na zem vedľa postele. Znova ma začal bozkávať. Potom to konečne prišlo. Pomaličky a opatrne do mňa vstupoval. Moje telo sa ocitlo v akomsi kŕči. Chcela som niečo povedať, ale jediné, čo sa mi vydralo z hrdla bol slastný vzdych. Pomaličky a opatrne sa začal pohybovať, pričom neustále sledoval môj výraz tváre. Už mi to začínalo liezť na nervy, tak som radšej spojila naše pery. Tá kopa nových zvláštnych pocitov, čo vo mne vreli. Nevedela som ich definovať. Bolo to tak iné. Tak krásne. Nemyslela som si, že si toto budem niekedy užívať. Bolo to dokonalé. Trenie našich tiel, vzdychy, Zaynove slovíčka lásky, čo mi šepkal do ucha... A potom... Ten zvláštny a krásny pocit extázy. Slastný kŕč, v ktorom sa ocitlo moje telo. Vrchol...
Keď som znova otvorila oči, hľadela som znova do jeho očí. Díval sa na mňa spýtavým pohľadom.
"Bolo... Bolo to veľmi... nepríjemné?" spýtal sa. V očiach taký ten vystrašený pohľad.
"Bola to druhá najkrajšia vec na svete," šepla som. Zaynovi sa na tvári roztiahol jemný úsmev.
"Čo bola tá prvá, ak smiem byť zvedavý?" spýtal sa.
"Keď som po 14 hodinách pôrodu konečne držala v náručí moje zlatíčko," šepla som. Zayn sa na mňa usmial.
"O tom mi niekedy musíš porozprávať. Ale teraz už poďme spať," povedal. Schúlila som sa v jeho náručí. Jeho pravidelne búchajúce srdce ma ukolísalo až do ríše snov.

Pohľad Zayn
Bola tak neskutočne krásna, až som sa bál, že zrazu niekto zatrasie mojím ramenom a povie, aby som vstával. Pripadalo mi to ako sen, z ktorého sa nikdy nechcem prebudiť. Stále som nemohol uveriť, čo sa práve stalo. Stále som nemohol uveriť, že som bol pri nej tak blízko, že som to bol ja, kvôli komu jej krásne plné pery opúšťali hlasné vzdychy, že som to bol ja, kto jej pomohol, zbaviť sa tej hroznej traumy, že som to bol ja, kto ju naučil znova milovať, že som to bol ja, kto ju priviedol až na samý vrchol.
Ešte hodnú chvíľu som ju sledoval. Nedokázal som sa nabažiť pohľadu na ňu. Ležala schúlená v mojom náručí, nahá, krásna, s úsmevom na perách. Chcel som vedieť, čo sa jej sníva. Túžil som poznať dôvod, ktorý jej vykúzlil na jej spiacej tvári ten prekrásny úsmev. No práve ten úsmev na jej tvári mi nedovoľoval zobudiť ju, aby som sa jej na to spýtal. Mohol som len hádať.
“Ľúbim ťa, Zayn,” zašepkala zo sna. Zahrialo ma pri srdci. Ona sníva o mne? Možno o nás. Jej šťastný úsmev naznačoval, že je to pekný sen. Pohladil som ju po vlasoch a opatrne, aby som ju nezobudil, si ju pritiahol bližšie k sebe. Objal som jej nahé krásne telo, ktoré už konečne nezdobila žiadna modrina, pevne, ale zato jemne svojimi rukami. Oči sa mi pomaly zatvárali.
Z babyfónu položeného na nočnom stolíku sa ozval plač. Vyliezol som teda z postele. Stíšil som to zariadenie, aby som Alex nezbudil. Vybral som zo skrine trenky a tričko. Obliekol som sa a šiel pozrieť, prečo Lacey plače.
"Adu, Adu, Adu," plakala , keď ma zbadala. Dôvod som pocítil, len čo som ju vzal na ruky. Rýchlo som ju teda prebalil, potom sme šli do kuchyne pre trochu mliečka. Nakŕmil som ju a vrátil sa s ňou do jej izby. Položil som ju do postieľky. Jej tvárička sa zamračila a znova sa rozplakala. Tak nám treba. Ako sme si ju s chalanmi rozmaznali, takú ju máme. Vybral som ju teda z postieľky. Sadol som si s ňou do hojdacieho kresla a chvíľu sa s ňou hral. Po chvíľke jej začali padať viečka. Uložil som si ju v náručí a jemne sa s nami hojdal. Po chvíľke už spala, no ja som nemal síl sa postaviť z toho kresla. Viečka mi oťaželi...


Poznámka autorky: Tamtadadám :D áno, je tu ďalšia časť... Ako som sľúbila... V nasledujúcich častiach budeme dosť striedať pohľady. Udeje sa toho veľa a veľa veci sa zmení... Myslím si, že pri čítaní nasledujúcich častí sa rozhodne nudiť nebudete.Tu je ale jedna z nudnejších časti :)
PS: Pokúsim sa ďalšiu časť napísať do stredy, ak tu budú nejaké pekné komentáre ;)
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo Alex & little girl inside :) xx

1 komentár:

  1. Ten pocit keď prídem a tri nové časti... úplne úžasne a toto? Bože oni sa spolu milovali.. dokonalé skvelé..a na otázku z minuleho dielu.. áno budem čítať nový príbeh... a s kým.. hmmm.. ak po boku Harrolda nebudem ja tak radšej Niall.. som ukrutne ziarliva :-D (Im kidding) teším sa na ďalšiu..

    OdpovedaťOdstrániť