pondelok 20. januára 2014

You light up my world... Part 30





Title: You light up my world
by: ♀Alex♀
Part 30 - Happy Birthday Lacey & Lux


V minulej časti
"Kladieš zbytočné otázky, zlatko. Keď budeš pripravená, budeš to vedieť. V tej chvíli budeš vedieť čo robiť a čo chceš," povedala Dan.
"Ďakujem, že si tu," šepla som a objala ju.
"Pre teba vždy," šepla Dan, "a teraz poď dolu. Ak nezasiahneme, tak to nedokončia ani do polnoci."
Rozosmiala som sa.



"Tu snáď vybuchla atomovka!" zvolali sme obe, keď sme zišli dolu.
"Vidíte, vravel som vám!" zasmial sa Zayn.
"Kde vybuchla atomovka?" zbehli sa El a Diana.
"Tu priamo v tejto obývačke," objasnili sme.
"Ehm... Toto bolo niečo horšie ako atomovka," zasmiala sa El.
"No tak keď ste také múdre spravte to samy," odpálkoval nás Harry.
"Naposledy, keď ste pochybovali o mojich schopnostiach, myslím, že ste tu pobehovali v ružových sukničkách a hrali sa na upratovačky," pripomenula som im. S dievčatami sme sa zasmiali pri tej spomienke, chalani sa zamračili. S dievčatami sme sa pustili do práce a za 15 minút sme mali všetko hotové. Chalani len udivene klipkali očami.
"Hore sa už niekto snažil vyliezť z postieľky," ozval sa Niall držiac malú Lacey na rukách. Usmiala som sa.
"Mama," zvolala Lacey a natiahla ku mne ruky. Usmiala som sa. Vzala som ju od Nialla.
"Ideme sa prezliecť do tvojich narodeninových šatiek?" spýtala som sa jej.
"Áno," povedala Lacey a nadšene mi poskakovala v náručí. Zasmiala som sa. Vyšla som hore do jej izby a začala ju prezliekať.
"Och, kto je tá krásna princeznička?" šepla Dan, keď vošla do izby.
"JA!" zvolala Lacey. Rozosmiali sme sa. To dieťa je malý narcis!
"Samozrejme, že ty," zasmiala sa Dan a pohladila Lacey po vláskoch, "a teraz ty."
"Čo ja?" spýtala som sa.
"No predsa na oslave svojej dcérky nebudeš v teplákoch!" zvolala Dan.
"Čo? Ty chceš ísť v teplákoch?" vbehla dnu rozhorčene El. A som v riti. Dan by som ešte presvedčila, ale El... Tie dve sa pustili do prehrabávania môjho šatníka, už značne obnoveného a ovplyvneného nimi dvomi. Rezignovane som si sadla na posteľ k Lacey a čakala, čo mi vyberú. Lacey bola zabraná do skúmania kvetinky na svojich šatách. Vybrali mi biele nohavice a svetlo modrý top. Obliekla som sa a vlasy si nechala rozpustené. Vybrala som si set, čo som dostala od Kristen, keď som mala 17. Obula som si balerínky.
"Lacey, že je mamka krásna?" spýtala sa Dan. Lacey zdvihla hlavu ku mne. Chvíľu sa na mňa pozerala a potom zatlieskala rúčkami.
"Vidíš, aj Lacey sa páči, že si pekne oblečená," zasmiala sa El.
"Super," zašomrala som.
"Tak ideme, nie? Myslím, že už prišla aj Lux," zasmiala sa Dan.
"Jasne," usmiala som sa. Vzala som Lacey na ruky a zišli sme dolu. Položila som ju na zem a ona sa hneď rozbehla k Zaynovi.
"Adu!" zapišťala, keď ju Zayn vzal na ruky.
"Tu sú moje krásavice," usmial sa Zayn. Prišiel ku mne a pobozkal ma na líce. Usmiala som sa.
"A ja pusu!" zvolala Lacey. Zasmiala som sa. Moje zlatíčko. Zayn ju pobozkal na líčko a Lacey zatlieskala svojimi rúčkami. Niekto mi objal nohy. Obzrela som sa. Malá Lux sa ma držala ako kliešť. Usmiala som sa a vzala ju na ruky.
"Ahoj Lux."
"Ahoj," odšušľala.
"Všetko najlepšie k narodeninám," popriala som jej.
"Kujem," odpovedala mi.
"Azza!" zvýskli obe, keď zbadali Harryho. Ten sa len zasmial a prišiel k nám. Vzal Lux na ruky a Lacey sa na neho zamračila. Musel vziať aj ju. Obe viseli na Harrym. Normálne som ho ľutovala. Celé poobedie sme strávilis Lacey a Lux. Torta, darčeky, jedlo... A všade neporiadok. Aj napriek môjmu výslovnému zákazu jej chalani nakúpili toľko darčekov, že Lacey nevedela, čomu sa skôr tešiť. Oslava skončila o 7, keď Lux už pomaly zaspávala Lou na rukách a Lacey na tom tiež nebola lepšie. Uložila som Lacey do postieľky a hor sa upratovať...



Alex: http://www.polyvore.com/alex_outfit_happy_birthday_lacey/set?id=110849301
Laceyne hračky: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiufrjIZfYHsDi-X_BR499MrGmWGOukMbReDO4myiLa73VL0F46re4n9T2AIhth0lGuMhP9U7YoM9cNDSfTks3sD5npCBnNDD3v47NsS8CUn7EdMXD1AnE_uVE8Q1KhLbjw4nr3qRytqno/s1600/Fotor0112154541.jpg
Laceyna torta: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhR3nfvtCUmQYuwWYQQvo8cqGtrtC8CQRgGzQP4cOjl1P0Em6hwbWET2h3Gfen-7sB-hE4oFQFKCqZdiC5kknfnmGIko8StBATbq8CerYFLR8Eqbut10aCqW22L5EgrGYxK-Wbwo3rfcGw/s1600/teenage-girl-birthday-cakes.jpg
Diana: http://www.polyvore.com/diana_outfit_happy_birthday_lacey/set?id=110849375


Pohľad Diana
Pripravovala som sa na Laceyinu oslavu, keď mi popod dvere niekto prestrčil malý papierik. Vstala som od kozmetického stolíka a papierik zo zeme zdvihla.
"O štvrtej na našom mieste. xx"
Pousmiala som sa. Obliekla som si šaty a obula topánky, potom som zbehla dolu. Hneď za mnou zišli dolu aj Alex, Dan a El aj s malou. Oslava sa začala. Bolo to veľmi zlaté, ako sa Lacey a Lux tešili darčekom. Pozrela som na hodinky. Za 5 minút štyri. Čas sa vytratiť. Obzrela som sa po izbe a dotyčný sa v nej ešte stále nachádzal. Ospravedlnila som sa, že som hneď späť a šla na dohodnuté miesto.
"Len my dvaja môžeme byť taký blázni a stretávať sa v suteréne," zasmial sa hlas za mnou.
"To bol tvoj nápad," pripomenula som mu.
"Viem. Je to jediné miesto v dome, kde máme pokoj. Kde sme samy. Jeden pre druhého," povedal s úsmevom.
"Je to šialené! Koľko to tajíme? Cez dve mesiace? Oni na to ešte neprišli," zasmiala som sa.
"Lebo sú slepí. Ale mne to nevadí. Rád mám tajomstvá. Hlavne s tebou," zasmial sa.
"Ja tiež. A je to zároveň vzrušujúce. Hocikedy nás môžu odhaliť. Hocikedy sem môže prísť Alex, či niekto iný a bude po tajomstve. Je to ako adrenalín," povedala som.
"To nie je ako. To je adrenalín," zasmial sa.
"Nemáme veľa času. Čoskoro bude torta. Budeme sa tam musieť vrátiť," šepla som.
"Ja viem, tak nestrácajme čas," zasmial sa a pobozkal ma. V tej chvíli som si však spomenula, ako som pred štyrmi mesiacmi ešte šalela po Harrym a teraz... Veď Alex si ešte stále myslí, že som buchnutá do Hazzu.
"Čo je?" spýtal sa.
"Bude to vtipné, keď sa to dozvedia," pošepla som.
"Prečo?" spýtal sa.
"Oni si ešte stále myslia, že milujem Hazzu. No, istým spôsobom áno, ale tak, ako svoj idol, ale teba... Teba milujem naozaj," pošepla som.
"Tak to teda bŕŕŕ. Ja sa s Harrym o tvoju lásku deliť nemienim," povedal trošku urazeným tónom.
"Milujem len a len teba, tupelo moje," pošepla som dívajúc sa priamo do jeho krásnych očí.
"Aj ja teba, moja Diana," pousmial sa.
"Aj ja teba, môj..."

Poznámka autorky: S kým to Diana chodí? Harry je mimo hry, takže ostávajú už len 4 možnosti... Poviem vám to? Áno, poviem... V ďalšej časti :P
Moje zlatíčka Lola, TessMalik, Maggie ^^, Notcomentor, moja sladká Beatrix, Táto časť je pre vás. Dúfam, že sa vám bude páčiť... :*
With all love Your Wild Pregnant Crazy Mofo Alex & little girl inside :) xx
PS: Páni, ten môj podpis, čím ďalej dlhší :D :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára