piatok 24. januára 2014

I´ll save her! For me... 1/4

Title: I´ll save her! For me... 1/4
By: Beatrix Pinekely
Voľné pokračovanie "Prečo nie rovno všetkých piatich?" & "They think, I´m bitch!"

áno... ďalšie pokračovanie... dúfam, že už posledné :D



Pohľad Harry:
"Anas, zlatko. Musíš im povedať, čo si povedala mne. O tom, ako si sa sem dostala," povedal jej Niall.
"Nemusíš, iba ak chceš," povedal Liam a jemne sa na ňu usmial. Zrazu sa domom rozoznela zvláštna melódia.
"Och... len vybavím tento telefonát. Volá mi teta," šepla Anas nesmelo a natiahla sa za svojim mobilom. Len čo ho zdvihla, začala hovoriť nám neznámou rečou.
"Hovorí po rusky," šepol Zayn. Radšej som sa nechcel pýtať, odkiaľ to vie. Nemuseli sme však rozumieť reči, ktorú používala, aby sme videli, že sa stalo niečo zlé. Veľmi zlé. Jej hlas bol priam hysterický. Zložila. S hlasnými vzlykmi sa hodila Niallovi do náruče.
"Pšššt, zlatko. Čo sa stalo?" spýtal sa jej.
"Moja sesternica! Ten muž, čo vtedy zlákal mňa. Vrátil sa znova do mesta. Ja som tete nič nevravela o tom, čo sa mi stalo. Ten muž... vyhovoril sa na mňa. Povedal jej, že som ju sama odporučila a že bude pracovať so mnou a Afanasia mu uverila. A teraz, keď som povedala tete, že nesmie za žiadnych okolností pustiť Afanasiu s ním, teta ma obvinila, že som sebec a nechcem dopriať sesternici slávu. Chudák Afanasia. Ja som bola vždy tá silnejšia. Ona toto nezvládne!" vzlykala Anas. Bolo nám jasné, že veľa vecí nevieme, ale Niall zjavne vedel, o čo ide.
"Pšššt, to bude dobré. Ja teraz chalanom vysvetlím o čo ide a spolu určite nájdeme riešenie, ok?" šepol jej Niall a pobozkal ju na čelo. Tá Anastasia, čo pred nami sedela, to nebolo to dievča z baru. Teraz už nemala masku silnej ženy. Teraz to už bola len ona bez všetkých maškarád a hrania. Aspoň tak som to vnímal, keď som na ňu hľadel.
"Anas vyrastala len s matkou a aj tá jej umrela, keď mala 16," začal Niall. Jeho rozprávanie prerušil hlasný vzlyk Anastasie.
"Zlatko, ja viem, že to bolí, ale ak nebudú poznať príbeh, čo si povedala mne, nebudú nám môcť pomôcť," šepol jej. Anas len jemne prikývla a ešte viac sa skrútila v Niallovom náručí.
"Anas bývala u tety, keď do ich mesta prišiel muž. Ponúkal mladým dievčatám prácu modeliek v prekrásnom Paríži. Anas sa nechala zlákať, no keď prišli do Paríža, všetky do jednej ich zavreli do bordelu. Podarilo sa jej ujsť až po dvoch rokoch a vďaka nejakému dobrému človeku sa dostala do Londýna. A teraz, ten muž sa znova objavil v Rusku. A jej sesternica mu naletela," vysvetlil Niall. Bolo nám jasné, že to veľmi skrátil ale bolo to to, čo bolo podstatné.
"Ale prečo si tete nepovedala pravdu?" spýtal sa Liam.
"Najprv som nemohla, vyhrážali sa nám a potom... Bola som rada, keď som na to dokázala zabudnúť aspoň na chvíľu. Nebola som schopná to nikomu povedať, kým som nestretla Nialla," povedala. Liam sa na ňu súcitne pozrel. Chvíľu sme boli všetci ticho, až na občasný vzlyk Anas. Liam sa potom zadíval na mňa a v tej chvíli som vedel na čo myslí. Prikývol som.
"Upokoj sa a keď budeš pokojná, zavolaj naspäť tete. Ospravedlň sa jej, že si na ňu vybehla a povypytuj sa na detaily. Zvyšok nechaj na nás," povedal Liam.
"Ale..." zašepkala Anas vystrašene.
"Ja ju odtiaľ dostanem! Sľubujem," ozval som sa. Sadol som si bližšie k Anas a povzbudivo jej stisol ruku.
"Zvládneš to?" spýtal sa jej Niall.
"Áno, len... Lem mi dajte chvíľku," šepla a zmizla v Niallovej izbe.
"Vy dvaja, ja viem, že medzi vami funguje niečo ako telepatia, ale aj my ostatný by sme radi vedeli váš plán," povedal Niall a striedavo behal pohľadom z Liama na mňa a späť.
"Je to jednoduché. Pôjdem tam, budem žiadať dievča. Budem extrémne vyberavý, zahrám sa na nafúkanú hviezdičku. Keď s ňou už budem sám, vymyslím, ako ju odtiaľ dostať," vysvetlil som.
"Pekný plán, ale sám ju odtiaľ nedostaneš. Nepoznáš to tam. Až príliš dobre to miesto strážia. Ten muž, čo mi pomohol újsť to tam perfektne poznal. Vedel kade môže ísť, ale ty... Budeš tam prvýkrát. To sa ti nepodarí," ozvala sa Anas, ktorá práve vyšla z izby. Ešte stále mala uplakané oči, ale už bola pokojnejšia.
"Musíme to aspoň skúsiť," poznamenal Niall.
"Čo si zistila?" spýtal sa Liam.
"Postupy stále nezmenili. Robia stále to isté. Kým Afanasiu dovedú do toho bordelu máme tak tri týždne. To je ich bežný krycí manéver. Oni totiž naozaj nafotia pár fotiek s každým jedným dievčaťom na začiatok. Aby im tie dievčatá dôverovali. A potom... Šup, rana pod pás. ´Budeš pracovať v bordeli, zlatíčko. Snáď si si nemyslela, že by s teba mohla byť naozaj modelka.´ Dodnes si pamätám tie slová," poznamenala Anas.
"Nie je nejaká možnosť, že by sme ju vzali ešte z fotenia?" spýtal som sa.
"Nie. Miesto fotenia stále menia. Netuším, kam ich vezmú a navyše majú tam špičkovú stráž, aby sa žiadna nedostala von a nik dnu," vysvetlila Anas.
"Odkiaľ to všetko vieš?" spýtal sa Zayn.
"Od Josého. Všetko mi povedal, keď mi pomohol ujsť. Bol kamarát s majiteľom, takže o všetkom vedel," vysvetlila.
"Fajn, takže máme tri týždne. Musíme toho Josého nájsť. Určite nám pomôže. A musíme vymyslieť plán. Neboj sa, Anas. Tvoju sesternicu ti privediem," sľúbil som jej rozhodne. Áno, zachránim ju. A kto vie? Ak je krásna, aspoň ako Anas. Bude mi niečo dlžná za jej záchranu a ja si takýto dlh rád vyberiem...



Poznámka autorky: Páni... Nemyslela som, že sa k tomu nedokopem. Ale tu je prvá časť pokračovania. Niall a Anas sú spolu a Harry... Harry je proste Harry. Trošku sebec a stále mysliaci len na jedno... No ale on sa snáď zmení. :)

Príbeh nájdete aj na Wattpade pod súhrným názvom "Our compicated stories...". Kód pre mobilnú aplikáciu (36259574) a link pre internet: "wattpad - Our complicatedstories..." .
Love ya! Beatrix Pinekely

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára