piatok 17. januára 2014

Untitled -1. Díl

Title: Untitled
By: *market*
Part: 1

 Stella

Šla jsem, jako každý den z práce v Londýně. Šla jsem po chodníku, když mě ze zadu srazily na zem nějaké upištěné krávy. Spadla jsem na zem. Z kapsy mi vypadl mobil. Chtěla jsem se pro něj natáhnout, jenomže, nějaká opožděná megera mi šlápla přímo na mobil. Takže ne jenže jsem ležela na zemi ve špíně a měla jsem zničený totálně drahý kabát, ale ještě k tomu jsem měla zničený mobil. Postavila jsem se a viděla jsem, jak ty blbky stály kolem nějakého kluka, který se s nimi nadšeně fotil a rozdával autogramy. Sehnula jsem se pro svůj mobil. Neprojevoval nějaké známky, že by někdy mohl ještě fungovat.
"Do prdele, já se na to vykašlu. Dřu se, jako blázen, abych se uživila, mohla jsem si něco koupit a kvůli nějakému blbečkovi budu muset pracovat přes časy, abych jsem si mohla koupit nový mobil a něco na sebe,"nadávala jsem si pro sebe. Snažila jsem se oživit svůj mobil, ale nějak to nešlo.
"Jsi v pohodě?"zeptal se mě někdo.
"Moc na to nevypadám, ty hlavo,"odpověděla jsem a podívala jsem se, s kým mám tu čest. Byl to on, kvůli němu mu zemřel můj mobil a mám zničený kabát.
"Viděl jsem, jak tě ty holky sejmuly na zem. Chtěl jsem ti jít pomoct. Jsem Louis Tomlinson, těší mě."
"Jsem Stella Baker. Nemůžu říct to stejné."
"Můžu se podívat na ten mobil?"
"Víš, co? Klidně si ho nech, je rozbitý."neměla jsem čas ani chuť se s ním vybavovat.
"Můžu tě odvést domů?"
"Nedělej si starost, tam se jdi zase fotit a rozdávat autogramy. Nazdar," odbyla jsem ho, vrazila jsem mu mobil do ruky a směřovala jsem si to domů. Rovnou jsem kabát vyhodila do koše a šla jsem domů jen v triku a svetru.


1 komentár: